וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו נעשה את זה קל: ארבע העוגות הקנויות הכי טובות לפסח

פחות בקטע של אפייה? אספנו עבורכם את ארבע העוגות הכשרות הכי טובות לפסח שיש לקונדיטוריות להציע השנה, כאלו שיגיעו עד הבית, יעשו לכם מתוק, וישכיחו קצת את תחושת החמוץ בלב, וגם את חסרונו של החמץ

מוס הדרים של הבייקרי. עידית בן עוליאל,
מוס הדרים של הבייקרי/עידית בן עוליאל

אם תשאלו אותנו פסח של השנים האחרונות הוא אחד החגים עם הקינוחים הכי שווים. תשכחו מעוגות חנק, עם האלטרנטיבות הקיימות היום - הויתור על הקמח הוא לא כזה נורא. אז נכון שלליל הסדר השנה יש השנה טעם קצת חמוץ, אבל ריכזנו עבורכם ארבע עוגות פסח מושלמות, שניתן להזמין עד הבית, שיעשו לכם את החג הזה קצת יותר שמח והרבה יותר מתוק.

עוגת פסח של הבייקרי. יעל לאור, יעל לאור
עוגת ג'נדויה של הבייקרי/יעל לאור, יעל לאור

בייקרי מבית R2M

המשלוחים של הדליקטסן והבייקרי עובדים בימים אלו שעות נוספות, במטרה לספק ללקוחות הרבים והנאמנים קצת אסקפיזם וטעם טוב. גם בגזרת פסח מציעים בדליקטסן תפריט חג שלם, למי שלא ממש בקטע של לבשל. באגף הקינוחים איתרנו כאן את אחת מעוגות הפסח הכי טעימות שאכלנו - עוגת ג'נדויה. מדובר בעוגת טורט אגוזי לוז עסיסית ונהדרת, מצופה בקרם שוקולדי עשיר ומפנק. אם ככה מרגישה בפה עוגה של פסח מבחינתנו שיהיה פסח כל השנה. טעמנו גם עוגת מוס הדרים - שכבות של טורט לימון, מוס יוזו וקונפי של ליים ומנדרינות, שהייתה נהדרת גם היא, למי שמחפש טעמים יותר מיוחדים, מרעננים וחמצמצים זאת בהחלט העוגה. מחירים: 108 שקלים לעוגת ג'נדויה (קוטר 18), עוגת מוס הדרים - 90 שקלים לפס ארוך.

בייקרי - לרשימת הקינוחים המלאה והזמנות

עוד באותו נושא

מתכון לעוגת תפוזים של הבייקרי כשרה לפסח

לכתבה המלאה
עוגת מרציפן לפסח. דניאל לילה,
עוגת מרציפן של מיקי שמו/דניאל לילה

קונדיטוריית שמו

גם אצל מיקי שמו תוכלו למצוא מבחר קינוחים טעימים לפסח שיעבירו לכם בכיף את ערב ליל הסדר ואת הימים שאחרי. הכי אהבנו בקולקציה את עוגת הנאנטה - עוגת מרציפן בחושה, בציפוי מזוגג של ליקר אמרטו ואבקת סוכר. גן עדן, לא פחות, לחובבי טעמי המרציפן. למרות שמדובר בעוגה בחושה, היא באה נהדר גם בסיומה של ארוחה (והיא ההוכחה שלא חייבים עוגות של קרמים וקצפות כדי להנות מקינוח טוב), ומושלמת עוד יותר עם הקפה בבוקר שאחרי, ואחרי, ואחרי. אהבנו מאוד גם את עוגיות הנוגטין, נשנוש כיפי לימי החג, עם קרם נוגט עשיר ועוגיות ששומרות על פריכות לזמן רב. מחירים: 45 שקלים לעוגה, 38 שקלים לקופסת עוגיות.

קונדיטוריית שמו - להזמנות

רוצים מתכונים? בבקשה
מתכון לעוגת מרציפן של מיקי שמו
מתכון לעוגיות נוגטין של מיקי שמו

טופי קראנץ' ביסקוטי. בועז לביא,
טופי קראנץ' של ביסקוטי/בועז לביא

ביסקוטי

גם בביסקוטי, כהרגלם, יצרו קולקציית פסח עשירה ומתוקה. כאן הלכו על בטוח עם עוגת גבינה אפויה ניו יורקית - עוגה שמבוססת על גבינת שמנת מפנקת, ככה שאין סיכוי שתרגישו בחסרונו של הקמח. עוגה גבוהה, מרשימה, שבהחלט עושה שמח בלב ובפה. עוד עוגת דגל מתוך הקולקציה היא טופי קראנץ', אם אתם לוקחים בחשבון גם את הילדים במשפחה, או שגם אתם בעצמכם אוהבים טעמים יותר מתוקים - זאת האחת בשבילכם. היא עשויה מתחתית עוגת פאדג' עשירה שעליה קרם נוטלה, קראמבל שוקולד ונוגט קריספי, קרם שנטילי וניל, במעטפת קרמל מלוח משובץ גבישי שוקולד מוזהבים ופריכים, פצצת מתיקות מנחמת. מחירים: מ-68 שקלים לפס ועד ל-178 שקלים לעוגה בקוטר 26 ס"מ.

ביסקוטי - משלוחים לכל הארץ

עוגת פורסט נואר של רולדין. רונן מנגן,
פורסט נואר של רולדין/רונן מנגן

רולדין

רשת רולדין מציעה לפסח קולקציה רחבה ומרשימה במיוחד, אשר מתאימה גם לערב החג עצמו וגם לימי חול המועד. הקולקציה מחולקת לעוגות פרווה חגיגיות, לעוגות חלביות ולעוגות בחושות. חובבי השוקולד ימצאו לעצמם כאן כמה אופציות מפנקות במיוחד, אבל הבחירה שלנו הולכת הפעם לפורסט נואר, גרסת 2020 לעוגת היער השחור אם תרצו. מדובר בעוגת מוס שוקולד עשיר מרשימה ועשירה, עם קונפי דובדבנים, ביסקוויט שוקולד ושטרוייזל קקאו, פצצת מתיקות לסיים איתה ארוחת ליל סדר כמו שצריך (והיא אפילו פרווה). מחיר: 65 שקלים לפס, 139 שקלים לקוטר 18.

רולדין - להזמנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully