וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 דברים שצריך לדעת השבוע

3.6.2020 / 10:30

KFC חיכו לסוף משבר הקורונה כדי לפתוח עוד סניף, למרות השמועות הבראסרי ייפתח בשבוע הבא, ומסעדת אייבי מציגה תפריט קז'ואלי ונגיש, שאוכלים בידיים ברחבה הפתוחה

KFC. יח"צ,
KFC. מתרחבים/יח"צ

זה הזמן לקיים: KFC פותחים עוד שני סניפים

אחרי המון רעש וצלצולים בפתיחת הסניף הראשון של KFC בנצרת, מגיע כעת תורם של עוד שני סניפים חדשים. בכל זאת, הבטיחו לנו פריסה ארצית רחבה תוך מספר שנים וזה הזמן לקיים. הסניף שנפתח השבוע התמקם בדליית אל כרמל, וממש בקיץ הקרוב צפוי להיפתח גם סניף בבאר שבע. בסניפים החדשים יציעו את אותן המנות המוכרות - העוף המטוגן על שלל סוגיו וכל הבונוסים הנלווים.

KFC, עלי מול דליית אל כרמל

מנות לביקורת במסעדת בראסרי. דרור עינב
אפשר להרגע - הבראסרי נפתח/דרור עינב

למרות השמועות: הבראסרי נפתח מחדש

למרות שמועות ופרסומים בתקופת הקורונה שמסעדת הבראסרי, מקבוצת R2M של רותי ברודו, ואחד מסמלי התל אביביות המובהקים, לא תשוב לפעול לאחר הקורונה - אפשר להירגע. הבראסרי ייפתח ביום שני הבא, ה-8 ביוני, עם אותו תפריט מוכר ואהוב, עם מנות שכבר הפכו מיתולגיות כמו ההמבורגר האמריקאי, כריך המיטבולס, מרק הבצל ועוד. בשלב זה המקום לא יפעל בימי חול בשעות הבוקר, אלא רק החל מ-12, בשישי - שבת כן יוגשו במקום ארוחות בוקר החל מ-8.

מי שדווקא לא תיפתח מחדש, היא מסעדת דיסקו טוקיו של הקבוצה, שתתמזג ותהפוך להיות פשוט חלק מהחלל של הרצל 16 הפופולארית.

בראסרי, אבן גבירול 70 ת"א, 03-6967111

עוד בוואלה! אוכל

המסעדה הכי מדוברת באילת הפכה להמבורגריית שף

לכתבה המלאה
נקניקיית פורל. אסף דוקטור,
נקניקיית פורל בלחמניה וצ'יפס/אסף דוקטור

אייבי מציגים: תפריט רחבה שאוכלים בידיים

לא מעט מסעדות ניצלו את תקופת הקורונה כדי להמציא את עצמן מחדש. באייבי למשל, לצד התפריט הרגיל, אשר יוגש בשולחנות המסעדה, מציעים פיתרון לסועדים, שמחפשים זלילה מעט יותר קז'ואלית. אז סידרו שם גם איזור ישיבה פחות מחייב, ברחבה, תחת סוכת הגפנים, עם תפריט מצומצם, נגיש ומותאם לאכילה בידיים. יש בתפריט נקניקיית מרגז פורל בלחמניה (48 שקלים), סביצ'ה דג ים בעלה של חסה (48 שקלים), תפוחי אדמה מעושנים ומטוגנים (33 שקלים) ושעועית ירוקה חלוטה (37 שקלים), וגם יוגורט ודבש לניגוב עם פרי העונה (32 שקלים).

לצד התפריט יוצעו גם סנגריה אדומה של קיץ (35 שקלים לזוג, 65 שקלים לרביעיה), ויין חדש של יקב תבור אותו ייצרו במיוחד עבור המסעדה עם, מענבי שנין בלאן במחיר ידידותי במיוחד של 49 שקלים לבקבוק, זאת במסגרת שיתוף פעולה של היקב עם המסעדה.

אייבי, לינקולן 16 תל אביב, 03-7775161, שני - שבת: 17:00-24:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully