וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מהפכני": עד היום מילאתם לא נכון את מגש קוביות הקרח שלכם! ככה עושים את זה

15.7.2020 / 0:01

כ-5 מיליון צפיות נרשמו לסרטון שמלמד את הדרך הנכונה למלא את מגש קוביות הקרח - והאמת שהשיטה הזו כל כך יותר הגיונית שלא פלא שהצופים כינו אותה "מהפכנית"

TIKTOK/Brittnaenae

בסרטון - השיטה הנכונה למלא מגש קוביות קרח

משתמשת טיקטוק העלתה נקודה מאוד מעניינת כשכתבה בתגובה לטיפ "המהפכני" למילוי תבנית קוביות קרח את המילים הבאות: "אני תוהה מדוע טרחתי ללכת לבית ספר כשאני לומדת יותר כישורי חיים בטיקטוק מאשר במהלך 12 שנותיי כתלמידה". תצקצקו כמה שבא לכם, אבל יש משהו במה שהיא אומרת. הטיקטוק חושף אותנו לאחרונה למגוון רחב של טיפים מפתיעים להתנהלות היומיומית שלנו, מטריק "משנה חיים" להחלפת שקיות זבל ועד טריק גאוני לא פחות לקשירת שרוכים בפחות מ-3 שניות.

בשבועות האחרונים טיפ נוסף הכה את הטיקטוק ועקף את קודמיו עם כמעט 5 מיליון צפיות. כן,מיליוני אנשים צפו בסרטון שמלמד כיצד נכון למלא תבנית קוביות קרח ועל אף שזה נשמע כמו דבר שכולנו יודעים לעשות, רבים הודו שרק היום הם למדו איך עושים את זה בדרך הנכונה.

משתמשת הטיקטוק האמריקאית "Brittnaenae" שיתפה סרטון באורך 10 שניות שמציג כיצד יש למלא את תבנית קוביות הקרח במים. הפתרון שלה הוא לכוון את המים אל הנקודות השטוחות שמפרידות בין השקעים שבתבנית וכך לאפשר להם להתמלא בעדינות מבלי שהמים יעלו על גדותיהם או יתיזו לכל עבר.

כך עושים את זה נכון:

כך תמלאו נכון תבנית קוביות קרח. טיקטוק, צילום מסך
כך תמלאו נכון תבנית קוביות קרח/צילום מסך, טיקטוק

"האם אני פשוט מטומטמת או שאף אחד אחר לא ידע את זה? הנקודות השטוחות הקטנות האלה במגשי קוביות קרח הן המקום אליו אתם אמורים לשפוך את המים", היא אומרת בסרטון ומציגה כיצד עושים את זה נכון. שנייה לאחר מכן היא מציגה כיצד עשתה זאת "כל חייה" - וההבדל ניכר לעין.

אלפים הודו שהיא לא לבד. "רק היום נודע לי על זה", כתבה אחת בתגובות והוסיפה שחשבה שהחריצים השטוחים נועדו לסייע בהסרת הקוביות הקפואות. "בכל 40 שנותיי לא שמעתי על זה. איך זה קרה?!" כתב משתמש נוסף. אדם שלישי ניסה לנחם ואמר שהיא לא צריכה להרגיש מטומטמת כי "תבניות קוביות הקרח מעולם לא הגיעו עם ספר הוראות".

אחרים ניצלו את הבמה כדי ללמד טכניקות נוספות למילוי התבנית. אחד כתב: "החזיקו את התבנית בזווית הפונה כלפי מטה ומלאו אותה מלמעלה. כך, כמו מפל מים, התבנית תתמלא תוך 5 שניות".

צפו בסרטון ולימדו את השיטה הנכונה למלא מגש קוביות קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully