וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר איטליה: האיטלקית החדשה של נתניה

23.6.2020 / 13:20

האנשים שהביאו את פומו לרמת החייל, עושים את זה כעת עם בר איטליה בנתניה. פסטות, פיצות מהטאבון וגם המבורגר על חלת בריוש יחכו לכם שם, ואפילו תרוויחו נוף לים בחינם

צילום: אנטולי מיכאלו

נתניה אנחנו מקווים שהתאוששת מהקורונה ואת מוכנה לצאת קצת לבלות כי יש לנו חדשות בשבילך: בר איטליה, מסעדה איטלקית חדשה בסמוך למלון ווסט לגון מול הים. את המסעדה פתחו המסעדן שימי שוורץ והשף שחר ברנע, שיחד הם גם הבעלים של מסעדת פומו ברמת החייל בתל אביב, כך שיש להם כבר ניסיון באוכל איטלקי. בר איטליה הוא מעין ברסרי עם אוכל איטלקי פשוט אבל עשוי בהקפדה, תפריט יין וקוקטיילים ואווירה שהיא קצת יותר מקז'ואל.

בר איטליה. אנטולי מיכאלו,
פיצה פונגי מהטאבון/אנטולי מיכאלו

ברנע יצר תפריט איטלקי המבוסס על המנות המוצלחות ביותר ממסעדת פומו, ועם מקום של כבוד לטאבון המרשים שהוצב במרכז המסעדה ולעמדת הפציולו המוגבהת המזכירה קצת עמדת די ג'יי. אז מה אוכלים? קודם כל פיצות מהטאבון כמובן עם אפשרויות מקוריות כמו פיצה פורמאג'י שמנת עם גבינת פרובלונה, גבינת בושה, קונפי עגבניות שרי (71 שקלים); פיצה קלבריה עם קרם פרמזן, מוצרלה, חזה אווז, אספרגוס, אפונה וביצה חצי קשה (74 שקלים); פיצה לה מארה עם דג ים ברוטב חריימה ופטה כבשים (71 שקלים) ועוד.

יש גם פסטות כמובן למשל פומודוריני ג'אלי שזה ריגטוני ברוטב עגבניות צהובות וחמאה (64 שקלים) או ניוקי די קסטניה עם ריקוטה, מחית כמהין, ערמונים, פורצ'יני, פורטובלו, צ'ינזאנו ושמנת (78 שקלים) וגם מנת רוטלו שהיא גלילי פסטה ממולאים בדלעת ערמונים וראגו סיצליאני (79 שקלים). לא שכחו כאן גם מנות פחות איטלקיות כמו המבורגר על פרוסת בריוש או פילה סלמון ועוד.

עוד בוואלה! אוכל

שבע בום בנתניה: איפה אוכלים באיזור התעשייה פולג?

לכתבה המלאה
בר איטליה. אנטולי מיכאלו,
המבורגר על בריוש/אנטולי מיכאלו

המסעדה עצמה מעוצבת כך שהיא מתאימה לכל הרכב, משולחנות אבירים שיכולים להתאים לקבוצות ועד שולחנות קטנים יותר למשפחה או פינות שקטות יותר המתאימות לזוגות. המקום מעוצב בלוק מודרני עם הרבה אלמנטים של שיש ועץ, קירות מעוטרים, כורסאות וכיסאות אקלקטיים, גופי תאורה מעוצבים וחלונות שקופים ענקיים המשקיפים אל הרחוב. נתניה מעולם לא היתה קרובה יותר לאיטליה.

בר איטליה, רחוב קהילת צפת 1, מלון ווסט לגון נתניה, שעות הפעילות בימים א'-שבת מ-12:00 בצהריים ועד אחרון הלקוחות, 09-7421113

בר איטליה. אנטולי מיכאלו,
בורטה ואטישוק/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully