וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע בום בנתניה: איפה אוכלים באיזור התעשייה פולג?

31.10.2017 / 13:29

אזור התעשייה פולג עמוס לא רק בחברות הייטק אלא גם בבתי אוכל מזמינים. בין אם אתם עובדים באיזור או גרגרנים עוברי אורח, זוהי רשימת שבע המסעדות שחובה להכיר

סושי במסעדת מוג'ו בנתניה. נמרוד סונדרס
צהריים במוג'ו/נמרוד סונדרס

אזור התעשייה פולג בנתניה (קריית ספיר בשמו הרשמי), הפך בשנים האחרונות מרושת מכל כיוון בחברות הייטק וטכנולוגיה. החברות הללו מחזיקות אלפי עובדים, שגם הם שבשעה 12 בצהריים (באופן טבעי, זה לא שאנחנו מאשימים אותם), מתחילים לחשוב על אוכל. בהתאמה לביקוש הגדל, גם ההיצע ברחובות הסמוכים הולך וגדל, תוך חשיבות לא מבוטלת למקומות שמקבלים את הכרטיס שהוא קודש הקודשים, התן ביס. אז איפה כל האנשים האלה אוכלים צהריים? אספנו עבורכם 7 תחנות חובה באזור.

סיורי אוכל בערים נוספות שכדאי לבדוק:
סיור אוכל בשכונת פלורנטין בתל אביב
סיור אוכל לילי בשוק מחנה יהודה בירושלים

האסיאתית: מוג'ו

סושי במסעדת מוג'ו בנתניה. נמרוד סונדרס
סושי של מוג'ו/נמרוד סונדרס

עוד לפני 12:30 בצהריים התור שמשתרך מחוץ למסעדה האסייתית מוג'ו לא משאיר מקום לספק, זה המקום הנכון לאכול בו. המסעדה, שהוקמה ב-2008, משדרת אווירה שוקקת ועליזה עם צלחות צבעוניות שיוצאות מהמטבח בידיהם של נותני שירות חייכנים וסידורי פרחים ענקיים במרכז החלל. התפריט פאן-אסייתי וחולש על כל היבשת עם סושי, מנות ווק, קארי מסוגים שונים, נודלס, היילייטים מהמטבח ההודי ואפילו באנס מאודים. המנות עשויות היטב, הטעמים ברורים והכל מוגש בתשומת לב והקפדה.

עוד באותו נושא

המונה טועם: הבאגט הכי טעים בארץ

לכתבה המלאה
מסעדת מוג'ו בנתניה. נמרוד סונדרס
מסעדת מוג'ו העמוסה/נמרוד סונדרס

מהבר יוצאים קוקטיילים מקושטים שיכולים להרים את המוראל באמצע יום עבודה, והמנות גדולות ומפנקות. זה די ברור שמישהו כאן במוג'ו לא רק אוהב לפנק אלא גם יודע איך. יש דיל צהריים של ראשונות ב-15 שקלים במחיר המנה העיקרית ויש משלוחים למי שלא יכול להגיע ומעדיף להשתפשף בכישורי מקלות האכילה שלו בתחומי המשרד. אין ספק שמבחינת אוכל אסיאתי, מוג'ו היא הפנינה של נתניה.

מוג'ו, Y CENTER גיבורי ישראל 17 אזור התעשייה פולג נתניה, 09-8850716. לא כשר

הסנדביץ': הבאגט הלוהט

שניצל בבאגט במסעדת הבאגט הלוהט בנתניה. נמרוד סונדרס
שניצל בבאגט/נמרוד סונדרס

מתחת למחלף נתניה בקצה מגרש חנייה מונח לו בין האקליפטוסים הדוכן הנגרר של שושו, שכבר אין צורך לגרור אותו לשום מקום. הלוקיישן קבוע וגם הלקוחות, וגם הבאגטים שכבר מוכרים ליודעי דבר. שושו סידר את הפינה יפה, שולחנות וספסלים, דשא סינתטי, סככות, צמחיית נוי אפילו עץ זית עתיק. אבל תשומת הלב לא נגמרת שם- שושו מורח בקפדנות כל סנדביץ', מבאגט עם קבב טלה, עד שניצל וחזה עוף ומסדר את הסלטים והתבשילים בעמדת ההגשה.

סלטים במסעדת הבאגט הלוהט בנתניה. נמרוד סונדרס
ויש גם תבשילים ביתיים וסלטים/נמרוד סונדרס

יש מפרום, ממולאים, כרעיים של עוף בתנור, בטטות צלויות, ומגוון סלטים כמו סלט קישואים, גזר, סלק, מלפפונים בשמיר ונוספים. שושו מתרוצץ בין השולחנות, נותן יחס לכולם ומקפיד על הסדר והניקיון. ארוחה פה תרגיש כאילו קפצתם הביתה לצהריים, רק קחו בחשבון שאין משלוחים וגם שעות הפתיחה מוגבלות מ-8:00 עד 16:00, אז שימו לב.

הבאגט הלוהט, יד חרוצים 43 נתניה, 052-4572340.

הבשרית: רובינשטיין

פלטת בשר במסעדת רובינשטיין בנתניה. נמרוד סונדרס
טיבון טלה/נמרוד סונדרס

מאחורי אחת המעדניות הוותיקות בנתניה הוקמה גם מסעדת רובינשטיין המשפחתית שמתמקדת בבשר, המגיע הישר מהוויטרינות במעדנייה הסמוכה. גם בכניסה למסעדה מוצבת ויטרינה בה תוכלו להתרשם ממגוון הנתחים שיש באותו ביום, וגם לקנות הביתה בשר טרי ונקניקים. התפריט מתמקד בנתחי בשר וחוץ מכמה ראשונות וסלטים, פלטות נתחים הן הדבר שיוצא הכי הרבה מהמטבח. יש גם כמה גרסאות של המבורגר שנראה די מפואר, תפריט נתחים של בשר לבן ועוף, וגם מנות פסטה.

מסעדת רובינשטיין בנתניה. נמרוד סונדרס
מסעדת רובינשטיין/נמרוד סונדרס

הבשרים עצמם, נתחים של סינטה, אנטרקוט, פילה או טי-בון מגיעים עם תוספות של צ'יפס או פירה תפוחי אדמה ובטטה, הום פרייז ועוד ויש תפריט עסקיות שתקף כל היום עם מנה ראשונה, עיקרית וקינוח ב-109 שקלים. למי שצריך את מנת הבשר באמצע היום ולא מפחד להירדם על השולחן במשרד, זה מושלם.

רובינשטיין, גיבורי ישראל 17 נתניה, 09-7888838. לא כשר

האיטלקית: פיאנו פיאנו

מנה איטלקית בפיאנו פיאנו בנתניה. נמרוד סונדרס
פסטה פירות ים בפיאנו פיאנו/נמרוד סונדרס

לא ניתן להשלים אף רשימה מבלי לכלול בתוכה פיצה אחת לפחות. פיאנו פיאנו היא רשת מסעדות איטלקית משפחתית וחביבה שמלבד נתניה מחזיקה עוד שני סניפים, אחד ביקנעם ואחד בכפר סבא. טאבון ענק ולהבות אש במטבח תמיד מבשרים טובות ואכן התפריט של פיאנו פיאנו מבוסס על פסטות ופיצות בהכנה זריזה אבל לא מרושלת בשילוב בשרים, פירות ים, ירקות וגבינות. הפיצות מגיעות בגרסה דקיקה ופריכה עם תוספות מפתות של בייקון, אנשובי, ארטישוק, צ'יפוטלה ועוד.

מסעדת פיאנו פיאנו בנתניה. נמרוד סונדרס
מסעדת פיאנו פיאנו/נמרוד סונדרס

יש גם תפריט חמוד של בשרים עם הרבה וייב איטלקי של מנות כמו כבדים על פולנטה או אסקלופ עגל. יש עסקיות צהריים עם מרק, לחם או סלט בליווי המנה העיקרית וסודה ללא הגבלה, פרט קטן אך נפלא בכל ארוחה עסקית. האווירה במסעדה בצהריים קלילה ונעימה ובשעות הערב השולחנות לובשים מפות משובצות ונדלקים כמה נרות ואפשר ממש לרגע קטן להתבלבל ולשכוח שאנחנו באזור התעשייה פולג.

פיאנו פיאנו, המחקר 2 נתניה, 09-7796421. לא כשר

הטריפוליטאית: צ'צ'ו

תבשיל במסעדת צ'צ'ו בנתניה. נמרוד סונדרס
תבשיל טריפוליטאי במסעדת צ'צ'ו/נמרוד סונדרס

המסעדה בפולג היא שלוחה של המוסד הטריפולטאי הידוע מהשוק בנתניה. במקום מככבים סירי ענק שבהם רוחשים מיני תבשילים טריפוליטאים שמכינים בני משפחתו של סבא ויקטור, שהביא את המתכונים מטריפולי לנתניה לפני יותר מ-50 שנה. התפריט מבוסס על המנות שבשוק מכינים על פתיליות כמו במיה עם בשר בקר, חריימה פיקנטי, שעועית אדומה עם בשר ודלעת, שעועית ירוקה ומנגולד, ואולי המנה הכי מפורסמת של המקום- המפרום.

מסעדת צ'צ'ו בנתניה. נמרוד סונדרס
מסעדת צ'צ'ו/נמרוד סונדרס

חוץ מהתבשילים יש גם תפריט בשרים רחב עם שיפודים, שניצל, נקניקיות ונתחי בשר. הדיל של ארוחה בצהריים כולל לחם, סלטים ותוספות עם כל מנה עיקרית ובצ'צ'ו מתרוצצים לספק את כל הזמנות המשלוחים למשרדים באזור, תבשילים ביתיים זה חם ומנחם ולא סתם זה מאוד פופולרי במשרד.

צ'צ'ו, גיבורי ישראל 17 נתניה, 077-7123124. כשר

דגים ופירות ים: ג'קו מאכלי ים

מנת דג במסעדת הדגים ג'קו מאכלי ים בנתניה. נמרוד סונדרס
לברק בג'קו מאכלי ים/נמרוד סונדרס

כבר כמה עשורים שבג'קו נתניה מתקבצים כל חובבי הדגים ופירות הים לארוחת דגים כהלכתה הכוללת את הטקס הידוע של סלטים שממלאים את כל השולחן והבטן לפני העיקריות. דגים, פירות ים ובשרים. מגוון הדגים רחב ומאפשר לחובבי הדגים לנסות לוקוס, בורי, ברבוניות, מוסר ים, לברק או פורל. מבחינת פירות ים הרשימה מסתכמת בשרימפס וקלמרי.

מסעדת ג'קו מאכלי ים בנתניה. נמרוד סונדרס
מסעדת ג'קו נתניה/נמרוד סונדרס

הסלטים שמגיעים לשולחן הם קונבנציונליים למדי כמו טחינה, סלט גזר, מלפפונים ביוגורט, כרוב לבן או סלט עגבניות חריף. יש גם פוקצ'ות שאופים במקום שמקפיצות את הרמה של הארוחה, ותוספות כמו כרובית מטוגנת וצ'יפס חתוך גס שגם הם משדרגים את הארוחה. אם אתם רוצים לפתוח שולחן עם לקוחות עסקיים, נכון שזה לא גורמה, אבל זה הכי ישראלי שיש.

ג'קו מאכלי ים. גיבורי ישראל 7 נתניה, 09-8652878. לא כשר

הכשרה: קיטשן בר

המבורגר במסעדת קיטשן בר  בנתניה. נמרוד סונדרס
ההמבורגר הכשר של קיטשן בר/נמרוד סונדרס

האלטרנטיבות הכשרות בנתניה לא מועטות, אבל הביסטרו הקטן הזה באזור התעשייה פולג פופולרי מאוד. התפריט ביסטרואי ובניחוח צרפתי עם חלוקה ברורה למנות ראשונות, עיקריות, פסטה ודגים, סלטים והמבורגרים.

מסעדת קיטשן בר  בנתניה. נמרוד סונדרס
קיטשן בר הכשרה/נמרוד סונדרס

אפשר לשבת במרפסת עם העציצים או בחלל הפנימי המעט חשוך ולטעום מנות כמו פטה כבד עם ריבת בצל, טרטר סלמון ואבוקדו, פטריות וארטישוק ביין לבן, פפרדלה פילה בקר ביין אדום, לברק שלם עם קרם חציל וטפנד זיתים, סלט ניסואז, המבורגרים בגרסאות שונות, סקלופיני עוף ביין לבן וצלפים, שניצל ונתחי בשר שונים. יש עסקית צהריים הכוללת מנה ראשונה במחיר המנה העיקרית וכוס שתייה קלה.

קיטשן בר, גיבורי ישראל 7 נתניה, 09-8356789. כשר

סירים ותבשילי בשר מסעדת צ'צ'ו בנתניה. נמרוד סונדרס
הסירים של צ'צ'ו/נמרוד סונדרס
מסעדת הבאגט הלוהט בנתניה. נמרוד סונדרס
הבאגט הלוהט/נמרוד סונדרס
סלט אסיאתי במסעדת מוג'ו בנתניה. נמרוד סונדרס
סלט פאפאיה במוג'ו/נמרוד סונדרס
מנות במסעדת הדגים ג'קו מאכלי ים בנתניה. נמרוד סונדרס
הסלטים בג'קו מאכלי ים/נמרוד סונדרס
סלמון על ירקות במסעדת קיטשן בר  בנתניה. נמרוד סונדרס
סלמון בקיטשן בר/נמרוד סונדרס
שניצל בבאגט במסעדת הבאגט הלוהט בנתניה. נמרוד סונדרס
הבאגט הלוהט עם שניצל/נמרוד סונדרס
מוקפץ במסעדת מוג'ו בנתניה. נמרוד סונדרס
מוקפץ במוג'ו/נמרוד סונדרס
דג מטוגן וצ'יפס במסעדת הדגים ג'קו מאכלי ים בנתניה. נמרוד סונדרס
כרובית וצ'יפס בג'קו/נמרוד סונדרס
סלטים במסעדת הבאגט הלוהט בנתניה. נמרוד סונדרס
הסלטים בבאגט הלוהט/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • שושו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully