וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה לא תעצור אותנו: 3 דברים לאכול השבוע

24.6.2020 / 9:30

פיצה 85 מארחת לערב פיצה שף חד פעמי, רז רהב מקים לתחייה את הסנדוויצ'ים האהובים שלו, ודוכן סלטים חדש בשוק הפשפשים. יש מה לאכול השבוע

יח"צ - חד פעמי

בוידאו: פתיחת הסנדוויצ'יה של ברווזי

פיצה 85 מארחת את יהונתן בורוביץ' ועינב אזגורי לערב פיצות שף

פיצה 85. תמר דניאלי להב,
ערב פיצות שף/תמר דניאלי להב

פיצה 85, הפיצה השכונתית שנפתחה באזור שוק הכרמל לפני מספר חודשים, חוזרת לשגרה ולכבוד כך מארחת את שף יהונתן בורוביץ' (M25) ואת שף עינב אזגורי (קפה נורדוי) ביום ראשון הקרוב (28 ביוני החל משעה 18:00). הפיצה, ששייכת לרוני חברוני ולבתו, נקראת על שם השנה בה החל חברוני להכין פיצות אי שם במעלה אדומים, כשמדובר בפיצה בסגנון נפוליטני מבצק שתפח 72 שעות. בורוביץ' הכין תפריט ספיישלים של פיצות כמו פיצת שפיץ שייטל מעושן פרוס עם רומסקו ועגבניות חריפות , וגם פיצה מזרח אירופאית עם דג מלוח בכבישה ביתית, בצל כבוש, איולי דאשי וצנוניות, ויש גם פיצה טלה עם טרטר בשר טלה, ציזיקי יווני ובצלים בגריל.

אזגורי יכין כל מיני דברים שמתחשק לו כמו לחמעג'ון עם ירקות שרופים בגריל, טלה ובקר, חצ'פורי ופיצה עם בשמל, גבינת עיזים, תאנים ודבש. עוד יתארחו באירוע יקב גתו של היין מלכיאל הדרי, ויקב גאראז' המשפחתי בו עושים את היין בגת קדומה מזנים המתאימים לאקלים הישראלי החם.

פיצה 85, מוהליבר 43 תל אביב, 03-7599759

עוד בוואלה! אוכל

כמו באמריקה: הברביקיו החדש של תל אביב

לכתבה המלאה

רז רהב מחייה את קונספט כריכי הגורמה שלו

ברווזי רז רהב. חיים יוסף,
כריך כרוב סגול של ברווזי/חיים יוסף

אחרי שסגר בשנה שעברה את חנות הכריכים שלו ברווזי והתפנה להתמקד במסעדה במצליחה שלו OCD, רז רהב מחייה את הקונספט וחוזר להכין את הכריכים המיוחדים שלו והפעם, ממטבח המסעדה שלו, רק במשלוחים ורק בשעות היום. כמו לפני שנה גם הפעם מגיש רהב מספר מצומצם של כריכים המבוססים על ממרחים ייחודים, חומרי גלם איכותיים ושיטות בישול שונות שאוגדו כולם בהרמוניה. בתפריט יש את שלושת כריכי הדגל שהוגשו בברווזי: כריך כרוב סגול עם סחוג חמאה חומה, צ'אטני אגסים, גבינת עיזים צעירה ועלי רוקט בלחם מחמצת דגנים, או כריך מאק אנד ציז' צמחוני או בשרי עם ברווז מפורק, עם צ'יז סוס וחלפיניו כבוש בלחם פן דה מי, וכריך עוף מפורק ותירס עם סלט קולסאו, שמיר, חרדל ואיולי שום בלחם מחמצת דגנים (40 שקלים). יש גם שלוש מנות מתוקות, בראוניז עם נגיעות כמון, עוגיות שוקולד צ'יפס עם חמאה חומה, ופחזניות ממולאות קרם תירס מתוק ופופקורן (20 שקלים).

את המשלוחים של הכריכים ניתן להזמין דרך אפליקציית WOLT בימים ב'-ו' בשעות 12:00-16:00 או עד גמר המלאי.

בר סלטים חדש וחמוד בשוק הפשפשים ביפו

רויטל גויכרך עבדה בתעשיית הקולנוע כשהתקופה הנוכחית גרמה לה לחשב כיוון מחדש. לפני שבועיים היא פתחה את סַלַטַה, בר סלטים קטן ובוטיקי בשוק הפשפשים ביפו. את הכל היא חותכת וקוצצת במקום ובתשומת לב יתרה, כשהתפריט הקטן כולל סלטים להרכבה עצמית (35-41 שקלים) על בסיס ירקות טריים ועלים ירוקים, ועם תוספות לבחירה כמו טופו, אורז בר, בולגרית, פטה כבשים או ביצה קשה (2-5 שקלים). הסלטים צבעוניים ונדיבים ומוגשים בקערות אמייל יפות לצד לימונדה ביתית או מים מוגזים. מדי פעם רויטל מכינה עוד משהו קטן שמתווסף לתפריט, לפעמים גם קינוח, למשל טראפלס חמאת בוטנים טבעוני. המקום הקטן שלה מזמין ונעים, עמוס בעציצים ירוקים וממותג באופן מושלם. שעות הפתיחה מוגבלות אז שווה להתעדכן.

Salata, רחוב נועם 4 שוק הפשפשים יפו, שעות הפעילות בימים א'-ג', ה' בשעות 11:30-17:30 ובימי שישי 10:30-15:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully