וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנו לעצמכם: שלושה דברים חדשים לאכול השבוע

5.7.2020 / 11:00

חצר יין סודית, המבורגר מחתרתי וכנאפה איכותית במיוחד, 3 מקומות חדשים שאתם צריכים לסמן לעצמכם השבוע

צילום: אפיק גבאי

בוידאו: בטקסס BBQ במתחם התחנה כבר ביקרתם?

למרות הקושי, הקולינריה המקומית מסרבת להיכנע לקורונה, ומדי שבוע מגיעות אלינו עוד ועוד חדשות קולינריות משמחות. אז מה חדש ואיפה כדאי לכם לבקר השבוע? אנחנו כאן כדי לעשות סדר בכל מה שחם כרגע.

החצר הסודית של קפה אירופה

קפה אירופה. אריאל עפרון,
חצר היין של קפה אירופה/אריאל עפרון

מסעדת קפה אירופה משיקה חצר יין קיצית ומגניבה. החצר האחורית של המסעדה נמצאת מאחורי דלת קטנה ונסתרת בקצה המסדרון שמול המטבח, חצר מעוצבת וירוקה בין בנייני רחוב רוטשילד, ומוגש בה תפריט קיץ ששם את היין בקדמת הבמה. יש שם יינות עולם חדש, אורגניים, צעירים ומרעננים בצבעי רוזה, כתומים, לבנים וכל מה שביניהם במחירים משתלמים של עד 45 שקלים לכוס. תפריט האוכל, אותו בנה שף ליאור הדס בהשראתו הקולינרית של שף שרון כהן (שילה), נבנה בהתאמה לאווירת החצר ולתפריט היין ושונה מהתפריט המוכר של קפה אירופה. יש שם למשל דגים נאים במשקל על קרח עם רוטב יוזו, מגוון גבינות של משק שוורץ וענבים שחורים, שרימפסבורגר בלחמניית בריוש עסיסית, בוראטה ועגבניות שרי צבעוניות, חאמון עם מוצרלה ופרי עונתי, תמנונים בגריל ועוד (69-82 שקלים).

קפה אירופה, רוטשילד 9 תל אביב, שעות פעילות החצא בימי שני עד שבת מ-19:00 ועד אחרון הלקוחות, 03-5259987

עוד בוואלה!

ברוח התקופה: השיפודיה החדשה של תל אביב

לכתבה המלאה

פופ-אפ המבורגר חדש בתל אביב

עוד לא נרגענו מההמבורגר החדש האחרון שנפתח וכבר נפתח מיזם המבורגר נוסף. סימפל בורגר הוא פופ-אפ של המבורגרים שפועל כרגע רק בימים ספורים שאינם קבועים מדי שבוע, ומבוסס על הזמנות מראש ואיסוף עצמי. סימפל בורגר הוא המבורגר בגרסת הסמאש ובקונספט שמזכיר את שייק שאק ואינ-אנ-אאוט בורגר, קציצה דקיקה של 100 גרם תערובת בשר בקר ומי שרוצה יותר מעמיס עוד קציצה. הקציצה מגיעה בלחמניית בריוש רכה עם גבינת צ'דר, בצל פרוס דק, מלפפון חמוץ ורוטב סודי (34 שקלים). הכריך עצמו לא גדול, ואם תרצו להגדיל בעוד קציצה תשלמו 46 שקלים. יש גם צ'יפס ב-14 שקלים, ודיל של ארבעה המבורגרים וארבע מנות צ'יפס ב-185 שקלים. כדי לדעת באילו ימים פועל סימפל בורגר תצטרכו לעקוב באינטסגרם או להיכנס לאתר ההזמנות, ואת ההמבורגרים אוספים בתיאום מראש.

סימפל בורגר, זלמן שניאור 4 תל אביב

כנאפה חדשה ביפו

ממתקי אלמהדי שוק הפשפשים. יהונתן בן חיים,
כנאפה מנצרת עכשיו ביפו/יהונתן בן חיים

הקינוח הכי טרנדי מגיע מנצרת לשוק הפשפשים ביפו: כנאפה ובקלאווה בגרסה הטורקית האותנטית בליווי גלידת שמנת טורקית מחלב עיזים. מזה שלושה דורות, בלב נצרת העתיקה, מובילה משפחת אלמהדי עסק משפחתי בו מייצרים 48 סוגים שונים של ממתקים ומעדנים מזרחיים המיוצרים כולם בעבודת יד ומחומרים טבעיים בלבד, עכשיו פותחת המשפחה מקום חדש ביפו המציע את הבקלאוות והכנאפה האותנטיות וחוויה אוריינטלית שלמה. כל המוצרים מועשרים ונאפים בחמאת גהי (שנחשבת מזון על) והמילויים עשויים קשיו, שקדים, פיסטוק טורקי ירוק, צנוברים ואגוזי מלך. במקום מקפידים על כמות סירופ לא מוגזמת וגבינות איכותיות. הכל מגיע במנות אישיות ומוכן מול עיני הלקוח, כמו למשל כנאפה במילוי גבינת כבשים ברינזה, כנאפה נבולסייה על בסיס בצק קדאיף, כנאפה איסטנבול עם פיסטוק, קשיו, שקדים ואגוזי מלך, כנאפה טבעוני עם טופו ופיסטוק (20-40 שקלים), גלידה טורקית מחלב עיזים (10 שקלים), ומגוון בקלאוות משגע (3-8 שקלים).

ממתקי אלמהדי, רבי נחמן 4 שוק הפשפשים יפו, שעות הפעילות בימים א'-שבת 9:00 ועד אחרון הלקוחות, 054-5385210

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully