וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליטה אופק על חוף מציצים בת"א: כל הפרטים על הפופ-אפ של הקיץ

29.5.2024 / 6:00

האיוונט ששבר את הרשת, ואת הגלים

מסעדת Bayz, חוף מציצים, תל אביב/מסעדת Bayz

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - האיוונט ששבר את הרשת, ובצדק. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

פופ-אפ אליטה אופק ו-Whispering Angel, מסעדת Bayz, חוף מציצים, תל אביב. ליאל סנד,
חגיגת קיץ נדרשת. הפופ-אפ של אליטה אופק/ליאל סנד
והרי מדובר כאן בדבר עצמו - חופשת איים בלי לשלוף דרכון, עם מדריכת הטיולים-אוכל שתמיד רצינו לקחת במזוודה

בהינתן שאתם חלק מ-185 אלף (נכון לעכשיו בלבד, מן הסתם) העוקבים של אליטה אופק, הבשורה שאיתה היא הצליחה לערבל לחלוטין את לוח הזמנים ואת תיאום הציפיות העונתי שלנו כבר הגיעה ליעדה, נחתה ברכות, והמשיכה משם במהירות לפעולת הזמנת מקומות נמרצת.

פאד תאי כמו במסעדות של אליטה אופק
נודלס בקרם בוטנים וקארי של אליטה אופק

אם אתם עדיין מסתובבים בעולם משום מה בלי להיות כאלה - ומה התירוץ המוצדק פה, בעצם? - הרי לפניכם המידע המלא, שניתן לסכמו כחגיגת הקיץ הראשונה שלה אנחנו נדרשים, או כמסיבת החוף הטעימה שמעולם לא קיבלנו, או סתם כך, כדבר עצמו - חופשת איים בלי לשלוף דרכון, עם מדריכת הטיולים-אוכל שתמיד רצינו לקחת במזוודה.

או בקיצור, קבלו את הפופ-אפ של אליטה ו-Whispering Angel במסעדת Bayz שבחוף מציצים התל-אביבי. וכמה שאנחנו מחכים לזה.

חדשות האוכל

פסטיבל אוכל משוגע וזול, חודש שלם של יין ומסעדת קיטו חדשה

לכתבה המלאה
פופ-אפ אליטה אופק ו-Whispering Angel, מסעדת Bayz, חוף מציצים, תל אביב. ליאל סנד,
עם אותו טאץ' אישי. אופק/ליאל סנד
משהו לאכול, משהו לשתות, משהו לחלום עליו כשהכול יהיה כאן קצת יותר נורמלי

התכנון, במילים גבוהות וערטילאיות משהו, הוא "מסעדה המביאה לידי ביטוי את המסע הקולינרי האישי" של אופק, שבעצמה מכינה ומשתפת המון אוכל, אבל מעולם לא תיווכה אותו כך לקהל הישראלי.

הביצוע הלכה למעשה הוא אותו פופ-אפ, שיתקיים במשך שלושה ימים (שני-רביעי, 03-05 ביוני. ואולי, בשל ההתנפלות הטוטלית והתור הווירטואלי המתארך, יש סיכוי קל להארכה?) ויציע את אותו מסע טעים, אך גם הרבה מאוד מהטאץ' המוכר שלה. אוכל, כמובן, אבל גם סטייל. צלחות, מן הסתם, עם קסם אישי ומוזיקה מעולה מסביב. משהו לאכול, משהו לשתות, משהו לחלום עליו כשהכול יהיה כאן קצת יותר נורמלי.

פופ-אפ אליטה אופק ו-Whispering Angel, מסעדת Bayz, חוף מציצים, תל אביב. ליאל סנד,
ספר קסמים שקם לתחייה. הפופ-אפ של אליטה אופק/ליאל סנד

התפריט, שהורם בשיתוף פעולה עם רן בן ארוש, יכלול מנות מספר הבישול (המצוין) "אסייתי", ולגימות נמרצות ממותג הרוזה האידיאלי לסיטואציה, בפורמט סגור של מנת באן, פתיח, ארבע מנות ראשונות לחלוקה, עיקרית, קינוח ויין *ללא הגבלה* (כן, כתבנו את זה). מחיר: 350 שקלים.
.
יהיו פה, בין היתר, סשימי סלמון במיסו עם אצות וואקמה, שומשום שחור ואבוקדו, טרטר ספייסי טונה על קריספי רייס עם איולי יפני וטוגראשי, עוף בקארי ירוק עם אורז מאודה וגם חציל במרינדת מיסו עם בצל ירוק ושומשום לבן.

seperator

פופ-אפ אליטה אופק ו-Whispering Angel במסעדת Bayz, שני-רביעי, 03-05 ביוני, חוף מציצים, חבקוק הנביא 1, תל אביב. כרטיסים (לכאורה) פה

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully