וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו: אנחנו משתמשים במסננת בצורה הלא נכונה - וזה מסוכן

21.7.2020 / 0:01

סרטון שעלה לטיקטוק טוען שכולנו לא יודעים מהי הדרך הנכונה להשתמש במסננת כשאנחנו שופכים את הפסטה לתוכה, וגורמים אפילו נזק לגוף שלנו. הדרך שהסרטון מציע גרמה לאנשים להתפעל, אבל חלקם פסלו אותה לחלוטין

הדרך הנכונה לסנן פסטה/TikTok @real_ensee

בוידאו: הדרך הנכונה והלא נכונה לסנן פסטה

מבשל חובב טוען שרוב האנשים משתמשים במסננת פסטה בצורה לא נכונה לאורך כל החיים שלהם, וגרם לדיון סוער אחרי שפרסם בטיקטוק סרטון שמציע דרך אלטרנטיבית.

בסרטון שלו הוא מציג את הדרך שרובנו משתמשים בה כדי לסנן את הפסטה - אנחנו שופכים את הסיר לתוך המסננת והמים מתנקזים, כך שהפסטה מוכנה למאכל. לאחר מכן הוא מציין כי לא זו הדרך שעבורה המסננת תוכננה לעבוד, ועובר להציג את הדרך "שהיא נבנתה בשבילה".

במקום להחזיק את המסננת מעל הכיור, הוא הופך אותה, כך שהצד עם החריצים נמצא בתוך סיר הפסטה, ואז מסובב את הסיר כך שהמים יוצאים, והפסטה נשארת בפנים. הוא טוען כי השיטה שלו "הופכת את החיים לקלים יותר", ויוצרת פחות לחץ על המפרקים בידיים.

הסרטון, שפורסם תחת השם: "תגידו את האמת - לא ידעתם את זה", צבר יותר מחצי מיליון צפיות מאז ששותף בטיקטוק. כמה משתמשים אהבו את הרעיון ואחד מהם הגיב: "אני הולך לעשות את זה עכשיו, למה לא חשבתי על זה אף פעם?". שני כתב: "אני חושב ששינית את החיים שלי", שלישי סיכם: "וואו, אני עושה את זה כבר כמה שנים".

למרות הפרגון, רבים טענו שהטכניקה המקורית היא הנכונה, כשכמה ציינו שהטכניקה שהבחור הציעה עובדת רק אם יש מסננת גדולה מספיק כדי למנוע מהפסטה לברוח מהצדדים אל הכיור. "לא, אני חושב שאתה צריך לשפוך את זה אל המסננת", הגיב אחד המשתמשים ושני הוסיף: "זה לא איך שאתה אמור להשתמש בזה. הדרך האורגינלית היא הנכונה".

צפו בסרטון המלא

@real_ensee

tell the truth you didn't know about this? ##fyp ##foryou ##normalpeople ##lifehacks

♬ Niagara Street - Ensee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully