וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קפה-פטיסרי חדש בירושלים בסגנון פריזאי

23.7.2020 / 8:00

בזמן שכיכר פריז בירושלים בוערת מהפגנות מחאה, בכיכר המוזיקה בעיר נפתח בהשקעה רבה בית קפה-פטיסרי חדש בשם נפוליאון, עם ניחוחות פריזאיים. כי דווקא עכשיו בא לנו להתנתק

נפוליאון פטיסרי בולונז'רי חדש בירושלים/צילום: אופיר אברהמוב

בזמן שהמסעדנים התאגדו בכיכר פריז וחילקו מנות מזון לאות מחאה, ובזמן שבבלפור הפגינו אלפים, במתחם כיכר המוזיקה היה שלשום שקט ורגוע עת נפתח בו בית קפה חדש, פטיסרי בולונז'רי בשם נפוליאון. הפתיחה של המקום החדש מגיעה בתקופה סוערת ולא יציבה, אבל לורנט לוי, מ שעומד מאחורי נפוליאון, לא ויתר, ובהשקעה אדירה של כ-1.6 מיליון שקלים, פתח את המקום החדש בסגנון פריזאי, בהשראת הפטיסרי האהוב עליו בפריז עיר ילדותו PAUL.

לוי עיצב את המקום בעצמו, נפוליאון משתרעת על פני 130 מ"ר במתחם מעוצב עם כ-48 מקומות ישיבה בחלל המרכזי הפנימי ועוד כ-40 מקומות ישיבה בחוץ. יש אווירה צרפתית רומנטית, שולחנות עגולים קטנים, נברשות וכורסאות, כשהמקום מותאם לתקופת הקורונה ומאפשר שרות עצמי - גם לקחת טייק אווי וגם להזמין מנות ולשלם באמצעות אפליקציה או באמצעות מסך טאץ' סטרילי.

נפוליאון פטיסרי ירושלים. אופיר אברהמוב,
פטיסרי פריזאי בירושלים/אופיר אברהמוב

בכניסה למקום, ממדרחוב נחלת שבעה, מוצבות ויטרינות ובהן כריכים, סלטים מושקעים, קינוחים בעבודת יד, קישים, לביבות צרפתיות, מבחר מאפים ואפילו סושי. יש גם גלידות בייצור עצמי, קרפ צרפתי ועוד הפתעות מתוקות, הכל מעשה ידיה של שף הגר קטני (סושי רחביה, אנג'ליקה). כלל המוצרים ארוזים בחומרי אריזה ממוחזרים כשרובם מחומרים מתכלים, כולל הסכו"ם, הצלחות והקערות, כחלק מרצונו של לוי לשמור על הסביבה. בתפריט של המקום תמצאו כריכים כמו נפוליאון - לחם בריאות שלושה דגנים עם לאבנה וחציל שרוף, פלפלים בזעתר וסלסת עגבניות פיקנטית (26 שקלים) או גרבלקס סלמון כבוש עם שמנת עירית (32 שקלים) או כריך ווג'י-טבעוני עם פלפלים בבלסמי, זוקיני צלוי וחצילים מטוגנים (26 שקלים).

עוד בוואלה! אוכל

זה הזמן לבקר ביקבים ברחבי הארץ

לכתבה המלאה
נפוליאון פטיסרי ירושלים. אופיר אברהמוב,
סלט טונה אדומה/אופיר אברהמוב

יש סלטים כמו ניסואז טונה עם ביצי שליו, קורנישונים ווינגרט שאלוט (139 שקלים) או עדשים שחורות עם חציל שרוף, גבינת פטה ויוגורט טחינה ( 36 שקלים). יש גם ארוחות בוקר, קישים בעבודת יד, כמה סוגים של רולים של סושי, ולחמים טובים שאפשר לקחת הביתה. והכי חשוב, קינוחים, מאפים, עוגות אישיות חלביות ופרווה (20-28 שקלים), מילקשייקים, וופל בלגי, קרפים, פנקייקים וגלידות בייצור עצמי.

בבמה המרכזית במתחם כיכר המוזיקה מתקיימות מספר פעמים ביום הופעות חיות של אמנים ויוצרים על פי מגבלות ותקנות הקורונה. הבמה פונה אל מוזיאון המוזיקה העברי ואל המסעדות הממוקמות בו: המסעדה הבשרית כינור בכיכר, המסעדה החלבית נחמן, בר המוזיקה הבלו הול, הטאפאס בר אנדולסיה, ומסעדת פיקולינו.

נפוליאון, יואל משה סלומון 10 מתחם כיכר המוזיקה, נחלת שבעה ירושלים, שעות הפעילות בימים א'-ה' 09:00-18:00, 073-3869294, כשרות מהודרת

נפוליאון פטיסרי ירושלים. אופיר אברהמוב,
קיש ברוקולי ופטריות/אופיר אברהמוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully