וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה או לא: יש לנו מלא חדשות קולינריות

העוגות של מגזינו מקבלות חנות משל עצמן, למסעדת שאראק יש שף חדש, דוכן הפלאפל שהופך לטרטוריה איטלקית ופסטיבל בורגרים שלא תרצו להחמיץ. יש לנו מלא חדשות קולינריות, קבלו

הקינוחים של מגזינו מקבלים חנות משל עצמם

בבקה (קוגלהוף) עם שוקולד ועוגיות אוראו. נמרוד סונדרס
העוגות של מגזינו/נמרוד סונדרס

ויטרינת הקינוחים המהפנטת של השף קונדיטור ברק כהן במסעדת מגזינו מהווה עבור לא מעט אנשים תירוץ לפקוד את המסעדה פעם אחר פעם. השבוע, אחרי תקופת שיפוצים ושינויים במסעדה שהחלה עוד לפני הקורונה, אשר כללה בין היתר את החלפת שף המסעדה, נפתחה כחלק מהמסעדה חנות חדשה שתתמקד אך ורק בקינוחים המפורסמים של המקום. בין הקינוחים תמצאו למשל פאי לימון פיסטוק, קראק פאי, עוגת גזר, קדאיף פירות יער, עוגת גבינה נוטלה וגבינה קרמל לוטוס, עוגת גבינה ושוקולד לבן, עוגת סקיפי נוטלה, קוקי מאנסטר- עוגיית שוקולד צ'יפ ענקית, בראוניז טונקה ועוד. הכל ארוז יפה וממותג מתוק ומוכן לכם לבוא ולקחת, בהצלחה עם הבחירה.

מגזינו, מנחם בגין 21 תל אביב, הזמנות בטלפון 03-7570535 שלוחה 4, משלוחים דרך וולט

השף רוברט קלוגר נכנס לשאראק

View this post on Instagram

אינטיאס נא קולורבי בגוספר

A post shared by Robert Kluger (@robert.kluger) on

השף דן שמולוביץ' (סבידה לשעבר) עזב החודש את מסעדת הדגים שאראק שנפתחה בדצמבר האחרון, ומי שגויס לאחרונה להחליפו הוא השף רוברט קלוגר. כיאה למסעדת דגים בה טריות היא שם המשחק, התפריט משתנה בהתאם לדגה היומית, אבל בין המנות היצירתיות של קלוגר אפשר למצוא שם למשל מדי פעם לוקומדס סרטנים וביסק, אינטיאס נא וקולרבי בג'וספר, קלמרי מרגז, שרימפס תירס וביסק, דג בקלה עטוף בעלי גפן על יוגורט, ועוד הרבה מנות שעושות חשק. המסעדה פתוחה מדי ערב החל מהשעה 18:00, מרפסת המסעדה פתוחה ומוארת, ואפשר להרגיש לכמה שעות כמו בחופשה יוונית.

שאראק, בן יהודה 120 ת"א, 03-6307070

עוד בוואלה! אוכל

לפרגן זה טעים: חמישה עסקים ביתיים קטנים

לכתבה המלאה

קיוסק היין של נורדיניו

מסעדת קפה נורדוי של השף עינב אזגורי אמנם לא נפתחה לאחר הסגר, אבל זה לא אומר שהשף מפסיק לבשל. בכל ערב ב-18:00 הופך נורדיניו, בית הקפה הקטן הנמצא בסמוך למסעדת האם לקיוסק יין, ומציע יינות מקוררים וטעימים מכל מיני מקומות מעניינים ומנות קטנות של אזגורי. הישיבה במקום היא בשולחנות הפזורים ברחוב, והתפריט מתחלף. בשבוע שעבר למשל היו שם טורטייה דה פטאטס, סלט ירקות שרופים על לחם וגבינת המאירי, פריקסה טונה וביצה עם צ'רשי וחמוצים, נקניקייה בלחמייה עם כרוב כבוש, חרדל וגבינת פרובלונה, בורקס בשר ממולא בפאטה און קרוט, קרודיטה - ירקות פריכים עם מטבל, ויש גם קינוחים כמו מוס שוקולד או פרוסת עוגת גבינה. כל המנות הן מתחת ל-100 שקלים והישיבה על בסיס מקום פנוי.

קיוסק יין, נחלת בנימין 27 תל אביב

מפגש אושר הופך לטרטוריה איטלקית

השף בנצי ארבל, הבעלים של מפגש אושר, אשר בימים כתיקונם מגיש מנות כמו פלאפל וסביח, יהפוך בשבת הקרובה את הדוכן שלו לטרטוריה איטלקית. בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו הוא מספר כי אחרי תקופה ארוכה בה עסק בעיקר בייעוץ והכוונה של מקומות חדשים, לאחרונה בעקבות הקורונה חזרה לו חדוות הבישול בכלל, והחדווה לאוכל איטלקי בפרט, וכי במוצ"ש הקרוב דוכן הפלאפל שלו יתחפש לטרטוריה איטלקית עם מנות של פסטה, פיצות נפוליטניות מטוגנות, יין טוב וקינוחים מהממים.

מפגש אושר (או: כפרה מיו לערב אחד), המלך ג'ורג' 105 ת"א, 054-4289765

הסטריטס, דנים, וג'ין קלאב סופרים מתאחדים לפסטיבל בורגרים

הסטריטס, דנים, וג'ין קלאב מתאחדים לספיישל בורגרים. רן בירן,
פסטיבל בורגרים/רן בירן

טירוף ההמבורגרים ממשיך עם שיתוף הפעולה של פינת הרחובות קינג ג'ורג' ובר גיורא, כשבית הקפה הסטריטס משתף פעולה עם בר הדנים והג'ין קלאב סופרים הסמוך, ובכל השלושה, מדי יום שלישי החל מ-18:00 בערב, יוגש תפריט המבורגרים מיוחד מהבשר המשובח של חוות צוק, עם שלושה המבורגרים קלאסיים: המבורגר בקר, צ'יזבורגר עם צ'דר וביונד בורגר טבעוני עם מיונז טבעוני (30-35 שקלים). אבל יש גם לא מעט המבורגרים מיוחדים, למשל בורגר בקר עם טחינה, עמבה, סלט ירקות קצוץ ופטרוזיליה (36 שקלים), או צ'יז בורגר עם מק אנד צ'יז (40 שקלים), LE BIG MAC שהוא צ'יז בורגר, גבינה מותכת, בייקון טלה, פלפל חריף (42 שקלים), טיקי סטייל בורגר עם צ'אטני מנגו הודי מתוק חריף ואננס (36 שקלים) ועוד. יש גם צ'יפס כמובן, עם חריף מיוחד או עם פרמזן וגרדת לימן (12-24 שקלים) ועוד הפתעות.

The streets, המלך ג'ורג' 70 תל אביב
Denim, drinks first, המלך גו'רג' 83 תל אביב
Gin club supreme, המלך ג'ורג' 83 תל אביב

פופ-אפ מחאת המסעדנים במסעדת קיטון

ערבים סובייטים במסעדת קיטון. אורלי סגל,
ערבים סובייטים בקיטון כאות מחאה/אורלי סגל

מסעדת קיטון מוחה על מצב המסעדנות בארץ ועל המצב הכללי, ויוצאת במין פופ-אפ מחאה שיזמה המסעדנית אורנה רסקין במסגרתו, החל מיום חמישי הקרוב, כל ערב החל מ-18:00 יתקיים במסעדה ערב סובייטי שיכלול קוקטיילים מיוחדים בהשראת ה-KGB כמו למשל פוטין סטייל - וודקה לג'נד אוף קרמלין עם בורשט, או קוקטייל הצארית - וודקה לג'נד אוף קרמלין עם ליקר תאנים, מיץ ליים, סירופ תות ומיץ חמוציות, או קוקטייל דיקטטור ים תיכוני- לג'נד אוף קרמלין, אוזו, סירופ רוזטה, מיץ לימון וגרנד טורינו אסטי נענע וליים ועוד רבים בסגנון (מחירי מחאה של 32 שקלים לקוקטייל). לצד הקוקטיילים והוודקה תוכלו להנות ממנות זקוסקי כיאה לערב שתייה רוסי כמו ורניקס (29 שקלים), קרפלך ברוטב בשר (29 שקלים), כבד קצוץ (19 שקלים), איקרה (19 שקלים), מטיאס (19 שקלים) ועוד.

מסעדת קיטון, רחוב דיזינגוף 145 תל אביב, 03-5233679

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully