וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: אז מה חשבנו על המגנום בראוני?

במגנום משיקים את המגנום בראוני, והטעם מדהים, אז למה אנחנו כועסים? הספרייט אננס שהפתיע אותנו לטובה, השוקו של יולו שגם מבוגרים יאהבו, ופנייה נרגשת ליצרני חטיף הכריות

חטיף גלידה מגנום בטעם בראוני

מגנום בראוני. יח"צ,
בלי מקל - מגנום בראוני/יח"צ

מגנום שוב יוצאת עם מוצר חדש ושוב מצליחה לפספס קצת. השבוע השיק המותג חטיף גלידה בטעם בראוני, חדשות מרגשות ומרעישות לכל אדם חובב גלידות באשר הוא, כלומר כל אדם. אבל נתחיל דווקא מהבעייתיות של חטיף הגלידה שהוא לא על מקל ונצרך בישראל באוגוסט, זו כמעט משימה בלתי אפשרית, צריך לאכול הכל מהר מהר, או להיעזר בעטיפה ולא להוריד את כולה אבל אז גם למצוא בתחתית בריכת גלידה ושוקולד.

מבחינת טעם, ציפוי השוקולד עם פירורי העוגיות הוא מדהים, הגלידה עצמה מצוינת כרגיל, אבל בכל העולם החטיף הזה מגיע עם תחתית של עוגיית בראוני חומה ורכה, כשבישראל החליטו שוב להתחכם ולהציע מוצר שונה, אין בראוני, החטיף הוא רק בטעם בראוני, כשפס של קרם בטעם בראוני מקשט את הגלידה לכל אורכה מתחת לציפוי השוקולד. הקרם טעים, אבל איפה הבראוני באמת? כמו בתקרית הארטיק הטבעוני, מגנום ישראל שוכחים לפעמים שהעולם קטן והכדור עגול ואנחנו יודעים איזה מגנום יש במקומות אחרים בעולם.

מחיר מומלץ לצרכן: 8.5 שקלים

ספרייט לימון אננס, רגיל וזירו

ספרייט זירו אננס. יח"צ,
ספרייט זירו לימון אננס/יח"צ

אחרי השילוב הלא מאוד מוצלח של קולה-מנגו, מגיע תורו של הספרייט אננס, בגרסה רגילה וזירו. מסתבר שהספרייט לימון-אננס כבר הפציע בעבר, בגרסה הרגילה בלבד, אבל אנחנו בכל אופן לא זכרנו אותו, כנראה בגלל שהזירו החדש הרבה הרבה יותר מוצלח. כאמור בשונה מהקולה-מנגו ששילבה שני טעמים שפשוט לא קשורים זה לזה, כאן מדובר דווקא ביופי של שילוב. הספרייט והאננס כמו נולדו זה לזה, ויש גם את הטעם הלימוני, כך שהטעמים משתלבים בהרמוניה מושלמת. זה כמובן לא מרגיש כמו מיץ אננס טבעי, וזאת גם לא הכוונה, אבל מוכרחים לציין שאין טעם תעשייתי או טעם לוואי חזק. הגרסה הרגילה קצת מתוקה מדי לטעמנו, אבל הזירו מאוד מוצלח, עושה את העבודה ומצליח לרענן, כיף לשתות עם כוס מפוצצת קרח.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.90-8 שקלים לבקבוק ליטר וחצי.

במדור הקודם

מה חשבנו על הבמבה כדורים?

לכתבה המלאה

בריזר בקארדי בטעם תפוח

בקארדי בריזר תפוח. יח"צ,
בריזר תפוח/יח"צ

למותג בריזר יש מעריצים נאמנים ששנים מתענגים על טעמי האבטיח, הלימון או האננס, או הטעמים הפחות נפוצים כמו אפרסק ומנגו שנדיר יותר להיתקל בהם. בזמן שאנחנו ממתינים לטעמים ליצ'י או פטל שחור שנפוצים בעולם אבל לא הגיעו עדיין לישראל, אצלנו יש טעם חדש על המדף - תפוח. ובכן, בגלל כל הסיידרים האלכוהוליים הנפוצים במקררי האלכוהול בקיץ, לצערנו בריזר תפוח לא כל כך מרגש, זה לא שזה לא טעים, זה פשוט מרגיש כמו עוד סיידר תפוחים על המדף. נשמח אם בקרדי יעשו מאמצים להביא אלינו את הטעמים היותר מקוריים ומיוחדים.

מחיר מומלץ לצרכן: 10-15 שקלים

מקלות פילו של מעדנות

מקלות פילו מעדנות. יח"צ,
ארבעה טעמים חדשים של מקלות פילו/יח"צ

מקלות הפילו של מעדנות הפתיעו בפריכות שלהם, ולמרות שחלקם נדבקו לתבנית ונקרעו, חלקם דווקא נאפו ונאכלו בשלמותם, כשהם פריכים וזהובים. טעמנו מקלות ממולאים גבינה, וגם את אלה במילוי חצילים קלויים וגבינה, ושני הטעמים היו טובים עם עדיפות קלה לחציל הקלוי שהשתלב מעולה עם בצק הפילו והגבינה. המקלות לא שומנים מדי, הבצק דק ויחסית למוצר קפוא שלוקח 20 דקות להכין. מדובר ביציאה טובה, אולי עם יותר נטייה לאירוח ופחות לצריכה עצמית בבית.

מחיר: 19-23 שקלים לחבילה.

EURO יוגורט יווני

יורו יוגורט יווני. יח"צ,
גם בדלי של 1 ק"ג/יח"צ

חברת EURO משיקה בישראל סדרת מוצרי יוגורט יווניים המיוצרים על ידי חברת DELTA היוונית. מדובר ביוגורט יווני סמיך, בעל אחוזי שומן גבוהים וחלבון גבוה יחסית למוצר לא מועשר. היוגורט היווני של יורו מצוין, הוא סמיך ובעל חמיצות מעודנת. הוא מגיע במגוון טעמים אבל אנחנו טעמנו רק את הרגיל הקלאסי, מוצר מעולה שמגיע גם בגביע קטן וגם בדלי גדול, מעולה להכנת מוזלי ביתי, לציזיקי, וגם לאפייה. טעמנו גם את היוגורט עם פצפוצי השוקולד שהיה נחמד, זה יוגורט שהוא ממש ארוחה, הוא סמיך ושמן ולכן גם מעט כבד, אבל טעים מאוד ובמרקם נהדר.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.5-5.9 לגביע קטן.

שוקו YOLO

שוקו יולו. יח"צ,
שוקו יולו בשני טעמים/יח"צ

יולו כרגיל משיקה עוד מוצר מעולה, והפעם משקה חלב עם שוקולד בשני טעמים - שוקולד קלאסי ושוקולד מריר. מדובר בשוקו קר פשוט מצוין, השוקולד הקלאסי מתוק יחסית אבל בהשוואה למשקאות שוקו אחרים טעם השוקולד ממש בולט. אבל, בעוד המשקה הקלאסי מיועד לילדים כנראה לפי רמת המתיקות, משקה השוקולד המריר הוא להיט שגם מבוגרים יאהבו, המתיקות מתאזנת עם מרירות טובה, ועדיין נשמרים טעמי השוקולד המצוינים. נכון, זה בעיקר חלב וסוכר, אין איך לסנגר על המשקה הזה מבחינה בריאותית, אבל מי שמשטרת הבריאות עוד לא רודפת אחריו יכול ליהנות כאן משוקו קר מצוין.

מחיר: 4.5-5 שקלים.

כריות במילוי קרם בטעם מרשמלו

דגני בוקר כריות בטעם מרשמלו. יח"צ,
דגני בוקר כריות בטעם מרשמלו/יח"צ

מותג דגני הבוקר כריות משיק טעם חדש: כריות דגנים במילוי קרם מרשמלו. אחרי ההצלחה של כריות Black בטעם שוקולד וניל, תלמה קצת מפספסת פה. טעם המרשמלו לא מובהק, זה מתקתק, זה חלבי, יש לזה איזו בת טעם רחוקה שיכולה להזכיר את הממתק מרשמלו, אבל זה באותה מידה יכול להיות קרם בטעם חלב. בטעימה עיוורת אין סיכוי לנחש שמדובר בטעם מרשמלו. עם זאת, זה לא אומר שזה לא טעים, זה טעים. וכאן נכנסת הביקורת הרגילה שלנו כלפי כל טעם של כריות - מדוע הכריות מלאות קרם רק עד החצי? זה מקומם אותנו כל פעם מחדש. אנחנו פונים אל מהנדסי המזון של תלמה, בבקשה, מלאו את הכריות עד הסוף, פנקו אותנו במילוי והחזירו את האיזון המתבקש של קרם בכל כרית דגנים.

מחיר מומלץ לצרכן 20 שקלים

המיצים הטבעיים של קשת

המיצים הטבעיים של קשת. יח"צ,
המיצים של קשת, מעכשיו בכל רשתות השיווק/יח"צ

המיצים הטבעיים של קשת הם אמנם לא מוצר חדש בכלל, אבל בשבועות האחרונים החברה נמכרה לחברת פריניב, מה שאומר שאם עד עכשיו אפשר היה להשיג אותם רק בחנויות הטבע, מעכשיו הם יהיו על המדפים בכל רשתות השיווק הגדולות. זה מוצר מעולה כי הוא משמעותית יותר בריא, אין בו תוספת סוכר או מים, חומרים משמרים או צבעי מאכל, המיץ אינו עשוי מרכז ומדובר נטו במיץ טבעי, מפוסטר כמובן. יש טעמים מעולים, המוצלח ביותר הוא מיץ תפוח עם נגיעות של לימון. במיץ תפוח-פסיפלורה, הפסיפלורה פחות מורגשת, מיץ הרימונים הוא המוצלח ביותר מסוגו ששתינו עד היום בגרסת הבקבוק, ויש עוד טעמים מצוינים ששווה לנסות.

מחיר: המיץ מגיע בחמישה גדלים שונים של בקבוקים ובמחירים שנעים בין 9.90-29 שקלים

מעדן פרוביוטי ONLY בטעם תות

ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב. סטודיו שטראוס,
ללא חלב/סטודיו שטראוס

שטראוס משיקה טעם חדש בסדרת ONLY של המעדנים הפרוביוטיים ללא חלב. כמו בטעמים הקודמים, אפרסק ואננס, המוצר מצליח להגיע למרקם מצוין בשביל מעדן ללא חלב, אפילו ששני המרכיבים העיקריים בו הם מים וסוכר, אבל בגזרת הטעם עדיין לא הצליחו לכבוש אותנו. טעם התות תעשייתי ובעיקר מתבטל כמעט מיד בתוך הפה בגלל טעמי לוואי חזקים, כנראה השילוב של שיבולת שועל, עדשים ושומשום שראינו ברשימת המרכיבים, גם אם באחוזים קטנים. המעדן מציע חיידקים פרוביוטיים עבור מי שלא יכול לאכול יוגורט רגיל, אבל הוא פשרה גדולה מדי מבחינת הטעם.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.90 שקלים.

פתית צ'יפס

פתית צ'יפס. יח"צ,
פתית צ'יפס בשלושה טעמים/יח"צ

אם אתם מחפשים תחליף קצת יותר בריא לחטיפים המלוחים של הילדים, אז פתית צ'יפס הוא פיתרון מעולה. הסדרה מציעה שלושה טעמים, הראשון מביניהם בטעם בטטה הוא גם המוצלח ביותר, ואחריו עגבניות עם עשבי תיבול ובסוף אפונה עם צ'ילי. החטיף הוא בעצם פתית פריך ועגול שעשוי מקמח ירקות וקטניות והוא כמובן לא מטוגן, הטעמים טובים ומקוריים, זה לא מלוח מדי, זה נוח לאכילה וקריספי בצורה כיפית. הכמות קצת קטנה, אבל גם כמות הקלוריות קטנה בהתאם. אפשר גם לאכול את הצ'יפס עם גבינה בצד, ואז זה הופך לארוחה קטנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 3.90 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully