וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 מנות שאתם צריכים להזמין בוולט

כבר מיציתם את כל אופציות המשלוחים? נמאס לכם מאותה פיצה שוב ושוב? מצאנו 7 מנות שיהפכו את הסגר הבלתי נגמר הזה, לקצת יותר טעים ומנחם

חמוצים מטוגנים, אמריקה בורגרס

אמריקה בורגרס הצליחו למצב את עצמם בחמש וחצי שנות קיומם כאחד ההמבורגרים הטובים והאהובים בת"א. בחודשים האחרונים, בעקבות המצב, החלו גם כאן לעשות משלוחים, שמגיעים ארוזים בצורה נהדרת. אז נצא מנקודת הנחה שאת ההמבורגר שלהם אתם כנראה מכירים ובואו נדבר רגע על החמוצים המטוגנים. אל תרימו גבה, בארה"ב תמצאו את המנה הזאת דווקא רווחת, ובאמריקה התל אביבית מכבדים את השם, ומגישים מנת חמוצים מטוגנים היסטרית בליווי מיונז צ'יפוטלה חריף. הנאה מובטחת.

למשלוחים של אמריקה בורגר

מסעדת "אל קלחה" בתל אביב. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
מנת הפאתה של אל קלחה/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

פאתה, אל קלחה

סיפרנו לכם כבר לפני כמה חודשים על מסעדת אל קלחה הקסומה ביפו, אבל העובדה שהם עושים משלוחים כעת הפתיעה גם אותנו. אז מנת הפאתה שנשארה צרובה עמוק בלבנו, היא כבר לא חלום רחוק, כעת ניתן להזמין את אותם קרעי לחם אשר מושרים במי חומוס חמים עד שהם נהיים רכים רכים, עם גרגרי חומוס, יוגורט, בשר שייטל, שקדים קלויים וסמנה (חמאה מזוקקת). אגב אם תתעקשו יש את אותה מנה גם בגרסה צמחונית, שהיא לא פחות מענגת, ויש גם אפילו טבעונית.

למשלוחים של אל קלחה

עוד באותו נושא

7 משלוחים חדשים ומפתיעים

לכתבה המלאה
הדסון. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
חלונות ניו יורק בהדסון/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

חלונות ניו יורק, הדסון

תגידו, אתם ידעתם שמסעדת הבשרים האהובה עלינו הדסון עושה משלוחים? אז כן, ויותר מזה - היא אפילו משלחת את מנת חלונות ניו יורק האייקונית. למי שלא מכיר מדובר במנה של סינטה צרובה, ברוטב טופי יפני ממכר, והיא אחת ממנות הבשר הטעימות ביותר שתוכלו לשים עליהן את היד בתקופה הזאת.

למשלוחים של הדסון

לזניה סרטנים, מגזינו

מי שמבקר לעיתים קרובות יחסית בוולט, בטח מכיר את המשלוחים של מסעדת מגזינו, אלא שלאחרונה נוספו כמה ספשיילים מעניינים מאד לתפריט, ואנחנו לא הצלחנו להישאר אדישים למנת הלזניה סרטנים. מדובר בלזניה פתוחה - דף של פסטה טרייה, עם בשר סרטנים בציר של סרטנים, שמנת, חמאה ועשבי תבלין. יש לנו ריר רק מלכתוב את זה. כיוון שמדובר בספיישל הוא לא תמיד בתפריט, אז אם לא היה לכם מזל נסו להתנחם בספגטי קלמרי נהדר.

למשלוחים של מגזינו

רביולי ריקוטה כמהין, כפרה מיו

נישאר עוד רגע באגף האיטלקי ברשותכם. כבר סיפרנו לכם שבנצי ארבל ממפגש אושר התחיל לאחרונה לקפץ בין החומוס והפלאפל של מפגש אושר ביום (אבו אושר), לטרטוריה איטלקית בשעות הערב (כפרה מיו). כולן מגרות, כולן טעימות, אבל אנחנו לא יכולים לעמוד בפני כיסוני הרביולי הגדולים, ממולאים בריקוטה וכמהין, כשמעליהם נחה שכבה של קרפצ'יו פטריות חתוכות דק-דק. יש מנחם יותר מפסטה?

למשלוחים של כפרה מיו

פריז ברסט, קפה טאיזו

לקראת סוף הסגר הקודם השיק יובל בן נריה את קפה טאיזו, מעין גרסה פאסט-פודית קז'ואלית של מסעדת האם. הפעם אנחנו מדלגים על האוכל, ועוברים ישר לקינוח. פריז-ברסט הוא אמנם יותר קינוח פריזאי מאסיאתי, אבל נסלח הפעם לבן נריה לטובת יצירת הפאר המושחתת הזאת, שתי שכבות של בצק פחזנית ובאמצע קרם חמאת בוטנים וריבת בננות. הכי לשבת מול הספה בפיג'מה, לאכול את זה ולתת לרחמים העצמיים להתפשט בכל הגוף.

למשלוחים של קפה טאיזו

פיתה בולונז, המזנון אבן גבירול

אין ספק שהמנה שעוררה הכי הרבה סערה השבוע הייתה הפיתה בולונז של אייל שני. המנה, שגם ככה כנראה הייתה מקבלת לא מעט תשומת לב, זכתה בשל הפוסט הפוליטי של שני להתייחסות מפתיעה מצדו של יאיר נתניהו, מה שהפך אותה לויראלית אפילו יותר. בכל מקרה, המנה זמינה החל משבוע הבא בוולט, ואנחנו בהחלט מרגישים, עכשיו יותר מתמיד, צורך לסמן עליה וי.

למשלוחים של המזנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully