וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפית הידועה הפכה לבדיחה בגלל מתכון פשוט מדי

1.12.2020 / 0:02

שפית ותיקה ומוערכת בבריטניה החליטה להראות לצופים בתוכנית הבוקר כיצד יש להכין טוסט עם חמאה, כן, עד כדי כך פשוט, והמבקרים חתכו אותה: "תודה לאל על זה, איבדתי את המתכון"

נייג'לה לאוסון מציגה: מתכון לצנים עם חמאה/BBC

השפית נייג'לה לאוסון ידעה ימי זוהר בבריטניה, אך הסגר הנוכחי הופך אותה מאגדה לבדיחה. בעבר היא כבר הצליחה לספוג אש על מתכון פשוט ומביך מבחינתה, אך נראה שהפעם היא הצליחה לשבור את השיא של עצמה.

הכל קרה בגלל שלאוסון הציגה במשך חמש דקות במסגרת תוכנית הבישול Nigella's Eat, Cook, Repeat. ב-BBC2 - כיצד להכין טוסט עם חמאה. היא החלה את הקטע ואמרה כי: "אין דבר שאני אוהבת לעשות יותר מטוסט" לאחר מכן חשפה את שיטת מריחת החמאה בשני שלבים שלה, שכוללת (תתכוננו להיות מופתעים) מריחת חמאה ללא מלח פעמיים. לבסוף היא מוסיפה מלח ים כשהיא מגדירה אותו כ"אידיאלי עבור טוסט".

טוסט עם חמאה. BBC2, צילום מסך
קשה מאוד. טוסט עם חמאה/צילום מסך, BBC2
נייג'לה לאוסון שפית בריטית. BBC2, צילום מסך
הפכה לבדיחה. נייג'לה לאוסון בתוכנית/צילום מסך, BBC2

היא הסבירה שהשכבה הראשונה מעניקה לטוסט "מרקם נהדר", הסבירה לאוסון. "השלב השני עכשיו - מוכנים לזה?" היא שאלה, מרתקת את הצופים לקראת הבאות. "אני צריכה עוד קצת חמאה, והיא תישאר בכמה משטחים זהובים על פני השטח."

אלכס מאסי, שצפה בתוכנית ב-BBC2 צייץ: "אני חושב שזה הגיוני לומר שנייג'לה יכולה גם לא ללמד אותנו איך להכין טוסט". אדם נוסף כתב כי: "שבועיים בתוך הסגר, ונייג'לה לאוסון מראה לנו איך מורחים חמאה על טוסט. נגמר התוכן להציג". אנדי גולדינג חתם את הביקורת ואמר: "נייג'לה ב-BBC2 מראה לנו איך להכין טוסט! תודה לאל על זה, איבדתי את המתכון".

עוד בוואלה!

צפו: מדוע המתכון הפשוט הזה הצליח להרגיז את הבריטים?

לכתבה המלאה

הגולשים "מתלהבים"

והיו כאלה שדווקא התלהבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully