וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדובר בתור הכי לוהט בתל אביב כרגע (והוא מאוד-מאוד מוצדק)

8.2.2021 / 6:00

אל תהיו נאיביים, אל תתנשאו ואל תחשבו שאתם יותר טובים. בסוף הרי תעמדו מול הוויטרינה ותיכנעו כמו כולנו

פופ אנד פופ בייקרי, תל אביב. יהונתן בן חיים,
התור אינו משקר. פופ אנד פופ בייקרי/יהונתן בן חיים

היינו אופטימיים. כל כך אופטימיים שקבענו לבוא לראות ב-11:00 ואפילו העזנו והזזנו שעה ל-12:00, משוכנעים שהוויטרינה הכי לוהטת בתל אביב כרגע תחכה לנו מתוחה ומלאת ציפייה.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

כשנכנסנו ללובי של מגדלי הארבעה בתל אביב, האופטימיות הפכה לחרדה. תור מתפתל, פועם ואנרגטי הראה לנו מה הוא חושב על אנשים שמצפים לקרואסון ויראלי בחצות היום. זיעה קרה, משפילה במהותה, החלה לזלוג על החלומות המדופפים שלנו. הוויטרינה כבר לא להטה, היא נחטפה.

אנחנו יודעים בשביל מה באתם לכאן. פופ אנד פופ בייקרי

התור הזה, תוצאה של יום הייפ אחד בלבד, מחכה להיכנס לפופ אנד פופ (POP & POPE) בייקרי (עברית לא תמצאו כאן, אל תהיו כבדים), השלוחה הפחמימתית והשוקולדית של מסעדת האם הצופה מהקומה ה-14 וממתינה בסבלנות לפתיחתה המחודשת.

אפשר למצוא כאן יצירות מלוחות דוגמת בריוש גבינת עיזים וזיתי קלמטה, בורקס שלוש גבינות, פוקאצ'ות קטנות אך שובבות, עוגיות פרמזן-טוגראשי וגם כריכים. במתוקים תמצאו בריושים ועוגות שמרים, טבלאות שוקולד גדולות (לרבות הומאז' לקינוח פופולרי מהמסעדה ובו תירס וקורנפלקס), בראוניז נימוחים ועוגיות שמחכות לביס (ולסטורי).

אבל בואו, אנחנו יודעים בשביל מה באתם לכאן.

הוויטרינה הראשית, אותה אחת שהתרוקנה לנו מול העיניים בעודנו מקריבים את עצמנו ועושים קצת עבודה עיתונאית, מציגה קולקציה מרהיבה של קרואסונים מצופים וממולאים. יש כאן חמאה קלאסי כמובן, וקרואסון שקדים המקבל באהבה גלידת אמרטו, וגירסת פטל ורדרדה (במילוי קרם פטל ובציפוי שוקולד רובי). יש גם קרואסון קורנפלקס (בציפוי שוקולד לבן ובמילוי קרם חלב), ודולצ'ה או רושה, וגם קרואסון עוגת גבינה שמכליא בין שוקולד לבן וקרם צ'יז-קייק עדין, ודוגמן פיסטוק ירקרק ועמוק.

עתיד מתוק

זה מה שהיא עשתה כשהיא הייתה ילדה. בגיל 21 ההזמנות לא מפסיקות להגיע

לכתבה המלאה
פופ אנד פופ בייקרי, תל אביב. יהונתן בן חיים,
הביקוש למתוק. פופ אנד פופ בייקרי/יהונתן בן חיים

האיש שאחראי לכל הטירוף הזה הוא השף-קונדיטור עופר בן נתן, שניצל את הפוגת הקורונה הכפויה ופיתח מסלול קרדיו אינטנסיבי מהקומה ה-14 ללובי. וכמה שטירוף, ככה הוא שפוי. "אם היית אומר לי שהקרואסונים מצטלמים מעולה וזהו, זה היה מאוד מפריע לי", הודה בפני וואלה! NEWS, "לי חשוב קודם כל הביס".

הדאגה לביס הזה, לפחות לעת עתה, מעירה את בן נתן כל בוקר ב-03:30, ומסיעה אותו לעבודה במגדלים. "אני מקלל כשהשעון מצלצל, אני מקלל כשאני יוצא מהמיטה ואני מקלל כל הדרך לכאן", צחק, "אחרי זה מתחילים לעבוד ואני נרגע".

בן נתן מסתכל יחד איתנו על ההתנפלות ומודה כי לא חזה את מימדיה. "מבחינתי מדובר כמובן במחמאה. אני שמח לראות אנשים, ואני חושב שזה קשור גם לצורך הישראלי במשהו מתוק בתוך כל התקופה הזאת", הסביר. האדוות של אותה התנפלות, אגב, הגיעו קרוב מאוד הביתה, כשהוריו הצפוניים היו תמימים כמעט כמונו והגיעו ביום הראשון כדי לשמוח עם בנם, רק כדי לגלות מה תל אביב יודעת לעשות לפחמימות חדשות. בסוף, הוא מרגיע, הם הסתדרו. גם אנחנו, אל דאגה.

פופ אנד פופ בייקרי, תל אביב. יהונתן בן חיים,
שווה את הרעש. פופ אנד פופ בייקרי/יהונתן בן חיים

בסוף, עם כל ההייפ והתיוגים, הלובי המפואר והארמניאדה שזועקת כאן מכל פינה, סרטוני בציעת הבצק והסטוריז שהיטיבו לעצב את פריים הקרואסונים המושלם, נשארים עם הטעם. והוא, מצטערים לאכזב, שווה את כל הרעש. מקורי, ייחודי ולא מתלהם. הקרואסונים *אמיתיים*, חמאתיים ומדופפי עונג. הם טעימים גם בלי ציפוי ומילוי, וטעימים לא פחות יחד איתם.

דיאלוג השקדים-אמרטו, למשל, מחבר - באופן נדיר לעיר הזאת, שניסתה את הקונסטרוקציה לא פעם - מצוין בין קרואסון וגלידה, נותן כבוד לכל אחד בנפרד ולשניהם יחד. כך גם העוגיות שמעט נשכחות בשולחן הגדול שבפינה, והעוגות שניצבות בסמוך להן. כשהפלאשים יידעכו מעט, וההתלהבות הראשונית תתחלף בזרימה יציבה ונורמטיבית יותר, הקהל יגיע גם אליהן.

עד אז, בן נתן ימשיך לקום ב-03:30, ימשיך לקלל בחיוך באוטו וימשיך לדפף. אתם רק תדאגו להגיע מוקדם.

seperator

פופ אנד פופ בייקרי, מגדלי הארבעה, רחוב הארבעה 28, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully