וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל הזמן חיפשתי אצלך את הרע": למה מיכל אנסקי עדיין מדברת ככה?

18.2.2021 / 6:00

השנה היא 2021, ושופטי "מאסטר שף" ממשיכים לדון בשאלות מיושנות, ולספק "אתגרים" למועמדים מועדפים

פרומו "מאסטר שף עונה 9"/קשת 12

זה לקח לי כמה דקות להבין מה אני רואה. זה פרומו? זה המשך התכנית? אפילו קמתי מהספה כי חשבתי שהפרק נגמר. ואז הוא פשוט המשיך - היישר לשלב מחנה האימונים.

לכל הטורים של "נועצת שיניים": בלוג מאסטר שף בוואלה! אוכל
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

במאסטר שף עברו מדייט מעיק לספיד-דייטינג, ואחרי שבחנו את העצבים שלנו באודישנים ארוכים ומפרכים מישהו שם החליט להעניק לנו חנינה ולצמצם את מחנה האימונים לפרק וחצי. עכשיו תעיפו לנו את הקורונה מהעיניים ואנחנו שלכם.

מאסטר שף. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
יש לי שאלה לערב רומנטי-פילוסופי. מאסטר שף/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף
מעציב לגלות שגם עכשיו טבעונות גורמת לכזה אנטי אצל שפים ואנשי אוכל

40 מתמודדים הגיעו אל מחנה האימונים, כשמתוכם נשרו 16 בשלב הראשון. לא היו שם הפתעות גדולות. מי שלא הבריק באודישן הלך הביתה. ולמרות הצער, קרן, הבלוגרית הטבעונית שקיבלה סינר אחרון אחרי שהצליחה לבלבל את השופטים עם בורקס במילוי גבינה טבעונית עשר דקות קודם, נופתה במחנה האימונים לפני שהספיקה להשאיר את חותמה.

אני מתעכבת על זה כי מדהים בעיני שגם העונה אין מתמודדים טבעונים בנבחרת. השנה 2021, ועדיין חיים כהן ומיכל אנסקי שואלים שאלות כמו "אפשר לבשל טבעוני טעים?" ו"למה באת לפה, כדי להוכיח שטבעוניות מבשלות יותר טוב?".

מעציב לגלות שגם עכשיו טבעונות גורמת לכזה אנטי אצל שפים ואנשי אוכל, ותעיד על כך מיכל שהודתה ש"חיפשה את הרע" במנה, והתבדתה.

מול הפקה כזאת אפילו אהרוני לא עומד

המשפט המדהים שחשף את "הניצבים"

לכתבה המלאה
מאסטר שף. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
תובנה מקורית. מאסטר שף/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף
לא כולם אהבו את המשימה, וחלק פשוט לקו בבלאק-אאוט. כך או כך, לא ראינו שם יותר מדי הברקות

אבל נחזור להתמקד במחנה האימונים שעבר כאמור בפאסט-פורוורד משמח במיוחד. המשימה הראשונה הייתה סלט - משימה חכמה סופסוף שמאפשרת גיוון ויצירתיות, גם אם היא לקוחה מהשדה.

ביי ביי חצילים וקישואים, שלום לכם סוגי ירקות אחרים. השלב הזה נועד לנפות את המתמודדים שהכניסו רק כדי למלא את השורות ולשמור על פרחי הבישול. אחרת איך תסבירו שהעבירו את מנאל (המעולה) שהכינה למשימת הסלט בכלל מאפה, או במילים של אייל "מעטפה שהסוד שלה רוצה לצאת החוצה"?, או את אירקלי שחשב שצלעות זה אחלה מרכיב לסלט?

לא כולם אהבו את המשימה הזו וחלק פשוט לקו בבלאק-אאוט שקורה לא פעם במעמדים האלה. כך או כך, לא ראינו שם יותר מדי הברקות ומעל כולם אולי זהר הסלט החכם של איתיאלה שהכינה חסה צלויה על יוגורט וחזרת.

מרק דג מלוח מאסטר שף. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
סופו של אמיל. מאסטר שף/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף

בשלב השני, ההפקה התאימה מבחן לכל אחד מהמתמודדים ונתנה להם אתגר במשהו שלכאורה פחות טבעי להם.

זה לפחות מה שהשופטים אמרו. בפועל, אירקלי (כן, שוב הוא) "אותגר" בכיסונים, שזה בגדול כמו לתת לקארין גורן להכין עוגה עם ארבע כוסות סוכר. קל.

המבחנים כללו ארבעה אתגרים שונים: אורז, כיסונים, כבד ומרק שהוא ארוחה. כשהקטגוריות המעניינות ואולי גם הקשות יותר היו של המרקים ושל הכיסונים - שכמו שחיים ומיכל תיארו, יש שם יחסים של המילוי והממולא, הרוטב, עובי וסוג הבצק ועוד סוגיות הרות גורל. לא סתם הקטגוריה הזו, שכללה חינקלי, גיוזה, קרפלעלך ובנטאז' (מעין קציצות בשר עטופות בצק תפוחי אדמה, שלא ברור איך עברו בתור כיסון), הפילה כמה מתמודדים טובים, ביניהם נינה דבש ונדב, מומחה הלחימה מהוואי. נזכור את כולם.

גם בגזרת המרק שהצטווה להיות ארוחה שלמה, איבדנו את טובי מתמודדינו. היו שם מרק קארי דגים ואורז, מרק ערמונים וחלב קוקוס, חרירה, תירס עם אטריות ועוף. הזוכה הייתה ללא ספק מנאל, שהכינה מרק פטריות וכבש, שגרם לאייל "להתעלף מעונג הצלילה העמוקה לכבש". בגזרת הנפילה היה אמיל, מתמודד מבטיח, שהכין מרק בצל ודגים עם טעם של הרינג וסיים את דרכו בתחרות מהר מהצפוי.

seperator

לסיום קיבלנו 11 מתמודדים שצלחו את מחנה האימונים, והצטרפו לארבעת המתמודדים שקיבלו סינר זהב, ביניהם מחיית הגרמקנודל.

זו אולי הנבחרת הצעירה, הנשית והתל-אביבית ביותר שראינו עד כה במאסטר שף. עכשיו נותר להמשיך עם אותו הקצב של מחנה האימונים. רק ככה יש סיכוי שהעונה הזו תסתיים לפני הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully