וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך כל זה נכנס בארגז אחד של אופנוע? המסיבה שדרשה את אם כל המשלוחים

25.2.2021 / 6:00

ביקור מחודש במפעל ההמצאות של TYO גילה לא מעט שדרוגים, פיתוחים ושיפורים, וגם קופסה שחורה אחת שמטיסה את הכול למעלה

ולנטיין 2021, TYO. אנטולי מיכאלו,
אופטימיות קוסמית. TYO/אנטולי מיכאלו

"אנחנו ביקום זמני, בזמן שאול שבו אנשים נמצאים בבית, והבילוי שסיפקנו לו כאן היה חייב להשתנות, אבל ההתייחסות היא לאו-דווקא זמנית וממוקדת קורונה. הקורונה היא זמנית, ואנחנו רוצים לצאת ממנה עם הרגלים ופיתוחים שישתרשו גם אחרי הנגיף"

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

אבי יוסף מ-TYO היה מאוד משוכנע (ומשכנע) לפני ארבעה חודשים - זמניות. זמני. ממוקד. מיקוד. להשתנות. שינוי. במובן מסוים, זה היה הלך הרוח היחידי שאפשר היה בכלל להיסחף איתו. משהו אופטימי, עם תאריך תפוגה קרוב יחסית, שיחליף את כל הדכדוך.

בכל מובן אחר, זאת הייתה אופטימיות קוסמית. וכדרכן של אלה, היא הייתה רחוקה ממימוש.

מסעדת TYO 2. יח"צ,
התבסס והתפתח, התרחב והשתכלל. TYO/יח"צ

עשרה ימים לפני פתיחתן המחודשת של מסעדות ישראל - קאמבק שמזכיר כעת לצער המעורבים מהלכים קלאסיים של פורשים-חוזרים - TYO יכולה להתנחם לפחות בחצי השני של הנבואה, זה שמדבר על "הרגלים ופיתוחים שיתרשו גם אחרי הנגיף".

מה שהחל כלחיצה חזקה על דוושת הגז של מערך המשלוחים שלה בימי הקורונה הראשונים, התבסס והתפתח מאז, התרחב והשתכלל יד ביד עם קדחת ההזמנות הישראלית. קופסאות שעמדו גאות עוד לפני שהפכו לסטנדרט התעצבו עוד יותר. מבצעים שנועדו לפתות מתלבטים לא נעלמו לפתע מהעין, ומעל הכול, כרגיל, האוכל. סושי במקרה הזה, ואיזה סושי.

תל אביב פיספסה, אבל ישראל הרוויחה

על הקינוח הזה היא חייבת לרשום פטנט

לכתבה המלאה

המסיבה האחרונה של יאמה סאן כוללת, נכון לעכשיו, קופסאות טראצו כהות ובוהקות, עמוסות דגה והמצאות. הם קוראים לזה "הסדרה השחורה", אתם יכולים לקרוא לזה "הבינג' היחידי שמעניין אותנו כרגע".

התפריט מציע מארז טבעוני (ניגירי חציל בדאשי, ניגירי גמבה, ניגירי אספרגוס, veg רול, ושתי חתיכות אינארי עם לבבות דקל, 108 שקלים), למשל, קומבינציה ליחיד (ניגירי סלמון, ניגירי טונה, חצי רול ספייסי טונה, חצי רול סלמון לימון וניו יורק, 165 שקלים) או לזוג (ספיידר TYO, חצי רול שרימפס סלמון, חצי רול ספייסי טונה, ניגירי סלמון, ניגירי טונה, ניגירי אונאגי, ניגירי טורו סלמון, סשימי טונה, סשימי סלמון, 320 שקלים) וגם את מה שמצטייר כאם כל המשלוחים - "קומבינציית סאקורה" שמעלה תהיות באשר לכמות האנשים שנכנסת אליכם הביתה בימים אלה, וגם לגודל הארגז האחורי על אופנועי השליחים.

האחרונה כוללת רמיזות מסתוריות על "בחירה של השף", אך בפועל מדובר בכל הטוב שיש ליאמה להציע, ועוד קצת. תחשבו ספיישל איוונט, או סתם שישי מפנק יותר מהרגיל, ואז תיקחו עוד קצת למעלה בדמיון, עם גבעות טריות של נתחי סשימי, יציאות ימיות מיוחדות יותר דוגמת סרטנים, וה-מ-ו-ן רולים אחרים. המחיר (750 שקלים) כן מצריך מחשבה ותכנון מראש, אז רק נאמר שהכמות מספיקה ל-4-6 אנשים בקלות.

שף יאמה סאן, TYO. יח"צ, מערכת וואלה!
כל הטוב שיש לו להציע, ועוד קצת. יאמה סאן ב-TYO/מערכת וואלה!, יח"צ

הכתבה ההיא על TYO כללה די הרבה נבואות נוספות, לרבות קושי בגיוס מחודש של עובדים ותהיות באשר למתווים ולפורמטים שיידרשו מהמסעדה כשזו כבר תוכל להיפתח. הנבואות הללו התגשמו כבר מזמן, וכעת נותר לאנשיה לפעול כדי למזער נזקים משנה איומה, ולקוות שלא יפריעו לה בדרך לשם.

ימים ספורים לפני שכל זה אכן קורה, לפחות אפשר לסמן V על משפט המפתח של יוסף - "שום דבר לא שווה בסוף אם הסושי לא טעים" - ולהתייחס אליו כלבנה הראשונה שעליה יוקם המבצר מחדש.

seperator

TYO, שבזי 58, תל אביב. פרטים נוספים ומשלוחים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully