וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אתם חייבים להכיר את המלח הזה לשדרוג המנות שלכם

בשיתוף מלח הארץ

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 15:43

כולנו יודעים שבשביל לסגור את המנה שלנו ולהפוך אותה למדויקת ומושלמת צריך קצת מלח, אבל מה לגבי מטחנות מיוחדות, שמשלבות מלח ים טבעי ותבלינים שונים? מלח הארץ מציגה שלוש כאלו, בטעמים "איטלקי", "ספייסי" ו"שום פלפל" שכדאי לכם לבדוק בהקדם

הגיע הזמן לתת אקסטרא טעם לאוכל שלכם, לא? כמעט כל אחד מאיתנו אוהב לנסות ולבדוק תבלינים שונים כדי להביא את המנות שלו לטעם המושלם שלהן ובדיוק לשם כך מציעה לכם מלח הארץ שלוש מטחנות מעולות, שמשלבות את התיבול יחד עם המלח וסוגרות לכם את הארוחה כמו שצריך.

מטחנת איטלקי - אקסטרא תבלינים

המטבח האיטלקי אהוב במיוחד בישראל - פיצות, פסטות, דגים טריים, בשר איכותי. כל אלו מלאים בטעמים אותם תוכלו לגלות במטחנה המעולה הזו, שמשלבת בין מלח ים לתבלינים בניחוח איטלקי, כולל פפריקה מתוקה, פלפל אדום, שחור וצ'לי, עגבניות מיובשות, אורגנו, בצל ושום יבש, זרעי ושורש סלרי, לימון פרסי, רוזמרין, מרווה, טימין ועוד - חגיגת טעמים של ממש, והכל מ-100 אחוז רכיבים טבעיים, שפורצים החוצה בטוויסט קטן.

מלח הארץ - איטלקי. יח"צ,
מלח הארץ - איטלקי/יח"צ

מטחנת ספייסי - אקסטרא תבלינים

הישראלים יודעים לאכול המון טעמים שונים, כולל כמובן אוכל חריף. החך הים-תיכונית שלנו כבר רגילה למגוון פלפלים בצבעים שונים ואם גם לכם מתחשק לייצר טעם מיוחד ולהעשיר משמעותית את התבשיל, המנה או כל דבר אחר שהולך טוב עם העקצוץ הזה, אתם חייבים לנסות את מטחנת הספייסי, המשלבת בצורה מדויקת בין מלח ים טבעי לתבלינים בסגנון חריף, כולל חמישה סוגי פלפלים ותבלינים נוספים וייחודיים. את הטעם הזה לא תשכחו גם הרבה אחרי שהצלחת תישאר ריקה ונקייה.

מלח הארץ - ספייסי. יח"צ,
מלח הארץ - ספייסי/יח"צ

מטחנת שום פלפל - אקסטרא תבלינים

הטעם הקלאסי, שהולך פחות או יותר עם כל דבר שיוצא מהמטבח שלנו, מגיעה מהמטחנה הזו. תערובת מלח הים הטבעי בשילוב שום, פלפל שחור, לבן, אדום וירוק מספקת ארומה נהדרת לאוכל שלכם, לא משנה כמעט איזה ומוסיפה לו את הטעם הנדרש. בין אם הלכתם הפעם על סלט, בשר או כל דבר אחר, זה השילוב שתרצו לנסות.

מלח הארץ - שום פלפל. יח"צ,
מלח הארץ - שום פלפל/יח"צ

מלח הארץ הוקמה לפני קרוב ל-100 שנים (ב-1922), כמפעל חלוצי וציוני בעתלית ומאז ועד היום היא הפכה ליצרנית המלח המובילה בארץ. המלח מופק ממימי הים האדום הצלולים ותתקשו למצוא בית בישראל שלא מתהדר במלחיות החברה.

בשיתוף מלח הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully