וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רולקס ב-27 דולר" או "עגבניה ב-24 דולר"? הטינופת של מאסטר שף ומשחקי השף יוצאת

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 16:05

מה שהחל כמאבק טלוויזיוני יוקרתי קיבל בימים האחרונים חיזוק מפרומו די מכוער, והמשיך משם לפוסט רשת משתולל ועמוס תגובות. בקיצור, בתיאבון

חבל שאין ציון 11. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
התחיל נורמטיבי. אייל שני ומיכל אנסקי, מאסטר שף/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף

לא חשבנו שנגיד את זה, ועוד כל כך מהר, אבל מסתבר שהסערה הגזענית של "מאסטר שף" הייתה רק פתיח למה שהופך ברגעים אלה ממש למלחמת סופ"ש מאוד-מאוד מכוערת.

לכל הטורים של "נועצת שיניים": בלוג מאסטר שף בוואלה! אוכל
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

מה שהחל כקרב רייטינג ויוקרה די לגיטמי בין תוכנית הבישול הפופולרית ובין "משחקי השף", מפלצת האוכל המתחרה מבית רשת, הידרדר עד מהרה לכדי עקיצות קלות, טענות לגיטימיות יחסית והכפשות שעוד ניתן לבלוע.

ואז הגיע הפרומו הזה:

"פה זה לא מספיק". פרומו המריבה של "משחקי השף":

42 השניות הדי מהודקות האלה ניסו - והצליחו, אין להכחיש - לעשות פרובוקציה ולדרוך עם קרוקס הטבחים על מפלצת הריאליטי של קשת.

במהלכן, נראה יהודה עמר, הזוכה בעונה השביעית של "מאסטר שף", מגיע לאודישנים ברשת, מספר על "בדיוק אותה מנה שאיתה הוא זכה", ועומד למשפט שדה. מבוים וערוך לפרומו אמנם, אבל עדיין. "הרוטב הזה בעיני הוא קצת בנאלי", אומר לו אסף גרניט הממושלן, "המנה לא טובה", מוסיף מושיק רוט, "אם זכית בזה במאסטר שף, פה במשחקי השף זה לא מספיק".

סליחה, הבקלאווה הזאת עושה בחילה

הסערה הגזענית של מאסטר שף

לכתבה המלאה
מושיק רוט, מתוך "משחקי השף". צילום מסך, מערכת וואלה!
כולל מימיקה להדגשת הדרמה. מושיק רוט בפרומו ל"משחקי השף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פימפום מוגזם כרגיל, לא משהו שקשת אינה מורגלת לו ביומיום, יצר את הרעש המקווה, ומשם ההדים והאדוות התגלגלו לאן שהדים ואדוות מתגלגלים בימים האלה - לרשת. או במילים מדויקות יותר - לחשבון האינסטגרם של אייל שני.

"הערב ברשת 13 ייפתחו שערי גן עדן לכל אלה שאוהבים מוצרים מזויפים, חיקויים של המקור", כתב השף באפליקציית הפתקים שלו, צילם והעלה לאינטסגרם (ומאז הסיר כבר את הפוסט), "איך אמר לי פעם חבר? אין כמו רולקס ב-27 דולר".

פוסט של אייל שני נגד משחקי השף. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתק המריבה. הפוסט המצונזר של אייל שני/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכצפוי, הפוסט הזה עשה את עבודתו - עבור שני, עבור קולגות כמיכל אנסקי שמיהרה לתמוך, וגם, ברור מאליו כמעט, עבור מחלקת הפרומואים של רשת, שקיבלה עוד קצת חשיפה.

הוא גם עשה עבודה די טובה, יש לומר, בחשיפת הפרצוף המכוער של התעשייה, זה שפעמים רבות מאופר בכבדות כדי למנוע זליגה של ויכוחים, מריבות וסכסוכים היסטוריים.

"איזה פרגון... שתהיה בריא. קולגות מהמקצוע שלך. אל תגיד מילה טובה אבל גם לא חייב להשמיץ", ענה לו אחד מעוקביו, בעוד אחר הבהיר לו כי "הם השמיצו לפניו".

גולשת אחרת הכריעה כי "אם הם התחילו אז חד-משמעית מותר", מישהו עם מטעני עבר תקף את תמחור מנות העגבניה של שני בניו יורק, ואילו מישהו נוסף עקץ: "לפחות לשני המנטורים יש כוכבי מישלן". אאוץ' (זאת תגובה אותנטית שלנו, אך גם של עוקבים שצפו בהידרדרות).

אנסקי, חברתו של שני לסט, מיהרה להצטרף והביעה תמיכה ("בדיוק!") בתגובה שטענה כי כדאי לראות את "הפרומואים הדוחים של 'משחקי השף'", ולמעשה תידלקה מדורה שתוסיף לבעור פה עוד לא מעט זמן.

"כשהציפור בחיים, היא אוכלת תולעים. כשהציפור מתה, התולעים אוכלות אותה", ניסה אדי מזרחי להרגיע, בלי הרבה הצלחה לצערנו, "זמן חולף, נסיבות משתנות בכל רגע. אל תפגע או תמעיט בערכו של אדם אחר". בקיצור, בתיאבון למי שאוכל, אנחנו איבדנו מזמן את חוש הטעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully