וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סושי, וברור שגם כבד אווז: כל הפרטים על המקום החדש של אביב משה

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 10:44

רכבת ההרים הקולינרית של אחד השפים המפורסמים בישראל מוכנה לנסיעה חדשה. כך זה ייראה

משה אביב. ניר פקין
פיוז'ן בחותמת אישית. אביב משה/ניר פקין

רכבת ההרים הקולינרית של אביב משה, שידעה בשנתיים האחרונות מעברים, פרידות, השקות, הצהרת כוונות ולא מעט כותרות, מגיעה פעם נוספת לנקודת הטיפוס האופטימית שלה, זו שמבשרת על רייד חדש. והפעם - מסעדה (או מיזם, תלוי איך אתם אוהבים לקרוא למקום עם שף שמגיש אוכל בימים אלה).

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

כמעט שנתיים לאחר שהודיע על פירוק עסקת החבילה המשגשגת של מסעדת "מסה", ובמיקום שאיכלס בעבר את "קוואטרו" האיטלקית שלו, פותח משה את "מקוטו" (MAKOTO), "מיזם פיוז'ן עם נגיעות אסייתיות בחותמת אישית", ברחוב הארבעה התזזיתי בתל אביב.

"בלי לוותר על שום חוויה". אביב משה רומז:

התפריט הפאן-אסייתי, לפחות על פי הצהרת הכוונות החגיגית של משה, צפוי להפגיש מזרח ומערב, לשלב את מנות הדגל המפורסמות שלו (מישהו אמר כבד אווז עם שוקולד או שנסחפנו?), להביא תבלינים מהבית ולתחזק בנוסף עמדת סושי (לרבות רול מקסיקני מסקרן).

זה אומר, בין היתר, קרפצ'יו של טונה עם שמן שומשום, סויה, קרם אמרנה, טוויל מיסו, שומשום מיסו,
שומשום שחור, עלי בייבי ריחן וסורבה חרדל, טטאקי דנבר עם ויניגרט סאטה, פטריות שיטאקי, רוטב בוניטו, קריספי שום ופרחי דבש, וגם כבד אווז אננס מקורמל (אמרנו לכם!) בג'וספר, בריוש צלוי, פטריות שיטאקי, שמן קארי צהוב וסירופ כוסברה.

לבד מאלה, יהיו פה גם "קריספי פיש בורמזי", שהוא לברק שלם מטוגן עם ג'ינג'ר טרי, מירין, למון גראס, רוטב דגים, פרוסות שום, סויה וסילאן וכן קונפי אווז בציפוי בייקון טלה קרוקט, כפיר ליים, ציר הדרים, זעתר ולמון גראס.

אחרי 15 שנה של כבד אווז בשוקולד

אביב משה עוזב את מסעדת מסה

לכתבה המלאה
מסעדת מקוטו. אסף קרלה,
"לחזור לבלות". מסעדת "מקוטו":/אסף קרלה

במרכז החלל החדש-ישן מוקם בר גדול, שצפוי להגיש קוקטיילים כמובן, וגם יין וסאקה. מלבדו תוכננו גם פינות שקטות יותר, וחדרי אירוח פרטיים. עמדת די ג'יי צפויה לשלוט בווליום, ולהשלים חווית פיוז'ן גם מבחינת אווירה.

משה הסביר כי "מקוטו" נולדה לאחר "השקט והמחשבה העמוקה" של השנה האחרונה, וצפויה להתאים לעידן הפוסט-קורונה. כלומר, לאפשר לסועדים "לחזור לבלות וליהנות ולאכול בלי לוותר על אף חלק של החוויה".

seperator

MAKOTO, הארבעה 21, תל אביב. פרטים נוספים והזמנות ב-03-9191555

  • עוד באותו נושא:
  • אביב משה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully