וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גועל נפש", "צביעות", בושה": הרשת נחנקה מההדחה במאסטר שף (וגם אהרוני)

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 11:51

שני מתמודדים היו צריכים לעוף הביתה מזמן. לא תאמינו מה קרה אחר כך (סתם, ברור שתאמינו)

משימת הלחם מתחילה. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
היה היה, כשמשימת הלחם התחילה. מאסטר שף/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף

בסוף השבוע האחרון קיבלתי מייל מצופה אדוק וחביב (ומוטרד מאוד) של מאסטר שף. כותרת המייל הייתה "מאסטר שף - פגם בפורמט - סכנה לבריאות המתמודדים", והתוכן עצמו היה רהוט, מנומק ובמפתיע לא כלל קללות מגעילות.

לכל הטורים של "נועצת שיניים": בלוג מאסטר שף בוואלה! אוכל
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

נכתב בו כי הלחץ המנטלי והמאמץ הגופני מתחילים להוות סכנה בריאותית עבור המתחרים בתכנית, בעיקר המבוגרים שביניהם, וכי האופן שבו היא בנויה, על שלל משימותיה הארוכות והרבות, לא רק שמעניק יתרון לבשלנים הצעירים והחסונים, אלא מהווה סכנה לאנשים מבוגרים יותר, או כאלה כמו מנאל, שהחלימו מסרטן. הפורמט הזה, נכתב חוטא לעקרון "הבישול הביתי".

אז משה, תודה, ואתה צודק לגמרי. הטור הזה מוקדש לך, וזאת מחווה שנשענת על שתי רגליים - הראשונה היא שהשבוע התחיל ואנחנו עדיין(!) במשימת הלחם, והשנייה היא כמובן ההדחה הדרמטית של מנאל, שקרסה כנראה מיומיים ללא שינה. להדחה הזאת עוד נשוב בהמשך, אבל רק נספר עכשיו שהיא הוציאה את גדודי הטוקבקיסטים לעמדות הירי שלהם. והם ירו. ירו בצרורות.

עדי לא רוצה ללכת הביתה. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
טסטימוניאל מרתק. עדי במאסטר שף/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף
כולם דיברו על ההתפתחות שלהם, ושזה עוד לא הזמן שלהם לעזוב, אבל תנו לי לספר לכם משהו - שניים מכם היו צריכים ללכת הביתה מזמן

"לא זורקים לחם", זו הייתה הטענה שהציתה את חלקה השני של משימת הלחם, משימת הדחה שבה נדרשו המתמודדים להכין מנה שבמרכזה הלחם שהכינו במשימה הקודמת, זה עם המחמצת והלילה הלבן.

וכמובן שבגלל שזו משימת הדחה, כולם סיפרו כמה הם לא רוצים ללכת רגע לפני הגמר, דיברו על ההתפתחות שלהם, ושזה עוד לא הזמן שלהם לעזוב. אבל תנו לי לספר לכם משהו - שניים מכם היו צריכים ללכת מזמן הביתה. כן כן, אתם יודעים מי אתם.

אם לומר את האמת, זה היה מקצה לא טוב של כולם. למעשה, זה היה אחד המקצים הכי גרועים שנראו בתכנית מאז שהיא החלה, ואם לדייק - מבחינת רמה זה היה נראה כאילו אנחנו בפרק שלישי של העונה, רק שנותרו 7 מתמודדים ולא 16.

וכן, אני בעיקר מדברת על הפרנץ' טוסט שבחרו להגיש שני מתמודדים, מנה שמביישת בעיני כל מתמודד שמגיע לשלב הזה ובוחר להכין אותה, ובעיקר מנה שאם כבר בחרת לעשות, צריכה לצאת לא פחות ממושלמת. וזה מאסטר אהרוני אמר.

בשביל לנצח את *הערבייה* צריך הרבה כישרון (והפקה)

כוכבת הטוקבקים המרושעים של "מאסטר שף"

לכתבה המלאה
תגובות בפייסבוק נגד הפקת מאסטר שף. צילום מסך, מערכת וואלה!
"די עם המילים המפוצצות". מאסטר שף הופכים לויראליים/מערכת וואלה!, צילום מסך

התנאי הזה כמובן לא התממש, ובמקום שהמבוכה הזו תשלח את שני המתמודדים שעשו את המנה שאני עושה לילד כשאין כלום לאכול בבית להתחבא במערה, היא שלחה אותם היישר קדימה, לקראת השישייה האחרונה - ולגמר המתקרב.

ולמרות זאת, אי אפשר להגיד שההדחה של מנאל הייתה לחלוטין לא פיירית, על אף שלהעיף אותה במקצה שהוגש בו פרנץ' טוסט, ועוד לא מוצלח, הוא שלב שאין חזרה ממנו, לא למנאל ולא לשופטים (שממשיכים לחטוף על הראש ברשתות החברתיות על ההדחה הזו ספציפית ועל השיפוט בעונה הנוכחית, ומגיע להם!).

מנאל עשתה את הטעויות שלה, וכבר בפעם השנייה ברצף במשימת הלחם, היא די הגישה מה שבא לה, וללא קשר למשימה עצמה. חלק אמרו שהיא הודחה כי היא פשוט לא הצליחה לצאת מהמסגרת של הבישול הערבי ולגוון, אני שואלת למה היא בכלל צריכה לצאת מהמטבח המופלא הזה?

ההדחה של מנאל. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
פלא על המסך. מנאל במאסטר שף/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף

זו הפעם הראשונה כנראה שאנחנו נחשפים ככה בפריים טיים למטבח הבדואי, לתרבות העשירה שמאחוריו, ובעיקר לאישה, אימא, אמיצה וחזקה בחברה הסגורה הזו.

זה היה פלא שיכולתי לראות וללמוד ממנו עוד ועוד, וכפי שאייל סיכם יפה - "שמת אור על החברה ממנה באת, והכרת לנו את אחד המטבחים הנסתרים שנשאר טהור כי העולם לא נגע בו".

בסופו של דבר, כנראה שמשימת הלחם פשוט התישה את מנאל, אבל למרות ההדחה, הייתי מעדיפה לאכול אוכל מהידיים של האישה המדהימה הזו בכל יום, על פני כל מתחרה אחר (ובטח אחרת, אם אתם מבינים למי אני מתכוונת) בעונה הנוכחית. זאת בחירה לא מאוד מורכבת ולא באמת מתוחכמת, והיא קלה הרבה יותר כשהמנות האחרות בתפריט הן "עצמות פרנץ' טוסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully