וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שכולנו משתמשים בנייר אפייה בצורה לא נכונה

30.5.2021 / 23:09

מומחית אפייה חשפה את הטריק שהיא משתמשת בו כדי שנייר האפייה לא יקפוץ מהתבנית וזה כולל פעולה אחת פשוטה ובסיסית: "זה משנה את חוקי המשחק", הגיבו ברשת ושיבחו את השיטה הפשוטה שלה

האם הטריק הזה הוא הדרך הנכונה לשימוש בנייר אפייה?/The Healthy Mummy/Facebook

כנראה שלא השקעתם יותר מדי מחשבה באיך אתם משתמשים בנייר אפייה והאם זו הצורה הנכונה - כי בכל זאת, מי ידע שיש דרך נכונה ולא נכונה? אבל מסתבר שטריק קטן במטבח ישנה את החיים שלכם בכל הנוגע לאפיה בתנור, וכשתראו אותו - לא תסתכלו לאחור.

סשה, אמא לארבעה, והמנהלת של עמוד הפייסבוק: "דף התמיכה לאמא הבריאה" חשפה בו את השיטה שלה שבדיילי מייל כינו "גאונית" ואתם לא תבינו איך לא חשבתם על זה לבד. היא טוענת שרוב האנשים שמשתמשים בנייר אפייה מתלוננים שהוא לא יושב כמו שצריך בתבנית - ואת זה היא באה לפתור.

איך להשתמש נכון בנייר אפיה. Facebook, אתר רשמי
נייר האפיה לא יושב טוב על התבנית, אז מה עושים?/אתר רשמי, Facebook

איך? פשוט לפני שהיא מניחה את הנייר בתבנית, סשה מכווצת ומקמטת את נייר האפייה לכדור עם היד ואז פורשת אותו על התבנית או המגש. כשהיא עושה זאת, הנייר פשוט מתלבש בצורה מושלמת בכל פעם מחדש.

עוד בוואלה!

השף חשף: הסוד הגדול שלא ידעתם על נייר אלומיניום

לכתבה המלאה

צפו בסירטון עם הפתרון

"במשך 30 שנה השתמשתם בנייר אפיה לא נכון", היא כתבה בפוסט שלה - ומסתבר שרבים הסכימו איתה כי הטריק כונה "כזה שמשנה את חוקי המשחק". אחת מהמגיבות כתבה ש"זה העיף לי את המוח, אני עושה את זה מעכשיו", בעוד שרבות ורבים היו המומים, היו כאלה שטענו שהם עושים את זה כבר במשך שנים. "אמא שלי הראתה לי את זה כשהייתי בת 10", כתבה אחת מהמגיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully