וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מיליון צפיות, וסערת רשת: השיטה המטורפת לאכילת סושי

25.6.2021 / 0:02

אישה באוסטרליה פרסמה את הדרך שלה לאכול סושי עם רוטב סויה וגרמה לסערה: "זה שינה לי את החיים", "זה פשוט נראה לי לא נכון", "פשוט תאכלי את זה כמו שזה אמור להיות" - היו חלק מהתגובות

מחקר קבע: דייט ראשון שאוכלים בו סושי מעלה את הסיכוי לדייט שני/צילום: סיפור בדקה

אישה שיתפה את השיטה הגאונית שלה (או טיפשית? תשפטו לבד) כדי לאכול סושי עם רוטב סויה, והיא גרמה לרבים לפקפק בצורה שבה הם אוכלים את הסושי שלהם.

אפריל ג'וי גודלט מקווינסלנד שבאוסטרליה הדגימה את השיטה שלה בטיקטוק, שם היא נראית מחוררת את הנורי (מעטפת האצה) עם פתח הבקבוקון של רוטב סויה ולוחצת עליו כדי שהרוטב ייכנס לתוך הרול וייספג באורז - במקום לטבול את הסושי ברוטב בזמן האכילה.

"בפעם הבאה שאתם אוכלים סושי עם רוטב סויה, תעשו את זה, בבקשה", אמרה גודלט בסירטון שלה.

ככה היא עושה את זה

היא הפכה לוויראלית וחגגה

@apriljoygoodlet

##greenscreenvideo yes I'm the ##sushihack ##lifehack gal you've been reading on your newsfeed ?? @dailymail @ladbible

♬ original sound - crimson.edits

באופן די ברור, אנשים רבים נדהמו מהקונספט, והסרטון שלה הפך לוויראלי עם כמעט 3 מיליון צפיות ואלפי תגובות, כשרבים מהאנשים מהללים אותו.

"זה פשוט משנה את חוקי המשחק. אני אנסה את זה בפעם הבאה", כתב אחד, ושני הוסיף: "למה לא חשבתי על זה לפני כן? דופק על הראש עם סושי". שלישי הגיב: "החיים שלי לא יהיו שוב אותו דבר".

מנגד, אחרים לא כל כך הסכימו עם הרעיון: "זה מרגיש לי קצת לא בסדר", אמר אחד, ושני הוסיף בתדהמה: "איך אפשר לעשות דבר כזה?!". בן אדם שלישי כתב: "פשוט תטבלי את זה בצורה הנורמלית, אין שום צורך בדבר אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • סושי
  • סויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully