וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפודיה כמו פעם, תאילנדית מעולה ומוסד שווארמה: 6 המלצות שוות בראשל"צ (חוץ מהסוהו)

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 16:00

אחת הערים הגדולות בישראל סובלת כבר שנים מתדמית אוכל בעייתית, אז ביקשנו מאחד שיודע לעזור לנו לתקן את זה

פיצה בונסרה, ראשון לציון/יניב גרנות

לא ברור לנו כל כך איך זה קרה, למה זה קרה ומי בדיוק נתן לזה לקרות, אבל אי אפשר להתווכח עם העובדות - רבע שעה מתל אביב (ובואו לא נהיה קטנוניים עם גיהנום הכבישים שמשתולל עכשיו בחוץ, טוב?) "הוחבאה" אימפריה.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

ראשון לציון - מפלצת של יותר מרבע מיליון בני אדם ושטח שנע במהירות לאזור ה-60 אלף דונם - סובלת מתדמית קולינרית מורכבת, בלשון המעטה. שנים של דשדוש-מסעדות והומור בינוני הפכו אותה ליעד קניונים-איקאה מוצלח, אבל תייגו אותה במקביל כשממת-אוכל.

ובכן, בואו נשנה את זה ביחד. אתם, אנחנו ואיש האוכל המצליח ביותר בארץ.

ראש השנה בסוהו. איציק בראל,
הכול מהכול, אבל עובד. סוהו/איציק בראל

בחודשים האחרונים סיפרנו לכם בשמחה על רחוב הפיצות (הטובות) העמוס בישראל, ובו שוכנות שלוש מעצמות פחמימתיות במרחק של מאות מטרים בלבד אחת מהשנייה. ראינו שם את "סה טו" ואת "JAJA", חזרנו בשביל בונסרה הנפוליטנית וסיירנו ממושכות גם במתחם הסמוך ופורץ הדרך של Make Eat. עכשיו הגיע הזמן לדבר גם עם אחד שיודע באמת מה קורה בעיר הרביעית בגודלה בישראל.

איציק בראל חי ונושם את מסעדת "סוהו" כבר שנים כאחד הבעלים. הוא ראה אותה צומחת, מתפתחת, משגשגת והופכת בהדרגה לאחד ממוסדות האוכל המצליחים בארץ. לפני הקורונה אכלו פה כ-1,200 בני אדם ביום. במהלכה, ניתן להעריך ברמה גבוהה של ודאות, יצאו מכאן אופנועים ושליחים בכמויות שמזכירות חברת שילוח מבוססת. עכשיו, אחרי המגיפה ואחרי המבצע ואחרי הבלגן, העסק מתחיל לחזור לעצמו.

תמצאו כאן, כמובן, הכול מהכול - סושי אימתני אך בלתי מתפשר, מנות נודלס מקצועניות, מחבתות של דגים ופירות ים ובשר איכותי. אבל אנחנו ביקשנו מאיציק שימליץ לנו על "המקומות שלו".

תל אביב יכולה לקנא, וגם נאפולי

לא סתם יש תור לפיצה הזאת

לכתבה המלאה

קפה ברנרד

קפה ברנרד. פייסבוק, צילום מסך
כולל הכריך השווה בעיר. קפה ברנרד/צילום מסך, פייסבוק

ברנרד ממוקם בלב העיר, ושם אני פותח את היום שלי עם קפה, ארוחת בוקר או עם הכריך הכי שווה בעיר. כשאני פותח שם את הבוקר, היום שלי אוטומטית נעשה טוב יותר.

לפרטים נוספים

סקון נקון

פאד תאי במסעדת סקון נקון. דני שקד,
קטנה, ביתית, כיפית. סקון נקון/דני שקד

מסעדה תאילנדית קטנה, אותנטית, ביתית וכיפית עם אוכל תאילנדי אמיתי וחריף - ממש כמו בתאילנד. אני תמיד מזמין את הסלט הפאפאיה (חריף אש) ואת הבקר בקארי אדום (באותה רמת חריפות).

לפרטים נוספים

החומוס של ארז

החומוס של ארז ראשון לציון. איציק בראל, צילום מסך
ניגוב מקומי. החומוס של ארז/צילום מסך, איציק בראל

חומוסיה ראשל"צית של ארז פרץ, שהיה סו שף במסעדות נחשבות בתל אביב. החומוס פה נעשה במקום והוא מיוחד מאוד.

לפרטים נוספים

הרצל 2:

מוסד ראשל"צי ידוע וחובה לחובבי השווארמה באשר הם. מי שמכיר אותי אישית יודע שהחולשה שלי זה שווארמה (עם בצל וירק, מלא חריף, טחינה ועמבה) ולזאת אני מכור.

לפרטים נוספים

האווזים של חזי:

שיפודיה של פעם עם צ'יפס אמיתי בנחלת יהודה. אם בא לכם להרגיש לשעה שחזרתם לילדות בשנות ה-80 כמוני, אז זה המקום. המלצה שלי - לא לפספס את מנת החזה אווז האגדית של חזי.

פיצה JAJA

פיצה JAJA, ראשון לציון. ספיר קוסא,
מדויק וטעים. פיצה JAJA/ספיר קוסא

ה-פיצה של ראשון לציון. הפיצוילו גלעד סלמון ואיש חיי הלילה ברק בירנבאום פתחו מקום מדויק, עם הפיצות והפסטות הכי טעימות שיש, שלא נופלות מאלה שיש באיטליה.

לפרטים נוספים

קפה גן סיפור

עיג'ה, קפה גן סיפור. לינה מיארה,
אם בא לכם לברוח. קפה גן סיפור/לינה מיארה

כשאני רוצה לברוח עם הילדים ולהרגיש בחו"ל אני בא לפה. שלווה פסטורלית, אוכל מדהים ומנות מיוחדות לילדים, והקונספט כל כך יפה, נגיש וכיפי. אם בא לכם לברוח קצת אז רק לכאן.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully