וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו, יש פורנו בנטפליקס (והוא אפילו מחרמן)

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 6:49

Fresh Fried and Crispy מציגה קרקס טיגונים מופרע, מנות שאפשר למצוא רק בארה"ב וכוכב יוטיוב מיליונר שיכבוש את הלב (והבטן) שלכם

טריילר לתכנית Fresh Fried and Crispy/נטפליקס

"הייתי חייב לנשק אותו. הייתי. חייב. לנשק. אותו. תן לי רגע בבקשה"

"אני אוהב אותך"

אין דרך מהוגנת יותר ונקייה יותר לתאר את מה שעיני רואות כרגע על המסך, אז פשוט אכתוב את זה ישירות ואקווה לא להסתבך עם ח"כ אורלי לוי-אבקסיס ומשמרות הצניעות של האינטרנט שהיא מבקשת לשסות בנו: אחת התכניות החדשות והפופולריות של נטפליקס מציגה לי כרגע מול העיניים שלישייה לוהטת של שני גברים גדולים, ואפרסק. וזה כה מחרמן.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

כמעט ארבע שנים עברו מאז שהפרי העסיסי כיכב בחלומות הרטובים ביותר של התרבות הפופולרית. אז (טימותי שאלאמה, אנחנו מדברים אליך) זה היה חושני ואלגנטי, חומר לאוסקרים ומשהו שלקח רק שני טייקים להרים. עכשיו זה לא חושני ומעט פחות אלגנטי, מסורב כניסה בעליל לשטיחים אדומים ואלוהים יודע כמה טייקים נדרשו לו. אבל - סליחה, אני חוזר על עצמי - וואוו כמה שזה לוהט.

אנרגטי, כריזמטי, ממגנט. Daym Drops:

התוצאה, ניתן רק להעריך, אם כי הוויזואליה בוטה ונדמה שהמיצים זולגים מהשיפוד ישירות על הפנים שלי, מוצלחת מאוד

מדובר, ובכן, בפרי, סיומת מתוקה ומאוזנת בדרך כלל לארוחה. "Dark Shark", משאית אוכל שמתמחה בעיקר בטאקו ומשייטת ברחבי סוואנה שבג'ורג'יה, לוקחת אותו, עם זאת, למחוזות מושחתים מעט יותר. הרבה יותר.

זה מתחיל בחתכים עמוקים שחורצים את האפרסק השלם ומתחילים תהליך-מיצים עסיסי, עובר לאמבטיה של מי סוכר ומסתיים בגלגול בדיונות סוכר. סתם, זה לא מסתיים שם, ברור שלא. שיפוד גדול חוצה את הפרי, שכבה עבה וחמאתית של בצק עלים עוטפת אותו, והוא נכנס לטיגון עמוק (כ-200 מעלות, שש דקות). אז, עוד גלגול סוכרי, ובתיאבון.

התוצאה, ניתן רק להעריך, אם כי הוויזואליה בוטה ונדמה שהמיצים זולגים מהשיפוד ישירות על הפנים שלי, מוצלחת מאוד. "בצק רך, נחמד ופריך. מתיקות חיצונית, ואפרסק ג'ורג'יה אמיתי מבפנים", הטועם מתפייט. "זאת סוכריה-על-מקל שהיא גם קובלר אפרסקים", משיב לו בעל המשאית. "אני רוצה כזה עכשיו", מותש הצופה.

החיים בפרנה

העוף של אהרוני מושלם. בפנים מחכה משהו עוד יותר טוב

לכתבה המלאה

11 מיליון צפיות, והביס עוד נטוי. רגע הפריצה של Daym Drops

כל פרק מחמם שמן בעיר אחרת, ועורך מעין תחרות בין כמה מהמתמודדות על התואר העירוני. ספוילר: ניצח מישהו שטיגן משהו, ולפעמים מישהי שטיגנה משהו

וזה רק אחת המנות באחד הפרקים של "Fresh, Fried and Crispy", תכנית האוכל החדשה של נטפליקס, שעומדת כולה - שמונה פרקים ו-,8,000,000,000 קלוריות בערך - על כתפיו החסונות של Daym Drops.

מדובר, כפי שכבר הבנתם, במסע אמריקני מטורלל ושגרתי כאחד בעקבות המנות המטוגנות הטובות במדינה. כל פרק מחמם שמן בעיר אחרת, ועורך מעין תחרות בין כמה מהמתמודדות על התואר העירוני. ספוילר לתחרותיים שבינינו: ניצח מישהו שטיגן משהו, ולפעמים מישהי שטיגנה משהו.

חוץ מאותו אפרסק זימתי, תוכלו ללטוש עיניים (ולסמן יעדים עתידיים) בכריך מסט. לואיס ובו פיסה עבה מאוד של נקניק בולוניה (מטוגן כמובן), ברביולי בשריים ומטוגנים, ב"המבורגר לוויתן" שמלהיט את לאס וגאס, במנת עוגיות אוריאו (מטוגנות בשמן עמוק, מן הסתם), במק אנד צ'יז מושלם מדנבר ובמה שנראה כמגדל צ'יקן & וופל שנבנה רק כדי להתמוטט עלינו.

אה, ויש גם כריך טבעוני שקורץ לקהל המודר תכופות מתכניות מהסוג הזה, שאפילו ניצח את מתחריו החייתיים. בכל זאת, חשוב לשמור כאן על קיימות.

ביצת עין, תשוקה ומסעדות מומלצות. Daym Drops מתראיין:

"מעולם לא חשבתי שייצא מזה משהו. זה היה רק משהו שאני עושה כדי להעביר את הזמן במהלך הפסקת הצהריים שלי"

דיימון "Daym Drops" פטרסון, או מר דרופס בשבילכם, הוא כוכב יוטיוב בעבודת-יד, שהחל לסקר אוכל מטוגן לפני יותר מעשור, ופרץ לתודעה בעיקר אחרי סרטון הביקורת שלו על ארוחת צ'יזבורגר וצ'יפס של "Five Guys".

הסרטון, שעלה ליוטיוב ב-2009, זכה מאז ליותר מ-11 מיליון צפיות, ולרמיקס ויראלי במיוחד. פטרסון מינף אותו בחכמה לקריירת טיגונים מרשימה, שכללה גם תכנית אוכל בערוץ הטיולים אמריקני ואינספור הופעות אורח בתכניות חדשות ולייט-נייט.

"מעולם לא חשבתי שייצא מזה משהו", סיפר לכלי התקשורת האמריקנים, "זה היה רק משהו שאני עושה כדי להעביר את הזמן במהלך הפסקת הצהריים שלי".

כעת, ובדיוק ברגע הנכון מבחינת המעורבים, הגיחה גם נטפליקס, שלפה ארנק, ושפכה על פטרסון כסף גדול (נוסף). ההערכות גורסות כי הוא מרוויח כ-130 אלף דולר רק מערוץ היוטיוב שלו, והחוזה שלו בענקית הסטרימינג - שוב, רק בהתבסס על הערכות - עשוי להוסיף לזה עוד כחצי מיליון דולר.

ממגנט. קרב המבורגרים של Daym Drops:

כך או כך, בלי להיכנס לכיס של פטרסון ובטח בלי לשפוט כוכבי רשת אחרים, נדמה שהכסף הזה מוצדק, ומגלם אישיות דיגיטלית וטלוויזיונית מפוצצת בכריזמה ובאנרגיה, ממגנטת, ובעיקר יודעת לאכול.

כי Fresh, Fried and Crispy יודעת לעשות בוודאות דבר אחד טוב - לתת לאיש להוביל. פטרסון הוא מופע של איש אחד ומצלמה אחת, עם עיניים גדולות ורעבתניות, והבעות פנים מחרבות ציניות. אתה רוצה לחבק אותו, אתה רוצה לנסוע איתו ואתה בעיקר רוצה לאכול איתו משהו. מטוגן, נו מה.

כיאה לנטפליקס, העסק מבוים לעייפה ומגובה בכמה מצילומי האוכל המדהימים ביותר שראינו (הפקות ישראליות, זה לא בשבילכם, אתן יכולות להמשיך לזלזל בצופים כאילו ג'וליה צ'יילד היא הדבר האחרון שראינו). יש שם כמה שמנים וכמה טיגונים שממש מאלצים אותך לעצור ולתהות איך הם עשו את זה, אבל אל דאגה, זה עובר מהר. אחרי הכול, הקרייב חזק יותר מהכול. הקרייב, והסקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully