וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודו לנו אחר כך: הטריק הפשוט להסרת חתיכת קליפת ביצה שבורה מהחלבון

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 16:21

שף מוביל חושף טריק מפתיע להסרה של חתיכת קליפה שבורה שנפלה לכם לקערה עם הביצה הגולמית, אך ברשת יש לא מעט שטענו כי מאז ומתמיד השתמשו בשיטה הזאת - ואתם?

חמש שיטות שונות להפרדת ביצים/מערכת וואלה! אוכל

השף רובי בל, שעבד בעברו לצד השף הבכיר הסטון בלומנטל ומשמש כיום כשרקוטרי הראשי במסעדת סיטי לארדר, מלבורן, חושף כי יש דרך קלה ומהירה לשלוף חתיכות קליפה שבורות שנפלו אל תוך חלבון הביצה לאחר השבירה.

כולכם ודאי נתקלתם בסיטואציה הזאת - אתם שוברים ביצה לקערה ומגלים שחתיכה מהקליפה השבורה נכנסה לתוך חלבון הביצה הגולמי. מה הדבר הראשון שאתם עושים? מכניסים אצבעות בניסיון להוציא אותה? אז זהו, שבל טוען כי יש דרך פשוטה יותר.

לדבריו, השיטה הנכונה היא להשתמשת במחצית הקליפה השבורה שבידכם כדי לגרוף את השברים הקטנים מתוך תערובת הביצים.

כך זה נראה:

"זה טיפ מצוין. הדרך הטובה ביותר להסיר קליפת ביצה שבורה מהביצה שלך היא להשתמש במחצית הקליפה שהרגע שברת", הוא אמר בסרטון הטיקטוק שלו שזכה לעשרות אלפי צפיות, "זה עובד בכל פעם מחדש".

רבים הודו שתמיד השתמשו באצבעותיהם כדי להסיר את קליפות הביצה השבורות, "איחרת ב-20 שנה. למה אף אחד לא אמר לי את זה לפני?" שאל אחד, ואחר הוסיף: "מדוע מעולם לא שמעתי על זה?".

אדם נוסף כתב: "אלוהים ישמור, למה מעולם לא לימדו אותי להוציא ככה קליפה שבורה? זה נורא מעצבן לעשות את זה עם האצבעות". עם זאת, אחרים טענו שזה טריק ידוע ושהם משתמשים בו "מאז ומתמיד".

איך עד היום שלפתם חתיכת קליפה שבורה מהביצה הגולמית?

עם האצבעות, ברור
עם הקליפה השבורה. זה טריק ידוע
עם מזלג או כפית
3087 משתתפים

גם ג'יימי אוליבר ממליץ

גם השף הבריטי המפורסם ג'יימי אוליבר חשף בעבר כיצד הוא מסיר את שברי הקליפה השבורים מהביצים בדרך דומה. "כולנו עשינו את זה. אנחנו מכינים חביתה או עוגה, אנחנו שוברים ביצים ואז קליפה אקראית פשוט נופלת לה בטעות לביצה", אמר אוליבר, "האינסטינקט הטבעי הוא להיכנס לשם עם האצבעות אבל אם תנסו להרים את זה, הוא תמיד יברח לכם וזה די מעצבן. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת, תאמינו או לא, היא לחזור לחברנו, מר קליפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully