וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LALALA: השכנים החדשים והטעימים של נפתלי בנט ברעננה

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 9:19

אתם יכולים לעשות כאן ארוחת בוקר מושקעת, לאנץ' חמוד או ארוחת ערב של ממש, עם יין בצד ולא מעט איטליה מסביב

מסעדת האחים, בית ציוני אמריקה, תל אביב/שי מכלוף

כמעט שנה שלמה הוא עמד וחיכה ליום המיועד שבו ישחררו את המסעדות מהסגרים של הקורונה, ובתחילת אפריל זה סוף סוף קרה. ה-LALALA נולד, ושבועות ספורים לאחר מכן הוא קיבל בוסט נוסף, מוראלי לפחות, כשהתברר שהוא מרוחק מאות מטרים בלבד מביתו של ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

בחזרה לבית הקפה-מסעדה האיטלקי החדש, שכולל את הזיווג הקדוש - ארוחות בוקר מיוחדות וכריכים עשירים. הצימוד הזה, זוג טעים אם כי מעט מוכר כבר, הפך כאן למרובע, עם שתי צלעות נוספות בדמות מעדניה איטלקית שכוללת מדפים עמוסי פסטות, לחמים טריים, ממרחים ושמן זית, גבינות איטלקיות ועוד, וגם מטבח איטלקי, עם פרשנות מקומית והרבה מאוד יין, שמשתלט פה על החלל החל משעות הצהריים.

LALALA, רעננה. יונתן בן חיים,
בלי קוקוטים. הפיצה של LALALA/יונתן בן חיים

את התפריט של LALALA בנה אייל פרץ (נייצ'ר בויז) יחד עם אסף ארביב, שעומד בראש המטבח. לצד המאפים הטריים וכריכים כמו מקושקשת-כמהין, קשקבל-צ'ילי וזוקיני-לאבנה, מוגשות פה גם ארוחות בוקר בכיכוב שקשוקה עם קרעי פסטה ופריטטה. איטלקית, כמובן, "אוורירית ותפוחה שמרגישה כמו סופלה", כהגדרת הבעלים.

בגזרת תפריט הצהריים והערב פרץ וארביב הכניסו מנות כמו פלפל שושקה ממולא גבינות, קרפצ'יו תפוחי אדמה מזן באטר, "נטיפי מוצרלה" ברוטב עגבניות, טורטליני סלק עם יוגורט כבשים, פיצה פונגי, דגים מתחלפים וכן סלט בוראטה.

לצד המנות יוגשו יינות וקוקטיילים במחירים מיוחדים. אגב, מי שעוד זוכה פה לגימיק בגזרת הקוקטיילים הם הילדים, שלהם הותאמו מנות מיוחדות לצד "קוקטיילים" עם סוכריות גומי.

צפו

הצ'יפס הזה עולה 650 שקל, ויש לו כבר רשימת המתנה

לכתבה המלאה

"להנגיש את איטליה". המעדניה של LALALA:

"אנחנו רוצים להנגיש את איטליה לאנשים דרך התפריט שכולל פיצות ופסטות טריות, ודרך המוצרים שאפשר לקנות במעדניה", סיפר ארביב.

את ארוחות הבוקר, הסביר, ניסו להשאיר עם טעם איטלקי ועושר ישראלי, בלי "קוקוטים של ממרחים", אבל עם "מגוון גדול מאוד ומנות עשירות".

על עיצוב המסעדה, שממוקמת ברחוב אחוזה 77 ברעננה, הופקדו האדריכלים מרקו ואירית מסטודיו I'M, שבין עבודותיהם הבולטות מסעדות כמו Pop and Pope וסרפינה. כאן, למשל, תוכנן חלל אירועים של כ-80 בני אדם, באווירה משפחתית, ועם תפריט בסגנון איטלקי-ים תיכוני, המתבסס על המסעדה.

"מבחינה קולינרית מתחילה התעוררות ברעננה, אבל יש עוד דרך לעשות. בינתיים המקום צובר תאוצה ויש לקוחות שמגיעים אלינו שני ערבים בשבוע קבוע, ככה שאני מתחיל כבר לזהות פרצופים מוכרים", סיפר ארביב. עכשיו רק נותר לחכות לפפראצי של ראש הממשלה שותה קפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully