וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות: הרשת האיטלקית המצליחה פותחת עוד מסעדות

בשיתוף ZAP REST

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 15:13

מירושלים ועד ראש פינה - ג'ויה מביאה את איטליה האותנטית והקלאסית לכל אזור בארץ ומאפשרת לכולנו ליהנות מחופשת קיץ איטלקית בגובה העיניים, משביעה, מפנקת ומוקפדת

מסעדת ג'ויה. ג'ויה,
אפס התחכמות. ג'ויה/ג'ויה

איפה אנחנו ואיפה איטליה? נכון שהקורונה של קיץ 2021 לא מתקרבת לסגרים של השנה שעברה אבל גם את החופש הגדול הנוכחי רבים מאתנו ימשיכו לבלות ולטייל בארצנו הבטוחה עד יעבור כל וריאנט מהעולם.

מתגעגעים ללזניה בנאפולי או למנת ניוקי במילאנו? הכירו את רשת ג'ויה, המייצגת הכמעט רשמית של המטבח האיטלקי המקורי. מצפון ועד דרום, מירושלים הבירה ועד ראש פינה הקסומה, רשת ג'ויה (שמח באיטלקית) מביאה לנו את כל הקלאסיקות שכולנו אוהבים.

ג'ויה התחילה את דרכה בשנת 2015 ומונה נכון לעכשיו 6 סניפים בכל הארץ עם תכניות לסניפים בחודשים הקרובים במודיעין, 2 סניפים בפתח תקווה (אחד כשר), ועוד היד נטויה.

המוטו של השף בני אשכנזי הוא שמירה קפדנית על המסורת האיטלקית עם כל המתכונים, הטעמים ושיטות הבישול המקוריות לצד עדכנות והתאמת המנות לעולם החדש, הקפדה על חומרי גלם והכול בגובה העיניים עם המון אותנטיות ואפס התחכמות.

מסעדת ג'ויה. ג'ויה,
שבעים ומרוצים. ג'ויה/ג'ויה

מטוסקנה ועד סיציליה - יצאנו עם רשת ג'ויה למסע קולינרי חוצה ישראל, צללנו לרטבים, לבצקים ולמתוקים וסיימנו שבעים ומרוצים. ארץ הפסטה, הארנצ'יני והריזוטו הנה אנחנו באים, בלי לטוס ובלי בדיקות קורונה:

ירושלים - חגיגה מהסרטים

ג'ויה הירושלמית ממוקמת במתחם יס פלאנט ותרפד אתכם כל הדרך מאולמות הקולנוע אל המציאות. צחקתם, צרחתם, התרגשתם עד דמעות - עוברים מנשנוש קליל של פופקורן לדבר האמיתי וממשיכים את הבילוי עם תפריט מגוון ומפנק. עם איזה מגש תרצו לחתום את הטרילוגיה?

לפרטים והזמנות מ- ג'ויה ירושלים: 053-2487381

הפיצות של ג'ויה: טרטופו עם מסקרפונה כמהין, מוצרלה, פטריות, פרמזן ובזיליקום. פלורנטין עם קרם מסקרפונה, מוצרלה, פרמזן, תרד, גבינת עזים וביצת עין. הגרסה הסיציליאנית עם פרמזן, ריקוטה, בצל מקורמל, ארטישוק, עגבניות שרי, בזיליקום ובלסמי מצומצם.

תל אביב - חגיגה טוסקנית במרפסת

ג'ויה לא פוסחת כמובן על העיר הכי קולינרית שלנו ומציגה לראווה סניף מוקפד ברמת החייל עם קולקציית פירות ים, מרפסת עץ מלאת סטייל ומגוון עסקיות במחירים מיוחדים. וגם, לא שוכחים את הטבעוניים עם פיצות מיוחדות וספגטי חיטה מלאה עם שעועית ירוקה, זוקיני ופירורי לחם שום.

המרפסת הטוסקנית של ג'ויה מארחת בשעות הפנאי אירועים פרטיים עם המון אוויר, שף פרטי פלוס כל הציוד והאווירה.

פירות הים של ג'ויה: קלמרי פריטו עם רוטב יוגורט ונענע, איולי צ'יפוטלה, עירית ולימון. קסרצ'ה עם שרימפס, קלמרי, יין לבן, גבינה כחולה, ברוקולי, סלק ועוד ועוד. לינגוויני שחור עם שרימפס, קלמרי, מולים, יין לבן, תבלינים וגרידת לימון.

מסעדת ג'ויה. ג'ויה,
החיים הטובים. ג'ויה/ג'ויה

הרצליה - המרינה בתפקיד מנה ראשונה

אין כמו בילוי בים לפתוח את התיאבון - אחרי שנשנשנו אבטיח על החוף, השתזפנו והתרעננו, הגיע הזמן למנה העיקרית והאיטלקית של היום, מסעדת ג'ויה ההרצליינית שתקבל אתכם בחיוך לשעה של מנוחה קולינרית עם כל מה שכוללים החיים הטובים. זה המקום לכל החשקים שמתעוררים אחרי רביצה בחוף.

העיקריות של ג'ויה: פרגיות צלויות בגריל ברוטב בלסמי וציר עוף, בזיליקום, גרידת לימון, ברוקולי, שעועית ירוקה וקייל מוגש על תפו"א מדורה. פילה דניס עם ניוקי בחמאת עגבניות, ברוקולי, אפונה, פטרוזיליה, בזיליקום וריקוטה. עוף בטאבון עם מרינדת חרדל דיז'ון, טימין, רוזמרין ושום לצד תפוח אדמה ואיולי שום.

ג'ויה, אריה שנקר 9, הרצליה. 053-4253961

רעננה - גם כאן פותחים שולחן

כן, כן אנחנו גם ברעננה, פלוס מרפסת ענקית שטופת צמחייה ירוקה ותבלינים, פלוס עיצוב אורבני שמשלב חדש וישן עם אלמנטים שמכניסים אתכם לאווירה המסורתית האיטלקית.

זה הפלוס והבסיס הוא כמובן התפריט האותנטי שלנו שלא משתנה גם כאן ברעננה. עם מה בא לכם לפתוח את הערב?

מנות הפתיחה של ג'ויה: ברוסקטה מסקרפונה כמהין עם ביצה קשה, רסק עגבניות, ארוגולה, בזיליקום ופרמז'אנו. קרפצ'יו מוסר ים עם צ'ילי קצוץ, קינואה, צנוברים, ירקות, תבלינים וקרם לבנה ומרק פורצ'יני עם ערמונים ושמן כמהין.

ג'ויה, ירושלים 34, רעננה. 053-6321652

מסעדת ג'ויה. ג'ויה,
אתנחתא קולינרית. ג'ויה/ג'ויה

ראש פינה - הדרום של איטליה נוחת בצפון

הסניף הכשר של ג'ויה מתמקם לו באחת הפינות, או יש לומר הפסגות, הכי פסטורליות שיש לנו בארץ, במושבה הציורית ראש פינה. בין סמטאות המושבה, מסעדת ג'ויה מציעה אתנחתא קולינרית בסטייל של ארץ המגף עם אוויר הרים צלול כיין איטלקי צונן ומבעבע.

אם אתם נופשים באזור או חוזרים מטיול ארוך בצפון, יש איפה לעצור, להתפנק ולקבל ים אנרגיות מתובלות ברוטב אלפרדו משובח. יש גם חדר פרטי ומאובזר לאירועים וארוחות קבוצתיות.

דרך הגליל, ראש פינה. לפרטים והזמנות: 053-6318174

הפסטות של ג'ויה: טורטליני ערמונים בחמאת מרווה, שום, ציר ירקות, ערמונים ופרמז'ן. פפרדלה פונגי, ראגו פטריות שמפיניון ופורטבלו, שום, יין לבן, שמנת, כמהין, פרמז'ן. תרד ורביולי בטטה וריקוטה עם חמאה, שום, שמנת, אורגנו וסוכריות שרי.

בואו מוקדם

מחכים לכם עם 15% הנחה על כל התפריט עד השעה 17:00. וגם, ג'ויה לא מתעצלת ובאה עד הבית, ככה שאם אתם לא הולכים לקום מהספה הערב, תוכלו להתפנק בארוחה איטלקית מכובדת, רומנטית ומלאת פינוקים שיצמידו אתכם לספה לעוד כמה שעות. בתיאבון.

מערכת וואלה אוכל, בשיתוף ZAP REST

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully