וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי סיר, בלי מסננת: ה"פסטה לעצלנים" משגעת את כולם

1.12.2021 / 0:21

נמאס לכם להכין את הפסטה בכמה שלבים וללכלך המון כלים? אישה אחת פירסמה מתכון פשוט ובו היא מכניסה את כל המצרכים שלה באותה המחבת עד לקבלת התוצאה המושלמת, והתגובות היללו אותה

ככה תכינו פסטה פרמזן במחבת אחת/TIKTOK

אמא פיקחת וחריפה אחת שיתפה טריק כיצד במחבת אחת, ללא מאמץ, היא מכינה פסטה עם רוטב לארוחת הערב. "לפני מיליון שנה ראיתי את המתכון הזה באיזה מגזין, ומאז אני לא צריכה לסנן את הפסטה או לבשל אותה בסיר", היא כתבה בקבוצת פייסבוק פופולרית.

האישה שאבה את הרעיון ממתכון בן שני שלבים של מרת'ה סטיוארט, ואמרה שמאז שהתחילה להכין אותו היא לא צריכה לשטוף את המסננת שלה. היא בסך הכל מוסיפה פסטה, שמן או חמאה ותבלינים למחבת עמוקה וממלאה את הכל עם מים, אבל לא יותר מדי. לאחר מכן היא מרתיחה את הכל, מנמיכה את האש ונותנת לנוזלים להצטמצם. היא מוסיפה מלמעלה את הגבינה האהובה עליה לפני שהיא מגישה. לטענתה אפשר לגוון ולהכין את המתכון עם כל רוטב אחר, פסטו, עשבי תיבול או ירקות.

אז נכון שלא מדובר בשיטה חדשה, ואנחנו דיווחנו עליה כבר ב-2015, אבל תמיד טוב להיזכר שיש דרך לקצר את זמן הכנת הפסטה - בלי לפגוע בטעם.

פסטה במחבת אחת. Facebook, צילום מסך
פשוט שמים הכל במחבת אחת - עם מים/צילום מסך, Facebook
פסטה במחבת אחת. Facebook, צילום מסך
והתוצאה היא ארוחת ערב מושלמת/צילום מסך, Facebook

ככה מרתה סטיוארט עשתה זאת

הפוסט שלה זכה למאות לייקים ותגובות מאנשים שנחשפו לשיטה הזו רק כעת, התלהבו ורצו לנסות את הטריק. "אני אוהב את זה כי אני שונא לשטוף את המסנננת", כתב אחד ושני הוסיף: "זה כואב לי בפרקים כשאני מסנן את הפסטה. אני משתמש בפסטה מוכנה כדי לא לסנן, לא חשבתי לנסות את זה ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully