וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לא חשבנו על זה קודם? זו הדרך הנכונה לטגן ביצת עין כך שלא תידבק למחבת

27.12.2021 / 23:35

מכירים את זה שהביצה נדבקת למחבת ונהרסת לכם כשאתם מנסים להוריד אותה לצלחת? מומחה קולינרי חשף למה זה קורה ואיך נמנעים מזה. צפו בסרטון

זו הדרך הנכונה לטגן ביצה במחבת/@chadpostmusic

מי מאיתנו לא אוהב ארוחות בוקר מזינות? ואם כבר ארוחת בוקר, אין כמו ביצת עין טרייה ונוזלית עם לחם טרי. אבל עם כמה שאנחנו אוהבים ביצת עין, כך אנחנו מתבאסים כשמשהו מתפקשש לנו בהכנה שלה. אם זה כשהיא מתפרקת בניסיון להפוך אותה ובעיקר כאשר היא נדבקת למחבת בזמן שאנחנו רוצים להוציא אותה.

את הבעיה הזו גולש טיק טוק בשם ChadPostMusic החליט לפתור לעוקביו עם טיפ מנצח ודי פשוט, כשחושבים עליו. צ'אד, שמציג את עצמו כבעל תואר באומנות קולינרית, שיתף את "הטיפ הכי חשוב שהוא למד אי פעם במטבח" ולא פחות מ-2.5 מיליון איש צפו ונדהמו.

צפו בסרטון ובטיפ שלו

והוא מסביר

אז מה הטיפ אתם שואלים? ובכן, צ'אד שיתף סרטון של ביצת עין במחבת וכתב: "לא משנה מה אתם מטגנים - בשר, ביצים או כל דבר אחר - אם זה נדבק למחבת, סימן שזה עדיין לא מוכן. זה ישתחרר מהמחבת ברגע שזה יהיה מוכן".

ויש לו עוד עיצות

נשמע פשוט נכון? במקום לנסות לגרד את הביצה מהמחבת, פשוט הנמיכו את הלהבה של הגז והמתינו עוד כמה דקות עד שהאוכל יטוגן היטב. צ'אד טען שכשהאוכל מוכן יהיה ממש קל להוציא אותו מהמחבת או הסיר.

היה לו גם טיפ נוסף: "בפעם הבאה תתחילו את הטיגון על אש גבוהה-בינונית ושימו מספיק שמן כדי למנוע הידבקות". רוב הגולשים היו המומים מהעובדה שהם גילו את זה רק עכשיו. אחת כתבה ש"זה נכון גם לגבי אפייה. העוגה תשתחרר מקצוות התבנית ברגע שהיא מוכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully