וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית חריגה בעולם הקולינריה: אבי קונפורטי השחית תא שירותים במסעדת a

עודכן לאחרונה: 28.1.2022 / 8:34

השף אבי קונפורטי הגיע למסעדת a של יובל בן נריה והשחית תא שירותים, הנזק מוערך באלפי שקלים. קונפורטי: "זה נראה כמו יחסי ציבור שנעשים על הגב שלי"

יובל בן נריה ואבי קונפרטי. דן פרץ - קונפורטי, בן נריה - שוקה כהן, עיבוד תמונה
אבי קונפורטי ויובל בן נריה, סכסוך שפים או תקלה מצערת?/עיבוד תמונה, דן פרץ - קונפורטי, בן נריה - שוקה כהן

מאבקי אגו בין שפים בדרך כלל נשארים מתחת לפני השטח. המקסימום שאנחנו מקבלים מדי פעם זה איזה ריב אינסטגרם עסיסי, גם זה כבר בקושי. אבל סיפור כמו שקרה הפעם במסעדת a היוקרתית של יובל בן נריה, לא זכור לנו כאן הרבה זמן.

העיתונאי ערן סוויסה מפרסם הבוקר, כי השף אבי קונפורטי, הבעלים של מסעדות טופולופומפו וזוזוברה, הגיע אל מסעדת a החדשה ומסיבה שאינה ברורה השחית ועקר אלמנטים בתא השירותים. נזק שמוערך באלפי שקלים.

נזכיר כי בהקמתה של מסעדת a, כפי שסיקרנו כאן בהרחבה, הושקעו 12 מיליון שקלים, השקעה חסרת תקדים במונחים ישראליים. "עיצובית ואווירתית מדובר במקום לא פחות ממושלם, כזה שחשבו בו על הכול ובאמת לא שכחו דבר" ציין אבי אפרתי בביקורת שלו.

מסעדת a. עמית גירון,
נזק של אלפי שקלים במסעדת a היוקרתית/עמית גירון

לא מעט נוהגים להשוות בין מסעדת טאיזו של בן נריה, וטופולופומפו של קונפורטי. בעבר נחשבה מסעדת היוקרה של קונפורטי למסעדה האסיאתית היוקרתית והטובה ביותר בישראל, בתקופה האחרונה הייתה זאת מסעדת a שזכתה להמון רעש ובאזז, ולביקורות מהללות.

קונפורטי נחשב לשף די בעייתי בסצנת האוכל המקומית. סביב שמו נקשרו בעבר סיפורים שונים, בהם פרשת החזיר במסעדת צפרה, עליה נתבע בתביעה ייצוגית, וסכסוך מתוקשר עם שותפיו לשעבר, האחים ירזין, שהסתיים בפיצוץ, עת עזב את מסעדת צ'ימיצ'נגה.

האם מדובר כאן על סכסוך וקנאת שפים או שמא תקלה מצערת?

בראיון לתכנית חיסכון של חדשות 12 אמר קונפורטי בתגובה לדברים: "באיזה שלב לפני סוף הארוחה לא הרגשתי טוב, הסתובב לי הראש, הייתי מבוסם, כמו שאומרים, ונכנסתי מהמסעדה לשירותים, חושך, אולי זה טוב למצלמות אולטרה סגול, אבל לא הצלחתי להכנס, התחלתי לדחוף, ומצאתי את עצמי עם חתיכת ברזל ביד, זה נראה כמו יחסי ציבור שנעשים על הגב שלי".

יובל בן נריה בחר שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully