וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק יין: משקאות אלכוהוליים כשרים לפסח

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 11:39

כבר לא מעט שנים אפשר למצוא על המדפים מגוון מכובד, איכותי וטעים של משקאות כשרים לפסח. אסנת גואטה נותנת בהם סימנים

אם הימים לפני פסח מעוררים בכם חשש קל שמא לא תוכלו לשתות דרינקים של אחה"צ בזמן שאתם מבלים עם המשפחה המורחבת, או שמא בחול המועד יתעורר בכם החשק לאיזה קוקטייל ואין בנמצא, אתם יכולים לשים את הדאגות הללו מאחוריכם. כבר לא מעט שנים אפשר למצוא על המדפים מגוון מכובד וטעים של משקאות כשרים לפסח ואפילו קוקטיילים מבוקבקים, שיעשו לכם חג כשר ורגוע.

ג'ין

רוב הג'ין שתמצאו, מיוצר באמצעות התססה וזיקוק של דגנים, אבל בזכות אנשי אלכוהול מקומיים מוכשרים תוכלו למצוא ג'ין על בסיס אלכוהול פירות כגון תפוחים או ענבים ולהנות מג'ין טוניק קריר וכשר לפסח, בימים לוהטים הללו.

מזקקת פלטר, ג'ין תפוחים

ג'ין ים תיכוני ריחני המיוצר מתפוחי פינק ליידי מרמת הגולן ומזוקק 3 פעמים. בין המרכיבים הבוטניים: ערער, מרווה ארץ ישראלית, סמבוק, סומק, פקעות ורד הכלב, עלי לימון ושורש איריס. ניתן למצוא גם גירסת ג'ין המיושנת 3 חודשים בחבית שתעשה לכם את החג נעים עוד יותר. החנות של פלטר מציעה מארז לחג שכולל: ג'ין, טוניק, ורדים מיובשות, ג'ינג'ר מסוכר ומתכון. מחיר מארז: 148 שקלים.

ג'ין כשר לפסח. יח"צ,
מימין לשמאל: יוליוס, ג'ין עכו, פלטר ג'ין תפוחים/יח"צ

מזקקת יוליוס, ג'ין עכו

מיוצר מ-12 רכיבים בוטניים אשר כולם גדלים בגליל ביניהם: ערער מקומי, אלת המסטיק, ארז הלבנון, זית, הדס ותאנה. הג'ין מזוקק מענבים לבנים, מה שמקנה למוצר הסופי מרקם חלק וארומות פירותיות-הדריות. כל המוצרים של יוליוס נטולי גלוטן וכשרים לפסח אז תתפרעו. המחיר: 189 שקלים.

וודקה

גם וודקה איכותית מיוצרת בעיקר באמצעות תסיסת דגנים, אולם קיימות גם גרסאות כשרות של מגוון מותגים מרחבי העולם, בעיקר הולנד, שמספקות וודקה כיפית על בסיס סוכר, תפוחי אדמה ותירס.

וודקה טרי קילוס סילבר

וודקה הולנדית עטורת פרסים, העשויה מקנה סוכר. הוודקה, שעוברת 5 זיקוקים + זיקוק נוסף בפחם. מגיעה בבקבוק בעיצוב מהודר סטייל מטיל כסף, שהופך אותה ליופי של מתנה לחג. המחיר: 149.9 שקלים, בלעדי לרשת בנא משקאות.

וודקה כשרה לפסח. יח"צ,
מימין לשמאל: וודקה טרי קילוס, וודקה פרבדה/יח"צ

וודקה פרבדה

הוודקה הפולנית המוכרת מזוקקת בד"כ משיפון איכותי, ובגרסה הכשרה היא מזוקקת מסלק סוכר. וודקה צלולה, בעלת מראה אלגנטי, ארומות פרחוניות וטעם מתקתק. המחיר: 120 שקלים.

וודקה טיטוס

וודקה שהתחילה כגימיק והפכה לאחת הוודקות הנמכרות בארה"ב. עשויה מתירס צהוב בלבד מה שמייצר וודקה מעט מתקתקה, ריחנית ועגולה בפה. המחיר: 100 שקלים.

ערק

משקה הקיץ האולטימטיבי שמתאים גם להקלה על תחושת הכבדות של אחרי ארוחת חג. יש לא מעט משקאות אניס כשרים לפסח. את אלו אנחנו אוהבים במיוחד.

ערק יודה

מותג שפותח ע"י חברת יורוסטנדרט ומזקקת העראק הצפונית קעואר. זהו ערק המשלב שלושה מרכיבים טבעיים- גרגירי אניס סורי, % 100 כוהל ענבים לבנים מתוקים מחברון ומהגליל ומים טהורים המייצרים תזקיק עשיר בשמנים, חלק וארומטי. המחיר: 55 שקלים ל- 700 מ"ל.

ארק כרמל

יקבי כרמל השיקו השנה ערק (או כמו שהם החליטו לכתוב: ארק), המבוסס על מתכון מסורתי, עם תמצית אניס טבעית, הכוללת מיצוי טעמים של כוכבי אניס ותבלינים נוספים שתורמים משלהם ליצירת משקה חלק וטעים. המחיר: 60 שקלים ל- 700 מ"ל.

ערק כשר לפסח. יח"צ,
מימין לשמאל: ערק פניקס, ערק נוח 12, ארק כרמל, ערק יודה/יח"צ

ערק פניקס

מיוצר במזקקת פניקס בעיר רואן שבצפון צרפת, על ידי התססה וזיקוק של ענבים בשילוב עשבי אניס מיובשים, בשיטה מסורתית שלא השתנתה מאמצע המאה ה-19. המחיר: 120 שקלים לליטר.

ערק נוח 12

שיתוף פעולה בין חברת 'טמפו' לשחקן ציון ברוך. הערק מיוצר במזקקת קעוור שבצפון הארץ, בזיקוק מסורתי בדודי נחושת לצד עם טכנולוגיה מתקדמת, משילוב של מי מעיינות, כהל ענבים, וזרעי אניס המייצרים ערק עגול ועשיר. המחיר: 100 שקלים ל- 700 מ"ל.

טקילה

משקה שאינו מבוסס דגנים, לכן ניתן לשתייה בפסח. הבעיה מתחילה כאשר מחפשים את חותמת הכשרות ולכן טקילות מעולות רבות אינן נמצאות ברשימה. קבלו כמה בכל מקרה.

אל חימדור

כל סידרת אל חימדור מוגדרת ככשרה לפסח. הטקילות עשויות 100% אגבה כחולה, מזוקקות פעמיים ולאחר מכן מיושנות 12-18 חודשים בחביות עץ אלון. טקילה עשירה בטעמים ועטורת פרסים. המחיר: 158 שקלים.

טקילה לפסח. יח"צ,
טקילה פורטלזה. בסגנון העולם הישן/יח"צ

טקילה פורטלזה

חמישה דורות ומעלה במשפחת סאוזה עוסקים בזיקוק טקילה, זוהי טקילה בסגנון עולם ישן המופקת בתהליכים איטיים מאוד, אגבות בוגרות, בישול בתנורים אבן מסורתיים, מעיכה באמצעות אבן ותסיסה במכלים פתוחים . לטקילות של פורטלזה משרע ריחות וטעמים הנע מהדרים ומינרליות בבלנקו דרך עומק וטעמים חזקים ברפוסדו המיושנת בחבית אקס ברבן ועד האנייחו המיושנת 18 חודשים ומספקת מורכבות עוצמתית ומינרלית. המחיר: 150-490 שקלים.

קוקטיילים

מה שבאמת השתנה הלילה הזה מלילות סדר קודמים, זה שהשנה תוכלו גם לשתות קוקטיילים מבוקבקים ולגוון קצת את מבחר המשקאות.

ספייסהאוס, קוקטיילים כשרים לפסח. יח"צ,
כנגד ארבעה קוקטיילים/יח"צ

לכבוד חג האביב בר הקוטיילים 'ספייסהאוס' השיק שתי מהדורות כשרות לפסח, שיפתיעו את היושבים מסביב לשולחן הסדר. המהדורה הראשונה היא מהדורת 4 הבנים עם 4 קוקטיילים במגוון טעמים מחמוץ עד מתוק: תם: מרגריטה ליים אננס, חכם: קוקטייל טקילה טרופי, רשע: ג'ין פירות יער והדרים, שאינו יודע לשאול: ג'ין ליצ'י.

המהדורה השנייה היא קוקטייל יין מבלנד של ורמוטים ויין לבן ישראלי, שהושרו בהם פירות ותבלינים: תה ירוק סיני ותה ירוק יסמין / משמש וליים / אפרסקים נקטרינות ואגוז מוסקט. המחיר: החל מ-149 שקלים. באתר של ספייסהאוס

קמפרי

אם יש משהו שלא השתנה הלילה הזה, הרי זה האפריטיף הכי אייקוני שיש- קמפרי שבכל שנה נמצא על המדף ומספק לנו יציבות אלכוהולית וכיף גם בערב החג. קמפרי מכיל שפע עצום וסודי של תבלינים וצמחים ומהווה בסיס לשפע של קוקטיילים מצויינים או סתם ככה על קרח עם תפוזים. המחיר: 90 שקלים

בירה קמפרי בריזר כשר לפסח. יח"צ,
מימין לשמאל: בירה מידן, שיכר דבש, בקרדי בריזר, קמפרי/יח"צ

בירה

עד לא מזמן בירה הייתה מחוץ תחום בפסח אבל ההתפתחות הקולינרית בתחום המוצרים עבור הרגישים לגלוטן, הולידה אופציות לבירות לא רעות בכלל

מכוורות נגוהות

שיכר דבש בסגנון בירה. הבירה מיוצרת מדבש, שמרי יין ומים, לנגוהות 3 סגנונות של בירת דבש המספקים דרגות מרירות שונות. אחוז אלכוהול: 8.5% בממוצע. המחיר: 120 לשישיית בירות, באתר המכוורת או בחנויות טבע.

מבשלת מידן

מבשלת מידן הוקמה ע"י בריאן מידן שהוא עצמו צליאקי. המבשלה מייצרת אייל תמרים ללא גלוטן - שיכר טרי יבש, אדמוני צלול ובעל ניחוח פירותי ומרירות קלילה. לא מסונן, העובר תסיסה שנייה בבקבוק. אחוז האלכוהול: 5.5%. כמו כן מידן מייצר כבר עשור בירת חומוס ללא גלוטן עם אחוז אלכוהול של 4.5 אבל ללא תעודת כשרות. המחיר: 15 שקלים ל- 330 מ"ל באתר המבשלה.

בריזר ועוד

בריזר, מבית חברת בקרדי העולמית משיק כל שנה מהדורה כשרה לפסח בטעמים המוכרים בריזר אננס ולימון. 4% אלכוהול. המחיר: 10-12 שקלים.כמו כן תוכלו למצוא על המדף שפע של ליקרים נטולי גלוטן שיהיו כשרים לפסח. חג שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully