וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף המלכותי לשעבר מסביר מדוע אסור לשים נקניקיות על המנגל

1.5.2022 / 23:46

רשימת הבשר למנגל של יום העצמאות כבר מוכנה? כדאי שתורידו ממנה את הנקניקיות. השף לשעבר של המלכה אליזבת השנייה טוען שאסור לשים נקניקיות על המנגל או בתנור - וחושף מהי השיטה הנכונה לבשל אותן

האם נקניקיה בלחמנייה נחשבת כריך או לא?/מערכת "סיפור בדקה"

נקניקיות הן מצרך בסיסי כעשוים על האש ובדרך כלל הן הראשונות שעולות על המנגל. עם זאת, כנראה שביום העצמאות הקרוב יהיה כדאי לכם לעבור ישר לקבבים ולהשאיר על הנקניקיות שקניתם - הרגילות או החריפות - לארוחה אחרת. ג'ף בייקר, השף לשעבר של המלכה אליזבת השנייה, טוען שאסור לשים נקניקיות על המנגל - או בתנור, לצורך העניין. הוא גם מסביר מהי השיטה הנכונה להכנת נקניקיות, למקרה שתהיתם.

לדברי ג'ף לא מומלץ לבשל נקניקיות על מנגל מאחר שהחום הגבוה שורף את העטיפה המצפה אותן - לפני שהמרכז מבושל כראוי, מה שהופך את החלק החיצוני של הנקניקייה לקשיח מדי ולעיתים אפילו בלתי אכיל. ג'ף בייקר, שהוא שף הפיתוח הבכיר בחברת Farmison & Co ושף מלכותי לשעבר, מאמין שכדי להכין את הנקניקיה המושלמת, יש לטגן אותה במחבת עם כפית שומן ברווז או אווז במשך 10 עד 12 דקות ולהפוך מדי פעם.

נקניקיות על האש. Giphy
אל תעשו את זה יותר/Giphy

ג'ף שיתף את שיטת הבישול שלו עם ה"דיילי סטאר", יחד עם עוד מספר טעויות שרבים עושים בהכנת נקניקיות, כמו דקירת הקליפה - מכיוון שהיא גורמת למיצים לצאת ומותירה את הנקניקייה יבשה, וכן אזהרה לא לטגן נקניקיות בשמן עמוק.

לדבריו, זו השיטה הטובה ביותר להכנת נקניקיות

1. הוציאו את הנקניקיות מהמקרר 20 דקות לפני הבישול - פעולה זו תסייע לנקניקיה להתבשל באופן שווה ותמנע מהעור להתפצל כשהנקניקייה תהייה במגע עם החום.

2. הניחו מחבת על האש - השתמשו במחבת נון-סטיק ושימו אותה על אש נמוכה עד בינונית.

3. הוסיפו כפית של שומן ברווז או אווז למחבת - סובבו היטב עד שהבסיס יצופה במלואו ואז הוציאו משם את עודפי השומן.

4. הניחו את הנקניקיות במחבת - וודאו שהן לא נוגעות זו בזו ושמרו על חום קבוע. הפכו אותן על בסיס קבוע כדי להבטיח שהן יקבלו צבע זהוב עשיר. ג'ף ממליץ על 10 עד 12 דקות טיגון לנקניקייה מסורתית עבה.

5. תנו לנקניקיות להתאוורר לפני הגשתן - לאחר הבישול, הנקניקייה תהיה לוהטת מדי למגע, עם טמפרטורה פנימית של 70 מעלות. הסוד הוא להניח לנקניקיות להתאוורר למספר דקות כדי שאלו יהיה רכות ועסיסיות.

זו הדרך הנכונה להכין נקניקיות על הכיריים:

מומחי אוכל רבים מסכימים עם המלצותיו של ג'ף בכל הקשור לנקניקיות על המנגל - כולל מרטין קינג, הבעלים של בלוג האוכל The Why Chef שטוען כי בישול ממושך הוא טוב יותר עבור הנקניקיות שלנו. הבלוגר הוסיף שבישול נקניקיות על מנגל הוא "הדרך הבטוחה לנקניקיות גרועות" שכן בגלל הטמפרטורות הגבוהות, השומן פחות מתפזר והעור נשרף מהר יותר. אז מה אתם אומרים, שנוותר הפעם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully