וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות המסעדות הגדולה של ישראל יוצאת לדרך, וגם אתם יכולים לזכות!

סתיו קורן, בשיתוף ZAP REST

18.5.2021 / 10:46

zap rest, אתר המסעדות הגדול בישראל בשיתוף ניב גלבוע מזמין את הקהל לצאת, לטעום, להצביע למסעדה האהובה עליו ועל הדרך לזכות בארוחות זוגיות שוות. איך משתתפים ומי המועמדות? כל הפרטים בפנים

אחרי שנתיים קשות, שכללו סגרים תכופים ומצב בטחוני לא יציב, Zap Rest - אתר המסעדות הגדול בישראל, בשיתוף ניב גלבוע, מרים לעולם הקולינריה הישראלי וחוגג את האיכות, המקוריות והטעמים האהובים על כולנו בתחרות - Best of Rest.

האתר הוותיק, שלו למעלה ממיליון גולשים בחודש, מזמין את הקהל לצאת, לטעום ולהצביע למסעדה האהובה עליו, ותוך כדי כך - לזכות בארוחות זוגיות שוות.

תחרות Best Of Rest

ב- Zap Rest השיקו תחרות מסעדות ארצית, "Best Of Rest" - בניצוחו של מבקר המסעדות ניב גלבוע. 70 מסעדות כחול לבן מתחרות בקטגוריות שונות, החל מחביבת הקהל, דרך המסעדה הטובה מחוץ לתל אביב, הכשרה שהכי אהבתם ועד מסעדת השנה. ומי יכתיר את המנצחות? אתם, הגולשים! נכנסים לאתר, מקליקים על הבאנר, מצביעים, משפיעים, ואולי גם זוכים בפרסים שווים. בואו, יהיה טעים!

המסעדות הישראליות זקוקות לכם!

לאחר שעברו את אחת התקופות הקשות ביותר שלהן, המסעדות הישראליות מתאוששות לאיטן ושבות להגיש לסועדים את המאכלים היצירתיים והאהובים שהן רוקחות במטבחיהן. המסעדנים בונים מחדש את מפעלי החיים הפרטיים שלהם, שכמעט שבקו חיים בתקופת הקורונה. אבל הקושי עדיין לא תם. אנחנו עדים לכך שהמסעדנים מתקשים לגייס עובדים, נשמעות טענות בקשר להעלאות מחירים, הרגולציה נשארת תובענית כשהייתה, ובכל זאת - הם לא מוותרים על התשוקה שלהם - להאכיל אותנו.

זו הסיבה בגינה Zap Rest, אתר המסעדות הגדול בישראל, יזם את התחרות. לתת דחיפה, לעודד, להזכיר לכולנו את הרגעים היפים הנחווים בין כתלי בתי האוכל הישראלים: פגישות רומנטיות, סעודות משפחתיות וערבי חברים - להזכיר לקהל הישראלי כמה שהמסעדנים שלנו מחויבים אליו.

חברים אוכלים במסעדה. ShutterStock
70 מסעדות מתמודדות ב-14 קטגוריות/ShutterStock

המסעדות המועמדות בתחרות

המסעדות נבחרו בקפידה על ידי מערכת Zap Rest בשיתוף מבקר המסעדות הלא מתפשר - ניב גלבוע. ב-14 הקטגוריות של התחרות, מתמודדות 70 מסעדות מופלאות, יצירתיות, שמגישות חדשנות לצד מסורת ומעניקות תמורה אמיתית ומרגשת. הבחירה התבססה בעיקר על רמת האוכל ואיכותו, אבל גם השירות במסעדה, האווירה, העיצוב ושאר הפרטים היוו פקטור, כדי לקבוע מיהן המסעדות הטובות בישראל. וכן, יש גם פרס מפעל חיים אחד, מרגש במיוחד שעליו נספר בהמשך.

החלק של קהל הגולשים בתחרות

למעלה ממיליון גולשי Zap Rest, חובבי האוכל והמסעדות, מוזמנים להיכנס אל האתר, דרך הבאנר המקשר אל התחרות ולהצביע עבור המסעדות האהובות עליהם בכל הקטגוריות. פשוט כי הם אלו שטעמו, חוו והרגישו את מה שהוגש להם על הצלחת ובכל מה שמסביב.

אז איך משתתפים?

נכנסים לאתר Zap Rest, מצביעים למסעדות שאתם רוצים לפרגן להן, באמת, מהלב! וגם אתם יכולים להרוויח. חלקכם ייהנה מפרסים קולינריים שווים וערבים לחיך. היכנסו ללינק הבא להצבעה: www.rest.co.il/best-of-rest/

סתיו קורן, בשיתוף ZAP REST
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully