וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלד'ס קוראת לזה קאמבק, והיינו חייבים לבדוק אם הוא שווה את הרעש

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 11:22

נוסטלגיה ישראלית, השראה פורטוגזית והפתעה רצינית מארצות הברית: טועמי "חדש על המדף" גלובליים

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - נוסטלגיה ישראלית, השראה פורטוגזית והפתעה רצינית מארצות הברית. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

מק צ'יקן, מקדונלד'ס

מק צ'יקן, מקדונלד'ס. מקדונלד'ס,
מק צ'יקן של מקדונלד'ס/מקדונלד'ס

יכול להיות ששמעתם על זה, יכול להיות שאתם מצליחים לחיות אוף דה גריד, אבל ענקית ההמבורגרים משיבה לחיים את המק צ'יקן, במין קאמבק נוסטלגי חמוד (שמלווה בקמפיין מתון ומרומז).

הכריך, שהיה להיט מכירתי עם נחיתת הרשת בישראל ב-1993, מצטרף לקולקציית העוף הקיימת של מקדונלד'ס, ובה, בין היתר, הנאגטס, הצ'יקן סטייק והקריספי צ'יקן.

מדובר בסנדביץ' עם קציצת עוף בציפוי פריך (17 שקלים ליחידה, 37 שקלים לארוחה, 29 לדאבל ו-48 לארוחת דאבל), שנכנסת ללחמניה המוכרת ומשתדכת למעט חסה ולמיונז. התוצאה פשוטה, בקטע טוב, המרקמים משחקים יפה ביחד, המחיר סביר ביחס למה שקורה בחוץ, והטעם יספק היטב את חובבי הנאגטס.

בשתי מילים: הניינטיז חזרו.

חדש על המדף

מיצינו את הגבינות, אפשר בבקשה לחזור לעוף?

לכתבה המלאה

ארוחת מאנצ'ים, דומינו'ס פיצה ו-Sweetweet

ארוחת מאנצ'ים, דומינו'ס פיצה ו-Sweetweet. דן פרץ,
ארוחת מאנצ'ים של דומינו'ס פיצה ו-Sweetweet/דן פרץ

סיעור מוחין שאין אלא לתאר אותו כמוגזם, הוביל לשיתוף פעולה מוגזם, ולמארז מוגזם, בדמות "ארוחת מאנצ'ים" המבוססת פיצה ועוד הרבה דברים.

מדובר במהדורה מוגבלת כמובן, הכוללת פיצה משפחתית (ללא תוספות), בקבוק שתייה של ליטר וחצי וכן "סוויטבוקס" ייעודי (175 שקלים + משלוח), או בדיל של שתי משפחתיות וקופסה ב-209.90 שקלים (ומשלוח).

קבלת הפנים לשליח הייתה נלהבת מהרגיל, בעיקר בקרב בני הבית הצעירים יותר, שרואים קופסת ממתקים מול העיניים ומדמיינים עולם שלם של פיתויים במחי אנבוקסינג אחד זריז. הפיצה הייתה כיפית, לוהטת וטעימה, הקופסה כללה לא מעט אביזרי אפטר-פארטי בדמות סוכריות גומי, עוגיות, שוקולדים וחטיפים מלוחים, וביחד נוצרה מין סינרגיה מעט מסקרנת של התנפלות.

בשתי מילים: אל תשפטו.

פסטל דה נאטה, שואורום בייקהאוס

אימפריית המתוקים האמריקנית של קים וקלואי ווב מדלגת מעל האוקיינוס האטלנטי, נוחתת בפורטוגל ויוצאת מכל המסע הזה עם קולקציה חדשה של פסטל דה נאטה.

מדובר בטייק מקומי על המאפה הפורטוגזי המוכר, שלאט לאט מתבסס פה ומקבל את הקרדיט המגיע לו. ההיצע המרובע של השואורום בייקהאוס כולל, לעת עתה, ארבע גירסאות, כולן על בסיס קרם וניל - קלאסי עם מעט קינמון מלמעלה, שוקולד, פירות יער וכן קרמל מלוח. מחיר: 10 שקלים ליחידה.

המארז היפה (כמעט מיותר לציין, כי תמיד יפה כאן), בהשראת המדרכות הצבעוניות של ליסבון, נפתח, והמאפים נחטפו בחלל מלא האנרגיה של מערכת וואלה. בצק העלים היה פריך ושחום כנדרש (אם כי יכול להיות שהוא יכול ללכת אפילו צעד אחד מושחת וחמאתי יותר), והמילויים השונים סיפקו את משחק המרקמים המבוקש. הקלאסי היה מוצלח ומתוק בדיוק בדרגה הנכונה, השוקולדי היה חמוד, גירסת הקרמל המלוח לקחה הכול למחוזות עשירים יותר, אבל הפייבוריט שלנו היה השידוך עם פירות היער, שהעניק לביס איזון אידיאלי.

בשש מילים: חופשה קצרה בפורטוגל, בלי התור בנתב"ג.

מארז קיץ, לייף וגולדה

מארז קיץ, לייף וגולדה. אדיר אסרף,
מארז קיץ של לייף וגולדה/אדיר אסרף

רשת הביוטי והלייף סטייל ואחותה הגלידתית משתפות פעולה ומשיקות את "הגולדה של ה-Life", מארז עונה חמה ששואף לספק כל מה שצריך כדי להתגבר על הקיץ הישראלי.

המארז כולל צידנית, מגבת חוף צבעונית, מוס רחצה, מגבונים מבושמים, מגבוני ריענון, מפיץ ריח ביתי, סבון ידיים ובקבוק שתייה רב-עמי, כמו גם קילו גלידה שמנתית כמובן - עם אסאי, שוקולד לבן ופירות יער. מחיר: 129 שקלים למארז, עד 15 שקלים לפריטי LIFE בבודדים.

בשתי מילים: היישר לים.

נקניקיות טבעוניות, טירת צבי

נקניקיות טבעוניות, טירת צבי. טירת צבי,
נקניקיות טבעוניות של טירת צבי/טירת צבי

חברת הבשר הוותיקה מצטרפת באיחור ניכר אך אלגנטי למקררי התחליפים, עם נקניקיות טבעוניות על בסיס סויה.

הסדרה כוללת, לעת עתה, נקניקיות חריפות בסגנון מרגז, נקניקיות בסגנון צ'וריסוס ונקניקיות בסגנון אמריקאי - כולן באריזות של 400 גרם, הכוללות 8 יחידות.

ובכן, האריזות הופשרו, חוממו ויצאו לדרכן המטבחית, תוך שהן מספקות חוויה טובה למדי, בעיקר בהתחשב בשוק הידוע בדרך כלל דווקא במגרעותיו. המרגז סיפקו חריפות מתונה יחסית לשקשוקה, הצ'וריסוס עלו על גריל וירדו ממנו מעושנות וכיפיות יחסית, ואילו האמריקאיות עשו עלייה לתוך לחמניה, הוצפו ברטבים ובמעט ירקות, וחוסלו.

בשש מילים: אופציה ראויה למחליפנים, אבל לא רק.

אורז מהעולם, מיה

אורז מהעולם, מיה. סטודיו we,
אורז מהעולם של מיה/סטודיו we

חברת "מיה תעשיות מזון" משיקה סדרת אורז מהעולם, המבוססת על תוצרי גידול גלובליים, עם מארזים שחושבים על האקלים המקומי.

הסדרה כוללת חמישה סוגי אורז - פרסי, בסמטי, יסמין, מלא ועגול המכוון לריזוטו. מחיר: 8.90-10.90 שקלים לאריזה של קילו.

השקיות הצבעוניות נחתו ללא תקלות, עם תחושה טובה של עמידות (אם כי אנחנו עדיין מחכים לטריק פתיחה חוזרת שיעמוד בהבטחותיו). ראשון נפתח האורז הבסמטי, כדי לשמש מצע נייטרלי לתבשיל ירקות סמיך. הטעם היה טוב, והמרקם מוצלח גם כן. האורז הפרסי המשיך במגמה, עם סיר קטן שנתן תוצר יפה של "אחד אחד", וגם הריזוטו העמילני - השלישי שבושל - התחבב עלינו בזכות הסמיכות והאיטלקיות.

בשתי מילים: סדרה לבינג'.

חטיפי קינואה-שוקולד, Undercover

חטיפי קינואה-שוקולד, Undercover. ליהיא עדי,
חטיפי קינואה-שוקולד של Undercover/ליהיא עדי

ונתכונן לסיום, באופן טבעי, עם משהו מתוק נוסף: חברת "שגיא גרופ" מנחיתה בישראל את סדרת Undercover האמריקנית, ובה חטיפי קינואה קלויה בציפוי שוקולד, ללא גלוטן.

החמישייה הפותחת, לעת עתה, כוללת שוקולד מריר, קינואה ומלח ים, שוקולד מריר, קינואה ורימונים, שוקולד מריר, קינואה ואוכמניות, קינואה בציפוי שוקולד חלב בתוספת דומדומיות וכן שוקולד חלב וקינואה עם מעט מלח ים. מחיר: 14.90 לאריזת 57 גרם.

ובכן, גבות מורמות וספקנות מבעבעת ליוותה את פתיחת השקיות, אבל אחריה הכול התיישר. החטיפים טעימים, קראנצ'יים, כיפיים ושוקולדיים, וריצו מבוגרים וילדים כאחד. יש כאן הצהרות על בריאות ו"חטיף מושלם" שכדאי לקחת בעירבון מוגבל כמובן, אבל לפעמים מילים גדולות מסתירות את האמת הפשוטה - האנדרקאבר הזה יודע לעבוד.

במילה אחת: שיחוק.

קורנפלקס תות, תלמה

קורנפלקס תות, תלמה. סטודיו 0304,
קורנפלקס תות של תלמה/סטודיו 0304

סדרת הקורנפלקס בטעמים של חברת "תלמה" מתרחבת, עם השקת מהדורה תותית המוגדרת כמיוחדת.

הדגנים החדשים, שמצטרפים לטעמי הדבש-וניל-מייפל-בננה, ממשיכים את קו הצבעוניות הנייטרלית ואת קו הרמיזות בטעם. כלומר, לא תמצאו כאן חלב שהופך לוורוד ולא טעם אגרסיבי, אלא יותר מתיקות שמשדרת תות בלי להשתולל יותר מדי. זה חמוד, זה ילדותי (בקטע טוב) וזה יכול להיות אפילו עוד פחות מתוק (כפית סוכר ורבע במנה של 30 גרם, ומן הידועות היא שכולנו יושבים על קערת קורנפלקס ובה 30 גרם ולא יותר).

בשלוש מילים: בוקר שהילדים יאהבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully