וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה טריק גאוני להפרדת החלמון של הביצה הקשה מהחלבון וכולם היו בהלם

9.1.2023 / 23:33

ניסיתם פעם לחתוך ביצה קשה מבושלת ולהוציא ממנה את החלמון? זו משימה לא פשוטה בכלל, אלא אם ראיתם את הסרטון של אנדראה, ובאמת שכדאי לכם לצפות בו (מעל ל-26 מיליון איש כבר עשו את זה)

כך תקלפו ביצה קשה בשניות/עמוד היוטיוב MicahMedia

בישלתם ביצים קשות ואתם רוצים להפריד בין החלבון לחלמון (נגיד לצורך הכנת ביצים ממולאות?) זו בדרך כלל משימה מאוד קשה וגם מלכלכת ומסורבלת, אבל אחרי שתראו את הסרטון הבא שבאייטם הזה, כל ה"צרות" שלכם יסתיימו. הכל זכות בחורה בשם אנדראה ואן דרוורקר, שהעלתה לטיקטוק סרטון עם הכיתוב "גיליתי את זה עכשיו אחרי כמעט 30 שנה".

בסרטון הקצרצר אפשר לראות כמה ביצים קשות מונחות על משטח כשהן מופרדות בצורה מושלמת מהחלמון שלהן כשאנדראה אומרת: "אם ידעתם איך לחתוך ביצים מבושלות בצורה כזו ולא אמרתם לי.. אנחנו בבעיה רצינית".

תראו כה זה פשוט

@andrealanev

I'm just now figuring this out after almost 30 years on this spinning rock?

♬ original sound - Andrea VanDerwerker

אז מה הטריק אתם שואלים? ובכן, בסרטון ניתן לראות כיצד אנדראה חותכת את החלבון בעדינות מלמעלה, מגלגלת את הביצה תוך כדי חיתוך עד שהחלמון מופרד מהחלבון בצורה פשוט מושלמת. כן. זה כזה פשוט.

עוד על ביצים קשות
הטעות הקריטית שכולנו עושים בהכנת ביצים קשות
ראו הוזהרתם: זה מה שקורה כאשר מחממים ביצה קשה במיקרוגל


הגולשים היו בהלם מהטריק הזה והאמת? גם אנחנו. "אז אנחנו צריכים לחתוך ביצים כמו אבוקדו?. לא ידעתי שזה אפשרי", הגיב אחד הגולשים. "אני מתקשרת לאמא שלי עכשיו לספר לה!", התלוצצה מגיבה נוספת.

"זהו היום ה-9,685 שבו למדתי בטיקטוק משהו שהייתי צריך ללמוד בבית הספר", סיכם אחד מהצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully