וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו ויקינגים: חבורת סנהדרינק חוגגת נובי גוד

סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 15:28

נובי גוד, החג שנכנס לחיינו בשנים האחרונות, מספק לנו סיבה נוספת למסיבה. כדי ללמוד עליו קצת יותר, התכנסנו במקום הכי רוסי שאנחנו מכירים וניסינו לענות על כמה שאלות

חגיגות נובי גוד סנהדרינק/וואלה!

בשנים האחרונות חגיגות נובי גוד הפכו לחלק מהמסורת שלנו, ואנחנו הרי שומרי מסורת ידועים. במיוחד עם היא כרוכה בכמה דברים טובים לאכול ולשתות. בשנה שעברה, וגם בזו שלפניה, התכנסנו בעליית הגג של 'בית המשקאות של נפתלי', אולם השנה בחרנו לגוון קצת ונפגשנו במסעדה הכי רוסית שאנחנו מכירים בתל-אביב, מסעדת ויקינג.

מסעדת ויקינג. סנהדרינק, מערכת וואלה!
הזמנו כמה חברים/מערכת וואלה!, סנהדרינק

נובי גוד 2023. הנפשות הפועלות

בנוסף לחשודים המיידיים, הלא הם ניר קיפניס, עורך ערוץ האוכל של וואלה!, טל חוטינר סמנ"ל מזקקת 'מילק אנד האני', עיתונאית 'מעריב', טליה לוין ועורך 'סנהדרינק' יאיר גת, השתתפו באירוע גם אנשי חברת 'יורוסטנדרט', שמייבאים את הוודקה של 'רוסקי סטנדרט' והיינות המבעבעים של 'גאנצ'ה' מאיטליה, ציפי מבית המשקאות של נפתלי, ג'וני גונן, מנהל ייצור במזקקת 'מילק אנד האני' ועוד כמה חברים.

עוד בוואלה!

סוף השנה היה אנטישמי: הצטרפו למשתה של חבורת סנהדרינק

לכתבה המלאה
צ'יבורקי במסעדת ויקינג. גרדה גלזר
אכלנו כמה דברים טובים/גרדה גלזר

נובי גוד 2023: השאלות והתשובות

יחד ניסינו לענות על שאלות ברומו של עולם כמו: איפה המציאו את הוודקה, רוסיה או פולין? האם ארבעים ושבעה אחוזי אלכוהול מאזנים טמפרטורה של מינוס ארבעים ושבע מעלות? ומה יותר שווה: חבר מרוקני שייקח אותנו למימונה או חבר רוסי שייקח אותנו לחגוג נובי גוד? על חלק מהשאלות הצלחנו לענות, וחלק מהתשובות הן אפילו נכונות.

צ'ייסר של וודקה. ShutterStock
שתינו משהו קטן/ShutterStock

לא נותר לנו אלא לאחל לכם חגים שמחים ושנה שמחה לא פחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully