וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק קוביית הקרח שיהפוך את ההמבורגר שלכם לסופר עסיסי

19.4.2023 / 0:08

השף המפורסם גראהם אליוט טוען שתוספת של קוביית קרח לקציצת הבשר שלכם תהפוך את מנת ההמבורגר לעסיסית וטעימה במיוחד. כך תעשו זאת

מה קורה כששמים קוביית קרח בהמבורגר?/@gugafoods

המבורגר עסיסי שנמס בפה זו אחת מההנאות הגדולות של החיים. אם קציצות הבשר שלכם יוצאות לעיתים קרובות קשות ויבשות, השיטה הגאונית הבאה עשויה לפתור את הבעיה.

השף המוכשר גראהם אליוט, שהיה בין היתר גם שופט במאסטר שף האמריקני ומועמד קבוע לפרס "ג'יימס בירד" היוקרתי, טוען שתוספת של קוביית קרח לקציצת הבשר לפני הבישול תשפר משמעותית את הטעם והתוצאה. אליוט גם מזהיר מפני תיבול יתר של בשר ההמבורגר שלכם. הוא ממליץ לוותר על הפלפל, אבקת הבצל ותבלינים דומיננטיים אחרים - ולתת לבשר העסיסי להיות כוכב המנה. הוא רק מציע לוודא שיש לכם בשר טחון איכותי לעבוד איתו כדי שהטעמים שלו באמת יבלטו.

בראיון ל-Fox News, השף חשף שהטריק שלו להכנת המבורגרים טעימים ועסיסיים יותר הוא לדחוף לבשר הטחון קוביית קרח קטנה לפני הצלייה. "הכינו את הקציצות שלכם לפי המתכון המועדף עליכם והכניסו לשם קוביית קרח קטנה. כשתצלו את הקציצה, הקרח ישמור עליה לחה וימנע ממנה להתייבש", הוא הסביר.

ככה זה עובד:

מסתבר שקוביית הקרח תמנע מההמבורגרים להתבשל יתר על המידה ותוסיף לחות נוספת לבשר - דבר שיועיל במיוחד בהכנת קציצות עבות.

אתם יכולים לקחת כדור בשר טחון ולדחוף בעדינות קוביית קרח קטנה במרכזו - או להקיף את קוביית הקרח בבשר כך שהקובייה תהיה אטומה לגמרי.

אם אתם מודאגים מכך שקוביית הקרח תקרר או תרטיב את ההמבורגר - אל דאגה! הקרח נמס די מהר, אז אף אחד לא יידע שהוא בכלל היה שם. באתר המתכונים thedailymeal מזכירים שאם אתם רוצים את ההמבורגר שלכם במדית עשייה רייר אז שימוש בקוביית קרח כדי לשמור על לחות הבשר היא לא הצעד הטוב ביותר. הם מצטטים את המומחים של רשת "בורגר ריפבליק" שמסבירים שהמבורגרים במידת רייר הם קרים יותר במרכז, כלומר שקוביית הקרח לא תימס אם תכינו אותם בצורה כזו. רצוי לבשל את ההמבורגרים לפחות למידת עשייה מדיום אם אתם מתכננים להשתמש בקוביית קרח כדי לקבל את הטריק העסיסי.

עוד סודות של המבורגרים
כל הזמן הזה אכלנו המבורגר לא נכון - והדרך "הנכונה" עשויה אפילו להיות טעימה יותר

שף חושף טיפים מפתיעים להכנת ההמבורגר המושלם (וזה לא קשור לבשר)

גורדון רמזי ממש לא השתכנע:

@gordonramsayofficial #duet with @gugafoods Ice ?? In a #burger ?? Noooooooooooooooooooooooooooooooo ?‍♂️ #ramsayreacts #tiktokcooks ♬ original sound - Guga Foods

השף גורדון רמזי התגלה כמתנגד תקיף של הטריק הזה, לאחר שצפה בסרטון טיקטוק בו מכניסים להמבורגר גם קוביית קרח שעשוייה מציר מרק בקר ואחת של בירה קפואה. רמזי נראה צועק על הסרטון: "מה? קרח בהמבורגר? לא! גרהאם אליוט צריך לדעת את זה! זו הסיבה שהעיפו אותך ממאסטר שף!" בהמשך הסרטון הוא השווה את ההמבורגר עם הקרח לטיטאניק, ואמר: "הטבעת את ההמבורגר!". רמזי טען שהשיטה הזו לא תעשה את ההמבורגר עסיסי אלא חסר טעם ומייימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully