וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלובסטר, הגרביים, השבת והחשבון כמובן: שרה ובנימין נתניהו סעדו, והרשת רותחת

עודכן לאחרונה: 25.3.2023 / 16:53

בשלב הזה של חיינו אין שום סיכוי שמישהו ישנה את דעתו בגלל וידאו של 14 שניות, אבל בואו נריב עוד קצת

הפגנה נגד המהפכה המשפטית מחוץ לדאונינג 10 בזמן פגישת נתניהו עם ראש ממשלת בריטניה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

יש לא מעט דברים שאפשר להספיק בסוף שבוע ארוך בלונדון, ושיהפכו את הייאוש ליותר נוח. רק תשאלו את בנימין נתניהו.

מדריך המתכונים הגדול של פסח 2023 (לא כולל לובסטר)

יממה לאחר הפגישה המעט אוקוורד שלו עם מקבילו הבריטי רישי סונאק, ובתוך רעש הרקע הבלתי פוסק של המחאה הישראלית נגד ההפיכה המשפטית בהובלתו, תועד ראש הממשלה כשהוא סועד במסעדת "The River" שבמלון סבוי שבו הוא מתארח. לצדו ישבה באופן טבעי רעייתו שרה, וכן ארבעה בני אדם נוספים - שני זוגות, ככל הנראה.

לכאורה, ארוחה נורמטיבית לחלוטין שלא אמורה להזיז דבר לאף אחד בלונדון, ובישראל. בפועל, עוד גפרור למדורת הרשת הרותחת, ועוד סיבה להתקוטט.

נורמטיבי, לכאורה. סעודת בני הזוג נתניהו

הסרטון, 14 שניות אורכו, מציג זום-אין מעט גס משולחן סמוך על ארוחת הנתניהו'ז. לא ברור ממנו מה הוזמן לשולחן (אם כי הלובסטר מהסועד המתעד כבר מונף לכדי "מסעדה שמגישה שרצים בשבת איך הוא מעז" וכדומה), ובוודאי לא ברור אם זאת הייתה הבחירה הראשונה של בני הזוג לארוחה הזאת, אך האווירה הנינוחה ניכרת.

התפריט של המסעדה, אחת מזרועות האוכל המרכזיות בבירה הבריטית של השף המפורסם גורדון רמזי, שואף גבוה. הוא מציע שלושה סוגי קוויאר (מ-48 פאונד ל-10 גרם ועד 380 פאונד ל-50 גרם) וכמות דומה של אויסטרים, סלט בוראטה עם חצילים ושקדים מעושנים (15 פאונד, לא רחוק ממחירי תל אביב, האמת) עיקריות דוגמת הפיש אנד צ'יפס "של גורדון", צלעות חזיר, סטייק ברוטב פלפל וגם את אותו לובסטר-מריבה (חצי ב-42 פאונד, שלם בכפול מזה).

לקינוח, פורס רמזי סטיקי-טופי פודינג, טירמיסו, קראמבל תפוחים וגם צלחת גבינות מהממלכה. אה, ויש גם שמפניה רוזה כמובן, במחיר מבעבע של 25 פאונד לכוס הזולה מבין השתיים המוצעות, אם מישהי תרצה.

האהבה התגברה על הגועל

בית הקפה ספג איום בחרם בגלל ההפגנה. הישראלים הגיבו, ובענק

לכתבה המלאה
שרה ובנימין נתניהו תועדו במהלך ארוחה במלון סבוי, לונדון. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוויאר, אויסטרים, לובסטר. התפריט של מסעדת The River/מערכת וואלה!, צילום מסך
בימים שגרתיים ושקטים יותר, התיעוד הזה היה יכול להיות סמל לנורמליות ישראלית, אבל הימים האלה הם בדיוק ההיפך משגרה ושקט

בימים שגרתיים ושקטים יותר, התיעוד הזה היה יכול להיות סמל לנורמליות ישראלית, 14 שניות של חיוכים משועממים ותו לא, ובהחלט משהו שאפשר לצפות מזוג לעשות כשהוא שוהה בלונדון. כן, גם אם אחד מבני הזוג הוא ראש ממשלת ישראל. אבל הימים האלה הם בדיוק ההיפך משגרה ושקט, והם כאלה בגלל אותו סועד מטורגט. ולכן, סערת רשת מטורפת כמובן.

"על חשבון הברון (אנחנו)", הגיב אחד הגולשים לתיעוד כשהוא מציף את סוגיית מימון הנסיעה הזאת. "הם אוכלים לא כשר ומחללים שבת, אבל מטילים עלינו חוקי דת מטורפים", התייחס אחר לצביעות הנודפת, ואילו לא מעט עוקבים הצביעו על הסועדת שישבה לצדה של נתניהו, שהובילה אותם לשינוי סדר העדיפויות. "אני יודע על מה אפגין הערב - נגד בירקנשטוק עם גרביים", הכריזו אופנתית.

הפגנות נגד המהפכה המשפטית בלונדון, 24 במרץ 2023. רויטרס
נינוחות במסעדה, בלגן ברחוב. המחאה הלונדונית נגד נתניהו/רויטרס

מובילי המחאה נגד המהפכה המשפטית הודיעו במהלך סוף השבוע על הוצאתו לפועל של "שבוע שיתוק לאומי". הוא יכלול, על פי התכנון הטנטטיבי והקשיח כאחד, פעולות מחאה נגד חברי הקואליציה, "ימי שיתוק", הפגנה מול משכן הכנסת אך גם "עליית מדרגה" ו"אירועי מחאה שאיננו יכולים לחשוף כעת".

הערב (שבת) תתקיים בפעם ה-12 ברציפות הפגנה בצומת קפלן בתל אביב, שאליה יצטרפו עשרות מוקדי מחאה ברחבי הארץ. "אנו נכנסים לשבוע הגורלי בהיסטוריה של מדינת ישראל", הסבירו מובילי ההתנגדות, "מול הניסיון להפוך את ישראל לדיקטטורה יתייצבו מיליונים ברחובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully