וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנץ' טוסט נוטלה הוא הקינוח שכולם מדברים עליו עכשיו - וכך תכינו אותו

19.5.2023 / 0:02

שף ביתי חשף מתכון מזיל ריר להכנת פרנץ' טוסט נוטלה שצבר יותר מ-2.5 מיליון לייקים - וגם אתם לא תוכלו לעמוד בפניו

פרנץ' טוסט נוטלה/Kirbyyy

יש פרנץ' טוסט ויש פרנץ' טוסט נוטלה מצופה בסוכר וקינמון שבא לך למות ממנו. השף הביתי העונה לשם המשתמש kirbyquimado בטיקטוק שיתף את המתכון המאוד מפתה שלו, שזכה ליותר מ-2.5 מיליון לייקים וכמעט 36 מיליון צפיות. נתונים מטורפים - ודי בצדק.

בסרטון מציג קירבי כיצד הוא מכין את פרנץ' טוסט הנוטלה שלו ומתברר שזה נורא פשוט ונורא נורא נורא מגרה. כל מה שאתם צריכים זה כמה פרוסות לחם, שתי ביצים, חצי כוס חלב, חצי כפית תמצית וניל וסוכר וקינמון מעורבבים יחדיו.

קירבי התחיל בהסרת הקשה של הלחם (גם ככה הוא תמיד מיותר) ומריחה של שוקולד נוטלה בכמות נדיבה על פרוסת הלחם. מעל הנוטלה הוא שם פרוסת לחם נוספת כדי ליצור כריך וחתך אותו לשניים.

לאחר מכן הוא הכין בלילה של שתי ביצים, חצי כוס חלב וחצי כפית תמצית וניל - וטבל כל אחד מהכריכים שהכין בתערובת למספר שניות. השלב הבא הוא טיגון הפרנץ' טוסט, כאשר ניתן להשתמש בשמן או בחמאה. מטגנים עד להזהבה ומכסים את הקינוח בסוכר וקינמון מעורבבים לאקסטרה טעם וקרנצ'יות.

לא מספיק מתוק? את התוצר הסופי תטבלו בנוטלה לפני הביס.

כך תכינו בעצמכם:

@kirbyquimado

Nutella Stuffed French Toast!

♬ original sound - Kirbyyy

והנה עוד גרסאות לכל המעוניין:

המתכון צבר אלפי תגובות. "אכין את זה מחר בבוקר. בעצם, עכשיו. לא מסוגל לחכות", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני הולך להכין את זה כל יום בחיי". אחר הציע להשתמש בקשה של הלחם להכנת מקלות קינמון או שבלולי קינמון.

ויש גם גרסאות ישראליות:

@hennassi מכירים את זה שיש לכם חשק למשהו מתוק? אבל אין לכם כוח לעשות עכשיו משהו מורכב?אז הסרטון הזה בול בשבילכם עם מתכון פרנץ טוסט נוטלה הכי קליל שיש!! #foryou #fyp #פוריו #אוכל #פרנץטוסט #nutella ♬ She Share Story (for Vlog) - 山口夕依
@berman.bakery פרנץ' טוסט עם ליבת נוטלה ושוקולד לבן ? גאוני או מה? #פרנץטוסט #נוטלה #הרשיז #frenchtoast #nutella ♬ צליל מקורי - berman.bakery
@berman.bakery פרנץ' טוסט עם ליבת נוטלה ושוקולד לבן ? גאוני או מה? #פרנץטוסט #נוטלה #הרשיז #frenchtoast #nutella ♬ צליל מקורי - berman.bakery

לקירבי יש עמוד טיקטוק עם 818 אלף עוקבים עם כ-100 מתכונים מעוררי תיאבון, אבל זה ללא ספק המנצח שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully