וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאטה של ח"כים וסלפי שהטריף את הרשת: חיים כהן סוף סוף השתלט על מזנון הכנסת

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 7:25

השף הכי ישראלי שיש הגיע לעשות סדר תזונתי במשכן, והרשת הגיבה בהתחרפנות טוטלית כמובן

בוידאו: מאי גולן מונתה לשרה לקידום מעמד האישה והתעמתה עם ח"כ בן ארי במליאה: ״צבועה, שקרנית"/ללא

שבועות ארוכים של פגרה פוליטית הגיעו השבוע לסיומם עם פתיחת מושב הקיץ של הכנסת, והלהבות התפשטו מחדש ביעילות ובאינטנסיביות, בלי להתחשב בחגיגיות ועם רצון עז, כך נראה, להמשיך לשרוף ולכלות בדיוק מהנקודה הלוהטת האחרונה שבה נגעה האש.

כך, כמתאבן למה שעוד צפוי לנו, קיבלנו דו-קרב מילולי בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ובין יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד על גבולות הנראטיב של שיחות המהפיכה המשפטית בבית הנשיא, וכשהוויכוח הזה נתפס עדיין כנורמטיבי וכמעט מתורבת, הגיעה ח"כ מאי גולן עם תזכורת סמלית להבדלי השעות בין ניו יורק וירושלים.

כי בשלב הזה, ולצער כולם כנראה, אין שום מכנה משותף בין המחנות הנצים במשכן, ולא אופק נראה לעין שבו הם יכולים להיפגש, לדבר ולהבין.

לא קיים כזה מכנה, ולא קיים גם אופק, אבל יש את חיים כהן.

"דווקא הקליינטים בסדר". חיים כהן עושה מולטי-טאסקינג מרהיב יחסית

השף הכי ישראלי שיש חגג פתיחת מושב משלו, ונכנס עם Feed Your Mind, שלוחת עסקי האירוח הטעימה שלו, למזנון הכנסת, תוך שהוא נהנה משיפוץ רחב יחסית במתקני ההסעדה, וממיתוג מותאם מעמד. שלו כמובן, עדיף שלא נעסוק כאן בתדמית הפוליטיקאים, כן?

זה כולל, בין היתר, התייצבות אישית שלו על פס החלוקה, דיבורים על "קפה נורמלי סוף סוף", תמונות מפתות של מאפים פחמיממתיים וחמאתיים, התרחבות ל"חומוס הכנסת", והרבה מאוד חיוכים, ופרגונים.

חיוכים, פרגונים, ואז תלונות כמובן.

הלובסטר, הגרביים, השבת והחשבון כמובן

שרה ובנימין נתניהו סעדו, והרשת רותחת

לכתבה המלאה

"תור ארוך בצורה לא הגיונית". לינור דויטש מדווחת

עצם כניסתו של כהן למשכן עוררה תגובות סוערות ברחבי הרשת, שעסקו רובן ככולן בתמה המעט (מאוד) מרירה שהיא "תראו מה הם אוכלים על חשבוננו". אחר כך התפנו הגולשים לביקורת ארסית נגד חברי כנסת שהעזו להעלות סרטונים ותמונות מהמזנון (משום שאסור להם, ככל הנראה, לאכול ארוחת צהריים והם חייבים לעסוק כל העת במשבר הפוליטי), לרבות סרטון ביקורת "נשכני" של בני גנץ ומיכאל ביטון ("כמו בבית של אמא", התפייטו), ואיזכרו כמובן אישיות שמקושרת תדירות לחמגשיות.

מיטיבי הלכת, כדרכם, הגיעו עד הפסגה הכי גבוהה והכי טהרנית, ותקפו את כהן עצמו, בעיקר בשל צילום מחויך של השף עם ח"כ בועז ביסמוט. "מבשלים לכם אחלה של כנס לקיץ", הבטיח האחרון בצ'יזיות צפויה ולא מאוד מזיקה, ונשטף בגלי "חיים כהן התחבק עם בורג במכונת הרעל, הוא איבד אצלי הרבה נקודות" שכאלה. פרופורציות, כמובן.

סלפי המריבה. ביסמוט וכהן במשכן

מה עוד? עקיצות חילוניות נגד חברי כנסת דתיים שייהנו כעת משף שמעז לבשל בשבתות בתל אביב, תלונות על פער קולינרי מעט גדול מדי בין המזנון המיוחס של חברי הכנסת ובין מה שמוגש ל"פשוטי המשכן", וגם הפוגה נדרשת ביותר בהובלת רות אלבז הנהדרת, ששמה את כל הסאגה הזאת בפרופורציה ראויה.

"זה יהיה מדהים אם חיים כהן שם במזנון ברז קולה חופשי, אבל רק לשמאלנים", צייצה, והמשיכה משם לשניצלים בצורת ארץ ישראל, ולהבדל הקריטי בין האכלת ימנים ושמאלנים (ספוילר: קשור בהכרח לחלקי פנים), רק כדי להוביל את המסוק המעט מסוחרר הזה לנקודת הנחיתה המוצדקת ביותר שלו. עוגת הביסקוויטים של שרה נתניהו כמובן.

"אכילת ראש". רות אלבז מסכמת יום סוער במזנון הכנסת

כהן עצמו עמד (או העמיד את עצמו, אם לדייק) לפני שבועות ספורים במוקד קטטה פומבית סוערת למדי, כשתקף את המופע הגזעני-מיזוגני-מכוער מבית היוצר של ח"כ אלמוג כהן.

"כשראיתי אותך בכנסת מדבר על 'קול של עושה ספונג'ה' חשבתי על כל האמהות והסבתות שעבדו ועובדות בספונג'ה (כמובן גם על אמא שלי). הזלזול, היוהרה, חוסר הבושה וההשפלה שיצאו משפתייך, כנבחר ציבור שאין לו מושג איך מתנהגים, לא בכנסת ולא מחוץ לכנסת, נחמץ ליבי בעיקר על הילדים שלנו", הסביר.

שלשום, הוא דיבר מעט אחרת, באופן טבעי ומתוקף הנסיבות (וגם כי עדיין לא נפגש עם ח"כ כהן כנראה). "זהו אחד השיאים בקריירה שלי, וכבוד גדול", נכתב בשמו בעלון שפירט את כניסת הקבוצה למשכן, "אני מרשה לעצמי להתרגש מהציוניות שבעשייה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully