וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת טילינג: המאסטרים של הוויסקי האירי

מערכת סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 11:26

זכיה במספר דו ספרתי של מדליות באליפות העולם בוויסקי אירי, חיזקה את מעמדה של המזקקה הצעירה מדבלין כאחת ממובילות הקטגוריה. כבוד!

מזקקת טילינג, דבלין. מעיין גולד,
מזקקת טילינג, דבלין/מעיין גולד

הוויסקי האירי הפך בעשור האחרון לשחקן משמעותי בשוק העולמי. אם בעבר הלא רחוק הוא נחשב למשקה בסיסי, אידיאלי לצ'ייסרים, כיום, עולם הוויסקי האירי מתאפיין בעיקר בחדשנות, הודות לשפע של קטגוריות חדשות וביטויים חדשניים. עם יציאתו של העולם בשנת 2022 מהסגרים של תקופה הקורנה, חוותה תיירות הוויסקי באירלנד פריחה של למעלה מארבע מאות אחוזים. כשבע מאות אלף תיירי וויסקי הגיעו למדינה באותה שנה. מספר מרשים אבל עדיין נמוך מהשיא של שנת 2019, העומד על יותר ממיליון תיירי וויסקי. כמו שזה נראה כרגע, גם השיא הזה עומד להישבר.

תחרות בריאה

הזינוק בביקוש לוויסקי מאי האזמרגד, האיץ את קצב הפתיחה של מזקקות חדשות בצפון ובדרום ואת קצב הפיתוח וההשקה של ביטויים חדשים. השתתפות בתחרויות וויסקי, היא אחת הדרכים היעילות של היצרנים, לבדל את עצמם ולבלוט בשוק התחרותי הזה. בין התחרויות המשמעותיות ביותר לשוק הוויסקי האירי אפשר למצוא את "The Irish Whiskey Masters" הנערכת על ידי מגזין "The Spirits Business", שאחראי על לא מעט תחרויות מקצועיות בתחום המשקאות.

מזקקת טילינג דבלין. מעיין גולד,
טעימות וויסקי במזקקת טילינג, דבלין/מעיין גולד

נגיעות של צ'ילי ואצות

טילינג, שהוקמה בשנת 2012 ונפתחה באופן רשמי בשנת 2015, חזרה מהתחרות השנתית עם לא פחות משלוש עשרה מדליות, מהן עשר מדליות זהב. בין הביטויים הזוכים: ספינת הדגל של המזקקה 'טילינג סמול באטש', שתואר על ידי פאנל הטועמים המכובד כוויסקי בעל "ארומות של פירות גלעין טריים ואגסים ושבין הטעמים שלו אפשר לזהות נגיעות של צ'ילי ואצות", וזכה במדליית "מאסטר" בקטגורית בלנדד פרימיום.

"מאסטר" נוסף הוא "טילינג אקספלוררס מוגי סוג'ו", מהדורה מוגבלת של וויסקי בן חמש עשרה שנה, מתוכן בילה ארבע שנים בחביות מוגי סוג'ו יפני. במדליות זהב זכו נציגי טילינג בקטגוריות : סינגל גריין, סינגל מאלט, סינגל פוט סטיל, ופיטד סינגל מאלט.

וויסקי אירי טילינג. יח"צ,
זכו בגדול: טילינג סמול באטש וטילינג אקספלוררס מוגי סוג'ו/יח"צ

"מה שאנחנו עושים הכי טוב"

אנו גאים להמשיך ולזכות ב-International Spirits Awards. מסר ג'ק טילינג מייסד המזקקה. מאז 2012, התמקדנו בהרחבת מגוון הוויסקי האירי בשוק, באמצעות יצירת קטגוריות חדשות והרחבת קשת הטעמים. אנחנו מאמינים גדולים באיכות של הוויסקי שלנו אבל הציונים שאנחנו מקבלים משופטים עצמאיים נותן לנו ביטחון להמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully