וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק המסוכן אך היעיל מאוד להוצאת כל הקטשופ שנותר בבקבוק

1.12.2023 / 0:08

כמה מתסכל זה לזרוק בקבוק קטשופ כמעט ריק לפח - כשרואים שנותר בו מספיק קטשופ לעוד מנה או שתיים בלי שום יכולת לגרוף אותו החוצה? אז הנה טריק שעובד יופי להוצאת כל שאריות הקטשופ הדביקות מהבקבוק - רק היזהרו שלא לפרוק את הכתף

טריק בקבוק הקשטופ/@caseyrieger

אם אתם אוהבים קטשופ כמונו, יש שני דברים שאתם ודאי לא סובלים: הנוזל המימי שיוצא מהבקבוק אם לא מנערים אותו לפני השימוש - ושארית הקטשופ שנותרה תקועה בפנים בסיום השימוש. זו סיטואציה מוכרת לכולנו ומאוד מעצבנת כשאתם מנסים לתבל לעצמכם קצת את השניצל עם מעט מהקשטופ שבוודאות נותר בבקבוק - אך הוא לא יוצא ממנו.

כעת משתמשת טיקטוק חשפה טריק שמבטיח לסייע לכם לשלוף החוצה בקלות את כל שאריות הקטשופ שנותרו תקועות בתחתית הבקבוק. על אף שהטריק בהחלט עובד, יש לו גם כמה חסרונות כמו הסיכון ללכלך את כל הבית או חס ולילה - לפרוק את הכתף.

בסרטון ששותף ע"י היוצרת קייסי ריגר (@caseyrieger) וצבר יותר מ-23 מיליון צפיות, היא מדגימה את הטריק שלה. "אוקיי, ראיתי מישהו שעשה את טריק הקטשופ הזה בטיקטוק וחשבתי שזה גאוני, אז אני אנסה את זה". קייסי פתחה בהדגמת השיטה האופיינית שרובנו עושים כדי להוציא את הקטשופ שנותר מהבקבוק, ללא הצלחה יתרה: "אתם יודעים, כשאתם רוצים את החלק הנותר של הקטשופ, רוב האנשים מכים בבקבוק עם כף היד ככה (היא מכה בפקק הבקבוק כשהוא הפוך)... אבל אם אתם רוצים לנצל את כל הבקבוק...".

לאחר מכן היא מציגה כיצד לדעתה יש לעשות זאת. היא עוצרת לרגע לפני שהיא מניפה באוויר את בקבוק הקטשופ ומסובבת אותו במלוא הכוח בתנועת להבי מסוק מעגלית - פעולה שהיא חזרה עליה 7 פעמים.

ככה זה עובד:

@caseyrieger or could always just buy a new bottle but ?‍♀️ #ketchup #heinz #lifehack ♬ original sound - Casey Rieger

כשהציגה את הבקבוק למצלמה, גם קייסי נותרה מופתעת כשהקטשופ נראה מונח ממש בחלק התחתון של פקק הבקבוק ההפוך: "כמה מגניב זה? נכון, כמה מגניב זה?" שאלה את העוקבים שלה.

עשרות אלפים הגיבו לשאלתה. "בדיוק עשיתי את זה. עכשיו סגרתי לי ניתוח כתף מתוכנן ליום רביעי", כתב אחד בהומור ואחר הוסיף: "אני עושה את זה כבר שנים. אשתי קוראת לזה המוב של אלביס". צופה נוסף תהה: "האם זה עובד גם עם שמפו ומרכך?".

עוד בנושא:
מקטשופ ועד דבש: אלה המאכלים שאסור לכם לאחסן במקרר

בחורה חשפה טריק לפתיחת בקבוק קטשופ שאתם בטוח לא הכרתם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ועוד בחור שניסה וצבר יותר מ-20 מיליון צפיות:

מאחר שנראה כי הטריק עלול לגרום לנזק גופני, רוב האנשים הודיעו שהם מעדיפים להימנע ממנו. "טריק לחיים: אחסנו את הבקבוק הפוך כשהמכסה כלפי מטה כפי שזה אמור להיות", כתב אחד ואחר הוסיף: "לא הייתי עושה את זה. עם המזל שלי המכסה יפתח וכל הקטשופ יתפזר על הקירות והתקרה".

אדם נוסף כתב: "אמא שלי עשתה את זה פעם וניפצה נורה על מאוורר התקרה במטבח. זה מסוכן". אחר סיכם: "במקום להקשיב לטריקים ברשת, פשוט אחסנו את בקבוק הקטשופ שלכם עם הפקק כלפי מטה. כך לא תסתכנו בהרס רהיטים עם כתמי קטשופ".

אפילו קייסי עצמה כתבה - או שפשוט תקנו בקבוק חדש...

  • עוד באותו נושא:
  • קטשופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully