וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלכת תפוחי האדמה" חושפת את המתכון הקל שלה להכנת צ'יפס מושלם

23.10.2023 / 0:04

אתם אוהבים צ'יפס אבל הרבה פעמים הוא יוצא מאוד סתמי? "מלכת תפוחי האדמה" חשפה את המתכון שלה למנה המוצלחת - בלי טיגון בשמן עמוק בכלל

השפית הסלבריטאית פופי או'טול מכינה צ'יפס באייר פרייר/poppycooks

כל אחד מאיתנו החליט לאחרונה לזרוק קצת תפוחי אדמה חתוכים לצ'יפסר, סיר מלא בשמן רותח או לתנור כפיתרון קל לתוספת לארוחה. כידוע, צ'יפס קפוא לא טומן בתוכו את האפשרות לייצר צ'יפס קריספי ואם הולכים לפי המתכון הקלאסי של חיתוך תפוחי אדמה, בישול במים, ייבוש ואז טיגון - התהליך ארוך ומייגע . אבל אל תפחדו, שפית מקצוענית שיתפה את הסוד שלה כיצד לגרום להם לצאת נהדר בכל זמן ועם הרבה פחות עבודה ובזבוז זמן - ובלי לטגן בשמן עמוק!

השפית הסלבריטאית פופי או'טול הכתירה את עצמה בתואר "מלכת תפוחי האדמה" אז נראה שאין מישהו שעדיף לבקש ממנו את הטיפים הטובים ביותר להכנת צ'יפס.

השופטת במאסטר שף וכוכבת הטיקטוק הוציאה לאחרונה ספר חדש: The Poppy Cooks: The Actually Delicious Air Fryer ספר בישול שמלא במתכוני האייר-פרייר (סיר טיגון ללא שמן, או נינג'ה גריל כמו שחלקנו קוראים לו) האהובים עליה - וזה כולל את "כיתת האמן" שלה להכנת צ'יפס "בקלות וללא בלאגן".

ככה תכינו צ'יפס מושלם

@poppycooks The easiest recipe EVER… airfryer chips/fries!! ?❤️ #airfryer #potatotiktok #chips #fries ♬ original sound - Poppy O'Toole

אז אם אתם רוצה להיות גם מומחים לתפוחי אדמה, אז הנה המדריך המקיף שלה לטיגון צ'יפס באייר פרייר.

ראשית, חממו את המכשיר ל-180C.

רכיבים
6-8 תפוחי אדמה קלופים אדומים, גדולים וארוכים (היא ממליצה על זני מאריס פייפר או ראסט אבל אפשר להשתמש גם בזני באטר, דזירה, ומוצרט שגדלים באדמות הנגב המערבי)

2 כפות שמן צמחי

1 כפית מלח דק

אופן ההכנה
קלפו וחיתכו את תפוחי האדמה לצורות צ'יפס עבות, בערך בגודל האצבע המורה.

לאחר הקילוף והחיתוך לצורה הרצויה, צריך להתחיל לערבב.

שימו את הצ'יפס בקערה עם השמן והמלח וערבבו היטב, ואז הכניסו אותם לתבנית האייר פרייר.

בשלו אותם במשך 15 דקות, ערבבו ואז החזירו לסיר הטיגון ובשלו עוד 15 דקות - עד להזהבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
@foodnetwork air fryer fries (or chips ??) by the potato queen herself, @Poppy O'Toole ♬ original sound - Food Network

ככה היא מטגנת אותם

ומה תעשו אם אין לכם אייר פרייר? ככה תעשו את הצ'יפס שלה בתנור

חממו את התנור ל-200 מעלות.

קלפו וחיתכו את תפוחי האדמה לצורות צ'יפס עבות, בערך בגודל האצבע המורה.

הניחו את תפוחי האדמה הפרוסים בקערה עם מים קרים והשרו אותם למשך 2-3 דקות, ואז סננו - זה ימנע בריחת צבע מוקדמת ויבטיח שלא תגמרו בסוף עם צ'יפס רטוב.

העבירו את תפוחי האדמה החתוכים לסיר גדול וכסו אותם במים קרים ומומלחים. הביאו לרתיחה, ואז הנמיכו את האש ובשלו עוד 7-10 דקות עד שהם רכים אך לא מתפרקים. שימו עין על השעון, מכיוון שאתם לא רוצים להרתיח יתר על המידה בשלב הזה ולגרום לתפוחי האדמה לאבד את צורתם.

סננו בזהירות את תפוחי האדמה במסננת, ואז הניחו אותם בשכבה אחת על רשת. הניחו אותהמעל הסיר שבו השתמשתם זה עתה וכסו במגבת מטבח דקה. השאירו אותם לייבוש באדים למשך 10 דקות; זה ייבש את תפוחי האדמה ויאפשר להם להיות פריכים לאחר בישולם.

בינתיים שימו את 4 כפיות השמן הצמחי לתבנית אפייה גדולה והכניסו לתנור לחימום למשך 5-10 דקות או עד שהיא חמה. התבנית צריכה להיות גדולה מספיק כדי להכיל את כל הצ'יפס בשכבה אחת

כשהשמן חם, הוציאו בזהירות את המגש מהתנור וסדרו את הצ'יפס בתוכו, תנו להם עירבוב אחת קטן כדי שיצופו בשמן החם - שצריך לרחוש כשמוסיפים את תפוחי האדמה היבשים.

החזירו את המגש לתנור ל-45 דקות או עד שהצ'יפס זהוב ופריך כולו. באמצע הבישול היפכו את הצ'יפס כך שלכל הצדדים תהיה אפשרות להתפרך. הגישו מיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully