וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריספי מבחוץ, אוורירי מבפנים: שף חושף איך מכינים בבית צ'יפס מושלם כמו במסעדה

3.2.2023 / 0:01

רוצים לדעת איך מכינים את הצ'יפס המושלם, שהוא קריספי מבחוץ אך אוורירי ונימוח מבפנים? שף מוביל חושף את הסוד שלו

שיטה להכנת צ'יפס מושלם/@marcusbeanchef

צ'יפס היא מנה שאולי נראית פשוטה להכנה, אבל איכשהו קל מאוד לטעות בה. לרוב הצ'יפס הביתי יוצא לנו קמחי מבחוץ וקשה מבפנים, או שרוף לגמרי או רטוב ומתדלדל. גם הצ'יפס שאנו שולפים מהמקפיא פשוט לא טעים כמו הצ'יפס במסעדות, אך אל דאגה: שף מוביל שיתף עם The Mirror את המתכון שלו להכנת הצ'יפס המושלם, כשלדבריו אם תעקבו היטב אחר ההוראות תוכלו להכין צ'יפס קריספי מבחוץ ונימוח ואוורירי מבפנים.

אוליבר מארלו, המנהל השף והבעלים של מסעדת The Ganymede בלונדון, הסביר כיצד מכינים צ'יפס איכותי כמו במסעדה - והמפתח הוא לבשל אותם יותר מפעם אחת. "צ'יפס בבישול משולש הוא הדרך הטובה ביותר לעשות את זה", הוא טוען.

צ'יפס. Giphy
בישול משולש: כך תכינו את הצ'יפס המושלם/Giphy

אז איך תכינו את הצ'יפס המושלם?

ובכן, כדי לנסות את השיטה שלו תזדקקו לכלי טיגון עמוק או לסיר טיגון ללא שמן אם יש לכם. "בתור התחלה, חתכו את תפוחי האדמה לכל גודל שתבחרו. זה לגמרי תלוי בכם. לאחר מכן הרתיחו אותם במי מלח כפי שהייתם עושים בעת בישול תפוחי אדמה, עד שהם מתחילים להתפורר בפינות ולא מתבשלים לגמרי".

הוא הוסיף: "הוציאו מהמים ותנו להם ניעור במסננת. לאחר מכן יש לטגן אותם בחום של 90 מעלות כחמש דקות". בשלב זה של ההכנה, השף אומר שאתם יכולים להמשיך או - אם אתם לא משתוקקים לאכול את הצ'יפס מיד - שימו אותו בכלי אטום במקרר והשאירו שם לכמה ימים. הוא טוען שהצ'יפס יהיה "בסדר גמור" עד שתהיו מוכנים לשלב האחרון של הבישול.

וזה חשוב כי....

הסרטון שחושף את האמת המטרידה על הצ'יפס של מקדונלד'ס

לכתבה המלאה
גיף צ'יפס. Giphy
לא לחשוש לטגן פעמיים/Giphy

עוד סודות של צ'יפס
רוצים שהצ'יפס מאתמול ישאר קריספי וטעים גם היום? זו השיטה הנכונה לחמם אותו

שף חושף: כך תכינו את הצ'יפס של מקדונלד'ס בבית


הוא מסכם: "השלב האחרון הוא לטגן שוב את הצ'יפס, הפעם בחום של 180 מעלות עד שהם מוכנים לאכילה - וכך תקבלו את הצ'יפס הכי קריספי שיש מבחוץ, עם הבפנים הרך ביותר שאפשר לדמיין".

  • עוד באותו נושא:
  • צ'יפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully