וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדלאידע

גיא גיסר

13.3.2003 / 19:41

בפורים אפשר לבלות ולשתות בכל מיני דרכים אבל אם חשבתם לערוך משתה בביתכם הפרטי תמצאו כאן מתכון לפונץ' שיעשה לכם את החג

אפילו לנו היהודים יש חג אחד שמצווה גדולה בו לשתות הרבה וכמו שאומרים מי שלא ראה שמחת שיכורים - לא ראה שמחה מימיו. החילונים שבינינו נהנים לתפוס טרמפ על החג השמייח הזה ואין כמו תירוץ טוב לפרוק עול ולהביא אותה בשתיית אלכוהול מרובה.
בפורים אפשר לבלות בכל מיני דרכים, אפשר לצאת למועדון ולהתחכך בעוד מיליון אנשים מזיעים תוך כדי שתיית וודקה רדבול עד שאוזני ההמן יעלו לכם לסיבוב שני, אפשר לשבת על איזה בר לשתות "נורמלי" (באופן כזה שמשאיר את אוזני ההמן היכן שהן צריכות להיות) ואפשר להזמין חברים ולערוך בבית משתה אמיתי.

אז אחרי שהזמנתם את כולם, רכשתם אוזני המן בשביל הסמליות ושאר נשנושים צריך לדאוג לאלכוהול כי משתה פורים בלי אלכוהול הוא כמו סופגניה בלי ריבת תות. לאירוע של 10-15 איש מומלץ ללכת על פונץ' המכיל אלכוהול איכותי, לא יקר מדי, אך מספיק טוב כדי שלא תקומו בבוקר עם כאבי ראש ובחילות מיותרות.

פונץ'

חומרים:
בקבוק וודקה בטעמים כלומר וודקה שבתום תהליך הייצור שלה מושרים בה פירות ו\או תבלינים שונים. דוגמאות: פינלנדיה קראנברי (וודקה בניחוח אוכמניות), אבסולוט קורנט (אותו הדבר רק של מותג אבסולוט),סמירנוף טוויסט ליים, פטל או תפוז (חדש בשוק – בקבוקים בעיצוב מדליק בטעמים משובחים) או כל וודקה מתובלת אחרת שעולה על דעתכם (אבל אנא - רק לא וודקה של 8 ¤, חבל עליכם!)

ליקר תפוזים – כגון "טריפל-סק" , "קוואנטרו" (ליקר תפוזים צרפתי שעשוי מאלכוהול שזוקק עם קליפות תפוזים מרירים ומתוקים), או לבעלי הממון שביננו "גראנד מרנייה" - ליקר תפוזים על בסיס ברנדי\קוניאק.

מיץ קראנברי\חמוציות\אוכמניות או איך שלא קוראים לזה - 2 בקבוקים של 2 ליטרים יספיקו.

4 לימונים טריים או 4 ליים

4 תפוזים טריים

קערת פונץ' גדולה ורחבה. אם אין לכם סיר גדול גם יעשה את העבודה (רק תוודאו שאין בו שאריות ממרק הבטטה שהכנתם אתמול)

30 קוביות קרח

אופן ההכנה:

רצוי להכין את הפונץ' כשעתיים לפני האירוע על מנת לתת לו להתקרר קצת במקרר.

1. שופכים לקערה את הוודקה, ליקר התפוזים ומיץ הקראנברי. את הלימון\הליים חותכים באמצע, פורסים לפרוסות דקות ומכניסים לקערה עם כל המרכיבים. מערבבים עם כף גדולה כ-2 דקות (חשוב מאוד על מנת שמיץ הלימונים ייתמזג היטב בפונץ') ומכניסים למקרר לכשעתיים.

2. כשאורחי המשתה מתדפקים על הדלת מוציאים את הפונץ' מהמקרר, מוסיפים את קוביות הקרח, מערבבים היטב ומגישים לכוסות או קעריות קטנות. אם אתם משקיענים אפשר להוסיף לכל כוס דובדבן, ככה בשביל היופי ושיהיה עם מה לשחק בפה...

הערה בונה: ליתר בטחון, שימו במקרר כמה בקבוקי בירה ואל תשכחו מבחר נשנושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully