וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תכינו את תפוחי האדמה בתנור הטעימים ביותר בעולם - שלב אחרי שלב

1.1.2024 / 0:02

רוצים להפתיע את הסועדים בתפוחי אדמה קריספיים ומלוחים מבחוץ ופריכים להפליא מבפנים? הנה ההמלצות שגובשו משלל שפים ברשת

תפוחי אדמה בתנור בחמישה שלבים//@sheffara

תפוחי אדמה בתנור הם משהו שעובד בכל ארוחה - אם זו ארוחת שבת, ארוחת חג או סתם ארוחת צהריים רגילה. הם מהווים תוספת מצוינת לדג, בשר או עוף ואפילו עומדים בפני עצמם כמנה. הבעיה היא שכשזה מגיע לתפוחי אדמה צלויים, לכל אחד יש את הטיפ והטריק שלו שהוא בטוח שחייבים לנסות. חובב האוכל Sheffara - או "ארה" בטיקטוק - אסף את כל הטיפים המנצחים ושיתף אותם בסרטון בו הוא מדגים כיצד הוא מכין תפוחי אדמה בתנור שיוצאים קריספיים מבחוץ ופריכים מבפנים.

תחילה הוא מדגיש את חשיבות הקיצוץ האחיד והנכון של תפוחי האדמה. הוא בחר לרבע את תפוחי האדמה: "הגודל כן קובע, אז אל תקצצו את תפוחי האדמה שלך לחתיכות קטנות מדי או גדולות מדי". חשוב לוודא שכל תפוחי האדמה חתוכים בערך באותו הגודל. זה גם יבטיח זמן בישול אחיד.

הטיפ השני שלו נוגע לתיבול המים, שבהם אתם מבשלים את תפוחי האדמה שלכם. ארה מציע לעשות זאת לא רק עם מלח, אלא להוסיף כל סוג של ציר מרק שאתם אוהבים. זה יאפשר לטעמים נוספים לחלחל לתפוחי האדמה בזמן שמרתיחים אותם.

תפוחי אדמה בתנור. vovidzha, ShutterStock
זה מתחיל בחיתוך נכון ונגמר בשלמות/ShutterStock, vovidzha

לאחר שסיימתם לבשל את תפוחי האדמה, ודאו שהם רכים מספיק, כלומר שסכין עוברת בהם בקלות. הוא ממליץ "לנקז ולאוורר את תפוחי האדמה במסננת - ואז להחזיר אותם לאותו הסיר לעשר דקות", כשאתם מכסים אותו בדי ליצור ייבוש באדים.

לאחר מכן, בזמן שהם עדיין בסיר, הוא ממליץ לפזר מעט סולת מחיטה קשה (סמולינה) על תפוחי האדמה "שיגרום להם לצאת פריכים במיוחד". לאחר מכן, ארה ממליץ להשתמש במה שהוא מכנה "מרכיב הקסם" - שומן ברווז או אווז, שאותו יש לחמם מראש לפני שמוסיפים לתפוחי האדמה. לטבעונים מומלץ להוסיף במקום חמאה לא מלוחה או שמן חמניות. לסיום הוא מוסיף את השמן מהקונפי שום הקלוי שהכין וממליץ להוסיף כל סוג של תיבול שתבחרו לשומן.

עוד מתכונים:
תפוחי אדמה מושלמים בתנור עם זעתר

תבשיל תפוחי אדמה ונקניקיות: המנה המושלמת, רק בסיר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

השתמשו בהדגמה הזאת כדי לוודא שאתם עושים את זה נכון:

@sheffara 6 Tips for making the BEST roast potatoes this Christmas ?? 1. Peel & cut your Maris Piper potatoes; not too small and not too big 2. Season your cold water with salt and any kind of stock you like 3. Simmer until knife-tender, then drain & fluff the potatoes in a colander and transfer back to the same pot with the heat off. Cover with a lid or cloth for 10 mins to steam dry 4. A sprinkle of semolina flower will help them get crispy later 5. Use the magic ingredient that is duck/goose fat. You can also use butter/oil, but it just won't be the same 6. Pre-heat your fat/oil in the oven before adding your potatoes and add some flavour - I added some oil from my roast garlic confit #potato #potatoes #christmasfood #christmasdinner #christmasrecipe #roastpotatoes #recipe ♬ Lo-fi hip hop - NAO-K

"אחרי שעה בתנור ופיזור מלח רוזמרין מעל תקבלו את תפוחי האדמה הצלויים הטובים ביותר שאכלתם בחייכם", טען היוצר בסרטון שלו. רק וודאו אחרי 40 דקות שתפוחי האדמה שלכם לא נשרפים בתנור והפכו אותם כדי לסייע להם להתבשל בצורה אחידה ופריכה מכל הצדדים.

בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully