וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעזרת 2 המרכיבים הזולים האלה תוכלו להפוך כל מנה פשוטה למנת שף

8.2.2024 / 17:34

הרתחתם ספגטי וזה יצא לכם חסר טעם? שפים ממליצים להוסיף את אחד משני המרכיבים הבאים למנות הפשוטות שאתם מכינים בבית בטענה שהם ישדרגו את המנה לרמה של מנה כמו במסעדה

הדרך הפשוטה למרוח חמאה קרה על פרוסת לחם/מערכת וואלה! News

שוב טוסט עם גבינה? חביתה משתי ביצים? ספגטי שהרתחתם כמה דקות במים? אם גם לכם נמאס מהמנות הבנאליות האלו שאתם מכינים רק כי התעצלתם או כי אין לכם תקציב למרכיבים יקרים, שפים אוסטרלים ממליצים על שני מרכיבים לא יקרים ששימוש באחד מהם (או בשניהם) יכול לשדרג לכם כל מנה ולהפוך אותה למנה איכותית ברמה של מסעדת משלן (כן. זה מה שהם אומרים) והם גם יעזרו להרשים את החברים שהזמנתם לארוחת ערב.

לדברי דן הונג, השף הראשי של שורת מסעדות יוקרה בסידני כמו "מר וונג", MsG's ו"מומו", המפתח להשגת ארוחה יוקרתית בתקציב נמוך הוא דבר אחד: חמאה.

הונג אומר ל-9Honey Kitchen: "אתם יכולים להוסיף חמאה כמעט לכל דבר ואנשים יגידו לכם 'מה הוספתם לזה? למה זה כל כך טעים?'. התשובה היא חמאה - והרבה ממנה".

לא מאמינים לו? בנה של המלכה קמילה, מבקר האוכל טום פרקר בולס, נשבע גם הוא במוצר הזה כשלדבריו הוא נוהג להוסיף חמאה כמעט לכל מתכון שלו.

זוכרים שדיברנו על שתי תוספות אפשריות לשדרוג כל מנה?

עבור השף הבכיר, נתן ג'ונסון, התוספת ההכרחית היא דווקא גבינת פקורינו.

"תמיד יש לי קצת פקורינו במקרר", אמר ג'ונסון ל-9Honey Kitchen, "אנשים חושבים שזה קצת יותר איכותי מפרמז'ן, אולם זה בערך אותו דבר - אבל שונה".


עוד בנושא:
הכי קלה, הכי טעימה: פסטה לבנה מושלמת, עם סוד אחד קטן

פסטה צנצנות: פסטה מהירה שילדים מכינים לבד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
@winstonbutterfield ? Pecorino is one of the world's most ancient cheeses (and also one of the most delicious) ? Pecorino Sardo cheese is made only with whole sheep's milk from Sardinian farms. ? The sheep graze on wild herbs and shrubs, in a semi-wild state on the mountains This gives the cheese its unique taste and aroma. ?️ Sardinias rocky, dry land makes it a difficult place for farming, but perfect for raising sheep. Sardinias ancient sheep are unique to Sardinia, and are descendants of the wild mouflon. ?? Sardinia is the second largest island in the Mediterranean Sea with more than a thousand miles of coastline, sandy beaches and stunning landscapes dotted with Bronze Age stone ruins. #sardinia #italy #mediterranean #cheese #farms #mountainsheep #forts #castles #beaches #3millionsheep #pecorino #pecorinoromano ♬ original sound - Winston Butterfield

פקורינו היא גבינה איטלקית קשה ומלוחה מחלב כבשים כשהשימוש בפקורינו רומאנו הוא לרוב על ידי גירור ובעיקר במנות פסטה לרבות קרבונרה.

את הגבינה תהו תוכלו להוסיף בקלות לספגטי שהרתחתם בסיר ואפילו לחביתה שלכם. לא תאמינו עד כמה זה ישדרג לכם את המנה.

בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully