וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבסטר 2024: כל מה שקורה וטעים במסעדות ישראל

31.12.2023 / 6:00

כי אולי זה מה שישאיר מאחורינו סופית את השנה האומללה הזאת | עדכונים שוטפים

בווידאו: חגיגות השנה החדשה ברחבי העולם/צילום: ראובן קסטרו, רויטרס

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (כן, כמו הסילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - תקווה מתונה שלילה אחד של חגיגות סילבסטר יצליח לקבור סופית את השנה האומללה הזאת.

שנה טובה, ובתיאבון!

סנטה קתרינה, תל אביב

מסעדת סנטה קתרינה, תל אביב. חיים יוסף,
סילבסטר בסנטה קתרינה/חיים יוסף

המסעדה השמחה של תומר אגאי חוגגת 2024 עם תפריט חדש שעושה כבוד ליצרנים ומגדלים מקומיים, ועם חגיגות לתוך הלילה בהובלת די ג'יי אורי להב, מבעלי המקום.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, סשימי לוקוס ואינטיאס עם קוויאר מקומי, ניגירי ספייסי טונה מאורז פרסי חרוך, שורשים וקוצים של חורף מבושלים בוואקום על וישיסואז ממרק חאמד ורשאד, רול סינטה נאה עם חומץ בלסמי "מפחיד" ממודנה, בורקס סרטנים עם גבינת המאירי וביצה עלומה בהומאז' לחיים כהן ומסעדת "קרן", פיצה לבנה עם "מיליון פטריות" וכמהין שחורות מהגולן, צלעות טלה מקומיות עם בצלים ממולאים בפריקי, שישברק זנב שור, סטייק על העצם עם בייבי בטטה אורגנית, שיפוד שרימפס אדום בגריל פחמים עם "ניוקי עננים", וגם פנקוטה יוגורט עם "תותים ב-30 שקלים לקילו" וסברינה עם רוטב אנגלז לקינוח. מחיר: סבב ראשון ללא מינימום הזמנה, מינימום 300 שקלים לסועד מ-22:00.

סנטה קתרינה

המלצות יין מבעבע לסילבסטר

הזול, המפתיע וזה שייתן לכם תמורה פצצה

לכתבה המלאה

פופ אנד פופ, תל אביב

שחף שבתאי, מסעדת פופ אנד פופ. באדיבות המצולמים
סילבסטר בפופ אנד פופ/באדיבות המצולמים

המסעדה השמחה של שחף שבתאי תסגור שנה, ותפתח שנה, עם ערב מסיכות ונציאני ובו הרבה אוכל והרבה קוקטיילים, מסיכות ותלבושות וקסם איטלקי, והופעה של גאיה שרקי.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, קוויאר וביף וולינגטון כמהין, וגם קינוחים מארץ המגף. מחיר: 400 שקלים לסבבר ראשון, 550 שקלים לסבב שני.

פופ אנד פופ

טאיזו, תלל אביב

מסעדת טאיזו, תל אביב. אסף קרלה,
סילבסטר בטאיזו/אסף קרלה

המסעדה האסייתית הוותיקה של יובל בן נריה חוגגת שנה חדשה עם תפריט טעימות זוגי, ששואף להעניק את "החוויה המלאה" שלה.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, לחמניות מאודות עם יוגורט באפלו וצ'אטני עגבניות-חצילים, "טרטר טאיזו" בקונוס אורז פריך, אויסטר ג'ילארדו עם קשיו מקורמל וצ'ילי תאילנדי, הר גאו סקאלופ, "קרפצ'יו בנגאלי" על בסיס דג חכות מקומי, ספייר ריבס טלה, עיקריות לבחריה מתוך פילה בר ים בקראסט כפיר ליים קוקוס או פילה בקר וקינוח זוגי לבחירה כמו מוס רייס פודינג ופאנדן, "היער שחור" וקרם תירס עם שוקולד לבן. מחיר: 480 שקלים לאדם להזמנות עד 19:00, 520 שקלים לאדם מ-19:00 והלאה.

טאיזו

נורדר, תל אביב

נורדר, תל אביב. ניב הרמטי,
סילבסטר בנורדר/ניב הרמטי

שיתוף פעולה חגיגי בין בר האוכל התל-אביבי ובין חוות פטריות הכמהין ברמת הגולן הוליד תפריט סילבסטר מיוחד ומסקרן, שיוגש לצד התפריט הרגיל.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, נתח קצבים עם כמהין טריות וחמאת שום שחור, קפלטי דלעת ומח עצםבציר עוף לבן, סטייק פטריית רעמת האריה עם גבינת תום וכמהין וגם סבלה אגוזי לוז עם קרם מסקרפונה וחמאה חומה לקינוח.

נורדר

תפריט נוביגוד, וילה מארה

סילבסטר 2024: תפריט נוביגוד, מסעדת וילה מארה. יעל בונפיס,
תפריט נוביגוד של מסעדת וילה מארה/יעל בונפיס

צמד המסעדות השמחות בתל אביב ובבת ים חוגגות שנה אזרחית חדשה כבר מ-20 בדצמבר (ולמשך חודש שלם), עם תפריט רוסי מיוחד, קישוטים מסורתיים והרבה אלכוהול.

יהיו פה, בין היתר, מרק סוליאנקה ורגל קרושה, סלט אוליביה וסלט שובה, בלינצ'ס וקוויאר אדום, פלמני עם בקר וכבש וצ'יקן קייב, ורניקי של סבתא שרה ולשון בקר, וגם עוגת נפוליאון קלאסית לקינוח, שמפניות, מבעבעים ויין חם מתובל.

וילה מארה

הדים של תקווה, The Jaffa

מלון The Jaffa, יפו. עמית גירון,
מלון The Jaffa/עמית גירון

המלון היפואי המרהיב פותח את שעריו ומקיים אירוע התרמה למען יתומי שבעה באוקטובר.

האירוע, תחת הכותרת "הדים של תקווה", יתקיים במלון בשיתוף עמותת "עטופים באהבה", שהוקמה לתמיכה ביתומי המלחמה, ויציע מיצגי וידאו מלאי תקווה ואופטימיות ומופעי מוזיקה שמוגדרים כ"חוויה טרנספורמטיבית" ו"מסע סאונד הילינג". מחיר: 500 שקלים לכרטיס רגיל, 1,000 שקלים לכרטיס VIP, 1,350 שקלים לכרטיס VIP All Access, או 2,350 שקלים לכרטיס זוגי הכולל גם לילה במלון וארוחת בוקר.

כרטיסים להדים של תקווה
עמותת "עטופים באהבה"

רובע בר יין

סילבסטר 2024, רובע בר יין. אסף קרלה,
סילבסטר ברובע בר יין/אסף קרלה

הבר השכונתי השמח ברחוב דיזנגוף בתל אביב חוגג שנה חדשה עם תפריט מבעבעים מיוחד, ונגיש.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, פרוסקו וקאווה רבנטוס בלאן דה בלאן, שמפניה מואט ושנדון ברוט, קיר רויאל המשלב פרוסקו וקרם דה קסיס, וגם אלדר רויאל (ג'ין, סן ז'רמן, הדרים ופרוסקו) מתובל.

רובע בר יין

טייסטינג רום, תל אביב

טייסטינג רום. חיים יוסף,
סילבסטר בטייסטינג רום/חיים יוסף

שיתוף פעולה בין בר היין הטמפלרי ויקב בנימינה יפתח את השנה החדשה בחגיגת מזיגות וצלחות מקומית, ויימשך לתוך ינואר עם שידוכים טעימים נוספים.

ארוחת הסילבסטר הזוגית תעלה 499 שקלים ותכלול בקבוק יין לבחירה, פוקאצ'ה, בריוש סנט מור צלויה, קרפצ'יו סלק, סשימי סלמון עם רוטב יוזו, סלט אנדיב, בוראטה על קונפיטורת עגבניות שרי, פסטה רוטולו במילוי תרד, כרישה, מנגולד וגבינות, וגם מילפיי קרם שאנטי עם רוטב טופי וגלידת קרמל מלוח לקינוח.

במקביל, ועד סוף השבוע הראשון של ינואר, יוצעו פלייטים שנבחרו על ידי יהונתן שוטס, היינן הראשי שלי יקב בנימינה, ובהם "פלייט טרואר מקומי" (109 שקלים) ו"פלייט ים תיכוני" (129 שקלים), וכן תפריט יין בכוסות של היקב, שיימזג מברזי הטייסטינג רום.

טייסטינג רום

סרפינה ויאוזה, תל אביב

סרפינה. גיל אבירם,
מסעדת סרפינה בתל אביב/גיל אבירם

צמד המסעדות התל-אביביות של יקי כביר חוגגות שנה חדשה בשתי קומותיהן.

סרפינה תציע קוקטיילים מיוחדים דוגמת ג'סמין עם אפרול וטריפל סק וג'רין ג'ין עם מידורי, ומנות מיוחדות כמו סשימי דג לבן עם רוטב תות, צלעות טלה עם ארטישוק ירושלמי וטארט לימון ושוקולד לבן לקינוח. מחיר: מינימום 250 שקלים לסועד בסבב הראשון, מינימום 350 שקלים לסועד מ-21:00.

יאוזה האסייתית תוסיף לכל זה DJ ותציע גם "טונה יוקה" (שלושה דגים מעושנים קלות וקרם אבוקדו על עלה וון טון פריך), "ויגו" (ראגו וייטנאמי עם ירקות שורש ובגט הום מייד) וקינוח "פגודה" (בצק פריך, קרם שמנת מאצ'ה, רוטב אנגלז-קוקוס ותות שדה טרי). מחיר: סבב ראשון ללא מינימום הזמנה, 400 שקלים מינימום לסועד מ-21:00.

סרפינה
יאוזה

לטלה מרטין, הרצליה

לולה מרטין, הרצליה. עוז חיון,
סילבסטר בלולה מרטין/עוז חיון

מסעדת הים של אפי אללוף פותחת שנה חדשה עם ארוחת דגים רומנטית כמובן, והרבה מאוד אלכוהול.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, קובנייא דג ים, "תמנון לפקדה סטייל", קלמרי סגול על הפלאנצ'ה במילוי עשבי תיבול, "סיגר מרקש" במילוי בשר טלה בבישול ארוך, מול מרינייר וקולקציית רולים נאה, על כל המשתמע.

לולה מרטין

פדריק, מודיעין

מסעדת פדריק, מודיעין. אסף קרלה,
מסעדת פדריק במודיעין/אסף קרלה

הביסטרו הישראלי פותח שנה חדשה עם ארוחה ללא מינימום הזמנה, ולא מעט מנות מיוחדות.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, סביצ'ה פאני פורי עם דניס טרי ומלון, שקדי עגל עם קרם שום ושומר, נתח פלאט איירון עם קרם תרד ואפונה, וגם קערת שוקולד ובה בראוני אגוזים, קרם פטיסייר, מוס פרלינה, שטרויזל ורוטב שוקולד חם כמובן.

פדריק

נינה ביאנכה

סילבסטר 2023, מסעדת נינה ביאנכה. נינה ביאנכה,
מסעדת נינה ביאנכה/נינה ביאנכה
סילבסטר 2023, מסעדת נינה ביאנכה. נינה ביאנכה,
מסעדת נינה ביאנכה/נינה ביאנכה

המסעדה הרחובותית פותחת שנה חדשה עם תפריט בהובלת ירין עמירה, והרבה צהוב של אופטימיות ותקווה להחזרת החטופים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, טרטר אינטיאס עם סלקים צהובים על גספצ'ו קלמנטינה, פולנטה תירס ושמנת מוקצפת, רביולו כרישה וחצילים שרופים ברוטב חמאת שרי צהוב ואורגנו, דניס צרוב עם גזרים מזוגגים בחמאת לימון ושרי וגם מילפיי טרופי עם קרמו מנגו, אננס ופסיפלורה.

נינה ביאנכה

בראסרי 22, פתח תקווה

בראסרי 22, פתח תקווה. חיים יוסף,
בראסרי 22/חיים יוסף

המסעדה החדשה והמסקרנת בהובלת מעיין נדיר חוגגת 2024 עם שאיפות פריזאיות וקוקטיילים מיוחדים - וגם במינימום 150 שקלים לסועד, בשני סבבים.

בראסרי 22

פר דרייר

סילבסטר 2023, מסעדת פר דרייר, תל אביב. פר דרייר,
סילבסטר בפר דרייר/פר דרייר

המסעדה התל-אביבית חוגגת 2024 עם שגעת אויסטרים ושמפניות, מ-16:00 אחר הצהריים ועד הרבה אחרי חצות.

פר דרייר

פופ אפ Free Spirits, עזריאלי שרונה

סילבסטר 2023, פופ אפ Free Spirits, עזריאלי שרונה, תל אביב. Free Spirits,
פופ אפ Free Spirits בעזריאלי שרונה/Free Spirits

חברת האלכוהול נערכת ל-2024 עם חנות ייעודית ועמוסת פיתויים, שתפעל עד סוף דצמבר בקניון התל-אביבי.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, תזקיקים מיוחדים וטקילות נדירות, וורמוט איטלקי ורום מברבדוס, ג'ין צרפתי בתיבול אפרסק, וגם ציוד מקצועי לברמן הביתי ומארזי מתנה מושקעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully