וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הקרואסון הבינלאומי: 3 מקומות שלקחו את החגיגות למקום הכי מושחת שיש

30.1.2024 / 6:00

דיפופים, דיפופים ועוד קצת (הרבה) דיפופים: החדשות הטעימות של ישראל

חנוכה 2023: קרואסון סופגניה של עופר בן נתן, פופ אנד פופ בייקרי, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - דיפופים, דיפופים ועוד קצת (הרבה) דיפופים. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

דלאל

קרואסון של קונדיטוריה דלאל, נווה צדק, תל אביב. ספרא דיגיטל,
קרמסון של דלאל/ספרא דיגיטל

החגיגות החמאתיות הובילו את הקונדיטוריה הוותיקה בשכונת נווה צדק להגזמות, בקטע טוב כמובן.

וכך, בפעם החמישית ברציפות, אנחנו זוכים לקבל את הקרמסון של תימור לביא - אותו פלא צרפתי, מלא מבפנים ומקושט מבחוץ - בשתי גירסאות שמשלימות מצוין אחת את השנייה.

המלוחה (34 שקלים) היא בעצם סנדביץ' קרואסון טוסקני עם בצק מועשר בטימין, רוזמרין ואורגנו, ובפנים גבינת ברי צרפתית בשלה, תאנה מקומית וחלת דבש. המתוקה (באותו מחיר) ממשיכה את החגיגה עם מילוי קרם שוקולד חלב מקורמל, גנאש וניל וגם תותים מרמת הגולן או גנאש פיסטוק.

דלאל

חדשות האוכל

מסעדה דרוזית חדשה וטקס בריטי עתיק מחכים לכם. רוצו

לכתבה המלאה

פופ אנד פופ בייקרי

קרואסונים של פופ אנד פופ בייקרי, תל אביב. יהונתן בן חיים,
קרואסונים של פופ אנד פופ בייקרי/יהונתן בן חיים

החגיגה הקרואסונית של עופר בן נתן מתקיימת בבייקרי שלו מדי יום, נכון, אבל היום במיוחד, ועוד קצת.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, ספיישלים דוגמת קרואסון מאליבו במילוי קרמו מנגו-פסיפלורה-קוקוס, רול קרואסון עם קרם לימון ומרנג, הנחות מיוחדות והבטחות להפתעות בוויב צרפתי המשלבות את "שנדון" מבית "מואט".

14 קומות למעלה, במסעדת פופ אנד פופ עצמה, ההשתוללות תימשך עם בראנץ' מיוחד ובו, בין היתר, ברד פודינג על בסיס קרואסון, ברוסקטת קרואסון עם ירקות ושולחן מרכזי עתיר פיתויים. קרואסוניים כמובן.

פופ אנד פופ בייקרי

מאפיית לחמים

פופ-אפ קרואסון 2024, מאפיית לחמים. דניאל לילה,
פופ-אפ קרואסון של מאפיית לחמים/דניאל לילה

המסורת הבצקית הנהדרת של אורי שפט וגאוני האפייה שלו מגיעה לשיאה הקרואסוני בפעם השישית ברציפות, ומותחת זרועות עד יום שישי הקרוב (2 בפברואר, בין 10:00 ל-14:00 כל יום).

התפריט, שיוצע באתר ובמאפייה שברחוב החשמונאים בתל אביב, כולל קרואסון ספנקופיטה שהוא מחווה מרגשת ל"מאפה מהעוטף" של יקי שגיא מקיבוץ בארי, קרואסון שוקולד-בננה-פקאן במילוי קרם פטיסייר ובציפוי קראמבל פקאן ושקדים, קרואסון מרק בצל בכיסוי שבבי גבינת גרוייר, קרואסון קרם ברולה, קרואסון אבוקדו ופטה עם עלי מיקרו, צ'ילי ולימון כבוש וכן קרואסון תותים וקרם פטיסייר עם קרם שמנת ותות טבול בשוקולד. מחירים: 35-49 שקלים.

מאפיית לחמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully